مرتب سازی از طریق 'بزرگه انبار کاه' از شواهد St. Paul کار پلیس برای شناسایی افرادی که آسیب دیده و کسب و کار و غارت آنها

عکس از مظنونین و وسایل نقلیه پوشش دیوارهای یک اتاق بزرگ در خیابان برای محققان به نقد و بررسی — اما شما می خواه

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

عکس از مظنونین و وسایل نقلیه پوشش دیوارهای یک اتاق بزرگ در خیابان برای محققان به نقد و بررسی — اما شما می خواهم به احتمال زیاد به تکثیر این تصاویر توسط 100 به دامنه کامل از مدارک آنها ترکیب از طریق.

سنت پل اداره پلیس ناآرامی های مدنی تحقیقی گروه ضربت است "مرتب سازی از طریق آن بسیار بزرگه انبار کاه" به تعیین که شکست به ساختمان که به سرقت برده کالا و کسی که اموال آسیب دیده در خیابان پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس پلیس بازداشت در 25 مه گفت Cmdr. اکسل هنری که منجر نیروی کار.

"اداره پلیس در خیابان ما احساس افتضاح در مورد آنچه اتفاق افتاده است به آقای فلوید اما ما یک شهر بزرگ و ما نمی خواهیم به آن را درمان کنید, این راه," هنری گفت. "بسیاری از کسب و کار ما به صحبت گفت: آنها احساس بسیار نقض — این کسب و کار است که در کنار هم قرار شد با خون و عرق و اشک و بدیهی است که آنها نمی پرسند برای این و آن را سزاوار نیست."

مقامات شهرستان برآورد وجود دارد $73 میلیون دلار خسارت به خواص و نزدیک به 9 میلیون دلار در آسیب به کسب و کار موجودی و دارایی. میدوی منطقه بود که سخت ترین ضربه به ویژه در آوریل 28.

300 مورد در دست بررسی

ناآرامی های مدنی تحقیقی گروه ضربت نمی تواند به سمت راست در حال اجرا به دور از آنجا که بسیاری از اداره پلیس محققان کشیده شد از کار منظم خود را برای کمک به افسران گشت در خیابان ها در جریان ناآرامی ها و در هفته است که به دنبال برای اطمینان از نبود یک بازگشت به شورش هنری گفت.

گروه منتقل هشت محققان از واحد های مختلف به همراه یک جرم تحلیلگر به راه اندازی نیروی کار حدود شش ماه پیش. اولین سفارش خود را از کسب و کار بود و مرتب سازی از طریق هزاران نفر از تماس برای خدمات پلیس و پلیس گزارش از 72 ساعت دوره آغاز مارس 28 به تعیین که تکراری که نیاز به گزارش و که متصل شدند به حوادث خارج از سنت پل.

Cmdr. اکسل هنری مذاکرات به خبرنگاران در مورد St. Paul پلیس در ناآرامی های مدنی تحقیقی گروه ضربت در دفتر خود در خیابان در روز پنج شنبه 30 جولای سال 2020 است. (جان Autey / پایونیر پرس)

آنها شناسایی حدود 300 مورد — همه با چند مظنون است که عناصر است که می تواند منجر به حل آنها, هنری گفت. برخی از کسب و کار نیز غارت زمان های مختلف.

زمان کارکنان در اداره پلیس نمی تواند به یاد داشته باشید یکی دیگر از تحقیقات با دامنه بزرگتر از یک است که در جریان است.

این نیروی کار است که با تمرکز بر جنایت در سطح جنایات.

آنها به دنبال افرادی که درگیر در چند نمونه از خرابکاری و یا سرقت — "ما شروع به کشف کردن که بسیاری از افرادی که درگیر در یک حادثه در 1:30 بعد از ظهر روز پنج شنبه نیز در حال حاضر در چهار یا پنج حوادث بعد از آن در روز, بنابراین گاهی اوقات افراد با فشار خود را به جلو از لیست" هنری گفت.

پلیس توجه است و همچنین با تمرکز بر روی افرادی که در ابتدا شکست ویندوز برای رسیدن به کسب و کار و کسانی که به سرقت بسیاری از اشیاء با ارزش.

"اگر شما رفت و داخل یک کسب و کار است که در حال حاضر یک پنجره شکسته و شما به سرقت 12-بسته پاپ من فکر نمی کنم کسی از جمله اداره پلیس واقعا به دنبال برای شما برای دریافت یک جنایت دزدی شارژ خود را ضبط و کسانی که واقعا در این موارد که ما بیشتر نگران در مورد" هنری گفت.

جیم سگال که صاحب تبر-Man مازاد در خیابان دانشگاه و می گوید ادعای بیمه خود را خواهد شد بیش از $200,000 فکر می کند پیدا کردن افرادی که آسیب دیده خود را در فروشگاه در سراسر به سرقت برده و موارد خواهد بود "مانند پیدا کردن یک سوزن در انبار کاه است."

"وجود دارد بسیاری از مردم که از طریق این ساختمان گفت:" سگال که کسب و کار بازگشایی شد. "آن را مانند یک فرد در زمان توقیف کامیونی حامل از مسائل آن را مانند صدها نفر از مردم به پایان رسید تا گرفتن یک کامیون از مسائل است. مردم اساسا حمل مشت از مسائل."

به علاوه سگال گفت: او می داند که ناآرامی آمد از اعضای جامعه احساس جامعه "اینها بزرگ اجتماعی است. من از دست دادن اموال محدودتر در مقایسه با آن است. من قصد ندارم به اجرا در اطراف تعقیب افرادی که به انجام آن است. اگر پلیس آنها را پیدا کنید, من فکر می کنم فعالیت های جنایی سزاوار پیگرد قانونی خواهد اما من مطمئن هستم که چه مجازات مناسب است."

که مردم درگیر است ؟

برخی از افراد درگیر به نظر می رسد به اند "تا این لحظه" در حالی که دیگران بودند گروه های سازمان یافته "که توقیف شد این فرصت را به اطراف و واقعا ضربه استراتژیک لکه" هنری گفت. پلیس دریافته اند مردم فروش کالا به سرقت رفته آنلاین.

در حالی که مینیاپولیس پلیس شناسایی مردی که شکست از ویندوز در یک خودرو در منطقه فروشگاه در شرق دریاچه خیابان به عنوان یک سفید supremacist که به دنبال "تحریک خشونت" با توجه به حکم جستجو استشهاد St. Paul پلیس تا کنون نیست و شناسایی نمونه های مشابه هنری گفت.

است که می گویند وجود ندارد آشوبگران و در گروه های سنت پل.

"برخی از مردم که ارتکاب جرایم در اینجا بودند نه ارتکاب جرم برای سود آنها در ارتکاب جنایات فقط به همه چیز آسیب," هنری گفت.

به طور کلی بیش از نیمی از مردم درگیر در صدمه به اموال و غارت به نظر می رسد به زنده محلی در خیابان و یا حومه هنری گفت: هر چند او نمی باید اعداد سخت است.

ویدئوها کلید حل موارد

ویدئوها و عکس ها کلیدی برای شناسایی مظنون همراه با راهنمایی از اعضای جامعه هنری گفت. پلیس در ادامه به درخواست افرادی که عکس ها و ویدئوها آنها را به ارسال به اداره پلیس.

وجود دارد هزاران ساعت فیلم از کسب و کار دوربین های نظارت تصویری دوربین های ارسال شده در گوشه و کنار خیابان و حمل و نقل متوقف می شود, افسران بدن دوربین های دیجیتال و تصاویر عمومی را فراهم کرده است. محققان در حال تجزیه و تحلیل آنها برای شناسایی کسانی که در غارت و خرابکاری.

یک کلاس درس تبدیل شده است و به بررسی ستاد بخشی از St. Paul پلیس در ناآرامی های مدنی تحقیقی گروه ضربت دیده در سنت پل در چهار شنبه 30 جولای سال 2020 است. (جان Autey / پایونیر پرس)

بسیاری از کسانی که در این تصاویر با پوشیدن ماسک — که شده است می تواند به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس به پنهان کردن هویت خود را و یا هر دو هنری گفت. اما پیدا کردن تصاویر متعدد از متهمان از جمله زمانی که آنها با پوشیدن ماسک خود را می تواند کمک به آنها را شناسایی.

برای مثال پلیس فیلم از یک زن با شکستن شیشه پنجره از یک تلفن همراه فروشگاه. او با پوشیدن یک ماسک و آن را سخت به بگویید که او چه کسی است اما لباس او قابل شناسایی هستند.

حدود 45 دقیقه بعد یک رهگذر را دیدم یک زن نشسته در نزدیکی پیاده رو با یک کیسه بزرگ که تا به حال تلفن های همراه قابل مشاهده داخل. او با پوشیدن همان لباس به عنوان زن در تصویری — و این بار او نمی باید یک ماسک هنری گفت. از این رهگذر در زمان عکس های خود را و ارسال آنها را به پلیس.

آن کسانی که پازل است که پلیس می گویند که آنها در حال قرار دادن با هم با درخواست سازمان های اجرای قانون دیگر اینکه آیا آنها تشخیص مظنون و یا انتشار عکس های علنی و درخواست افرادی که اطلاعات به جلو آمده است.

برخی از شارژ بیشتر انتظار

وظیفه نیروی 300 مورد را شامل نمی شود آتش سوزی به دلیل, در حالی که پلیس در حال کمک به آن دسته از تحقیقات فدرال اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره اصلی سازمان تحقیق. که گرفته شده یک وزن, St. Paul محققان پلیس هنری گفت و منجر به اتهام فدرال در هفت آتش سوزی موارد سه که در سنت پل.

پلیس نیز همکاری با اداره مبارزه با مواد مخدر در تحقیقات به داروخانه ها که شکسته شد به طول ناآرامی های — هنری وجود دارد گفت: حدود شش سنت پل که از آن مواد مخدر به سرقت رفته بودند.

این شهرستان رمزی دفتر وکیل متهم 27 نفر در درجه اول برای ورود به سوار کردن ساختمان ها و اموال خسارت بین 28 ماه مه و ژوئن 19.

اخیرا نیروی کار به بازداشت حدود 10 نفر و فرستاده است حدود 20 نفر به شهرستان دفتر دادستان برای شارژ نقد و بررسی هنری گفت.

ماهر صفی که مدیریت متعلق به خانواده میدوی توتون و تنباکو خروجی به علاوه در خیابان دانشگاه گفت: جبران برای کسب و کار مهم است.

"برای افرادی که غارت و سرقت محصولات من می گویند به جای زندانی کردن آنها و هزینه دولت میلیون ها دلار چه آنها نیاز به انجام است که باید آنها را از نظر مالی جبران فروشگاه و یا کسب و کار آنها را به سرقت برده از" سعید صفی که اضافه شده است که او فکر می کند مردم باید با عواقب جدی تر اگر آنها درگیر شدند در بیشتر جرایم جدی است.

فروشگاه است که بازگشایی شد بازسازی در اوایل این سال, اما آن را به طور جدی آسیب دیده و مردم از بین برود خود کالا; صفی فکر می کند که ادعای بیمه را بالا $200,000.

هنگامی که موارد اتهام این شهرستان رمزی دفتر دادستان را جبران توصیه های پس از مشاوره با کسب و کار است که تحت تاثیر قرار گرفتند به گفته یک سخنگوی دفتر. قضات باید حرف آخر را در سفارش جبران در صدور حکم فاز.


چگونه برای کمک به

سنت پل اداره پلیس خواسته است افرادی که عکس و یا فیلم از آتش سوزی و سرقت و غارت و یا صدمه به اموال در طول ناآرامی های مدنی به ارائه آنها را در stpaulpdmn.evidence.com/axon/citizen/public/CivilDisturbance.

مردم که می تواند به ناشناس باقی می ماند همچنین می توانید تماس پلیس با اطلاعات در 651-266-5900 یا SPPD-CUITF@stpaul.mn.us.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب