GoFundMe راه اندازی کمپین برای حفظ جرعه ' n Paint Studio زنده - Fri, 24 Jul 2020 PST

رایان سهام پیش بینی جمع فضا برای افرادی که برای اتصال از طریق کلاس های هنر زمانی که او خریداری جرعه ' n Paint

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

رایان سهام پیش بینی جمع فضا برای افرادی که برای اتصال از طریق کلاس های هنر زمانی که او خریداری جرعه ' n Paint Studio نزدیک به دو سال پیش است.

اما این بیماری همه گیر کوروناویروس قرار دادن یک توقف به کسانی که قصد دارد آن را به عنوان شدت در کشور در اواسط ماه مارس مجبور بسیاری از کسب و کار به از جمله جرعه n رنگ.

تاثیر COVID-19 بوده است به خصوص ویرانگر برای سهام چون جرعه n رنگ مجاز به بازگشایی تا بعد مرحله از رژیم صهیونیستی. جی Inslee امن شروع طرح و تاریخ مشخص نشده برای Spokane County است.

Spokane عکاس عروسی Laurken کندال در زمان توجه داشته باشید از سهام' تلاش برای حفظ جرعه n رنگ و تصمیم به اقدام و راه اندازی GoFundMe مبارزات انتخاباتی در هفته گذشته برای کمک به صرفه جویی در کسب و کار.

"سال آینده به کار خود ادامه خواهد داد اما برای افرادی مثل رایان که من بوده ام به دوستان – فقط تماشای او سعی کنید راه های بسیاری برای ایجاد کسب و کار و نگه داشتن جرعه 'n Paint زنده بود فقط واقعا breaking my heart" کندال گفت: اضافه کردن سهام ارائه شده است مجازی نقاشی, کلاس, فروش کارت هدیه و نقاشی و انجام Grubhub تحویل به نگه داشتن کسب و کار شناور.

این GoFundMe کمپین تولید شده بیش از $2,330 از آن $8,000 هدف با 76 به عنوان حامیان پنج شنبه.

"این مهم است برای حفظ کسب و کارهای کوچک محلی و مردم قرار داده است که پس انداز زندگی خود را به آوردن چیزی از ارزش به جامعه" کندال گفت جرعه n رنگ را فراهم می کند یک محل برای افرادی که برای رفتن در شب تاریخ و یا به یاد بگیرند که چگونه به رنگ.

سهام که نقل مکان استودیو به یک مکان جدید در 9718 N. نیوپورت بزرگراه در ماه فوریه گفت که او با فروتنی و تشویق بر کشف GoFundMe مبارزات انتخاباتی.

"من تا به حال هیچ ایده Laurken که قرار بود برای انجام این کار. من خیلی لال و نوع در شوک" گفت: با اشاره به مبارزات انتخاباتی. "او رفت و outdid خودش را با این. یک تن از مردم شده اند حمایت و کمک به بسیاری از آنها من هرگز ملاقات کرد. این نوع از احساس ویژه ای است که شما را درک نمی کنند تا زمانی که آن را به شما ارائه شده است."

سهام قادر بود برای به دست آوردن اقتصادی آسیب فاجعه وام از آمریکا اداره کسب و کار کوچک در ماه آوریل کمک کرد که نگه داشتن استودیو شناور تا به حال. او همچنین برای اعمال فدرال چک برنامه حفاظت از وام اما هنوز برای دریافت تایید.

این GoFundMe کمپین کمک خواهد کرد که پوشش اجاره لوازم به روز رسانی استودیو وب سایت و پرداخت کارکنان به طوری که آنها می تواند همچنان به ارائه بیشتر رنگ مجازی کلاس های, در میان چیزهای دیگر, سهام گفت.

سهام گفت که او امیدوار به بازگشایی را به جامعه هم از طریق هنر است. او همچنین با هدف پرداخت آن را به جلو با برگزاری رویدادها به نفع سازمان های خیریه محلی و سازمان ها.

"کسانی که اهدا شده, شما نمی دانید که چقدر این بدان معناست که به من و خانواده و کسب و کار من" سهام گفت.

"این تنها چیزی است که رفتن به ما را زنده نگه دارید در حال حاضر. کسب و کارهای کوچک محلی بوده است آمار فوق العاده سخت و من متاسفانه یکی از بسیاری از. (کمپین) یک چیز خاص و من امیدوارم که از آن خواهد شد قادر به رفتن ما بنابراین ما می توانیم نشان می دهد مردم یک زمان خوب و نگه داشتن هنر زنده است."

یک تن از مردم شده اند حمایت و کمک به بسیاری از آنها من هرگز ملاقات کرد.
این نوع از احساس ویژه ای است که شما را درک نمی کنند تا زمانی که آن را به شما ارائه شده است." رایان سهام جرعه ' n Paint Studio صاحب


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن