دولت اسپانیا اندیشد بازگشت از طرفداران فوتبال به استادیوم برای 2020-21

مادرید—اسپانیا برترین های ورزشی رسمی دولت می گوید طرفداران ممکن است پشت در استادیوم های فوتبال آغاز فصل آینده

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

مادرید—اسپانیا برترین های ورزشی رسمی دولت می گوید طرفداران ممکن است پشت در استادیوم های فوتبال آغاز فصل آینده است.

ایرنه Lozano رئیس اسپانیایی ورزشی شورای اسلامی معتقد است که شرایط را می توان در محل با سقوط اجازه می دهد تا طرفداران با برخی از محدودیت.

"ما نمی رد که" او گفت: در مصاحبه ای با شبکه رادیویی مقابله اواخر روز سه شنبه. "بسته به اینکه چگونه این بیماری پیشرفت می کند و چگونه وضعیت پیشرفت ما می توانید شروع به قرار دادن تعداد معینی از طرفداران به استادیوم فصل آینده است."

لیگ اسپانیا است که انتظار می رود به رزومه — بدون فن — در آخر هفته دوم از ماه ژوئن نزدیک به سه ماه پس از آن متوقف شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"در حال حاضر هدف اصلی این است که قادر به پایان این فصل," او گفت:. "و روشن است که بهترین گزینه در حال حاضر است که برای انجام آن با مسابقات پشت درهای بسته. اما ما باید به در نظر گرفتن که ما به عنوان بازگشت به حالت عادی داشتن طرفداران پشت در استادیوم می تواند انجام شود زمانی که ما به دنبال سلامت اقدامات ایمنی در محل."

Lozano گفت که او انتظار دارد که تنها بخش هایی از استادیوم پر شود در ابتدا با اجتماعی-فاصله دستورالعمل ها و مواد محافظ مانند دستکش و ماسک به احتمال زیاد هنوز هم مورد نیاز است.

او گفت: اسپانیا می خواهد به عنوان یک مدل در مورد نحوه سازماندهی رویدادهای ورزشی پس از همه گیر.

"در سطح بین المللی صحبت اسپانیا به رهبری راه را با خیال راحت در سازماندهی رویدادهای ورزشی" Lozano گفت. "ما می خواهیم در خط مقدم و صادرات یک مدل برای این دوره جدید از امن ورزشی. این را نمی شود کاری دشوار به انجام. ما را پیدا خواهد کرد این مدل که در حال حاضر نیاز به را به حساب بسیاری از اقدامات ایمنی و تضمین و آن را بدیهی است که باید به حساب برای داشتن طرفداران در استادیوم."

Lozano گفت: دولت در نظر دارد اجازه می دهد رسانه ها برای پوشش مسابقات در سایت در این فصل است.

"من آگاه هستم که در لیگ یک رویداد مربوطه است که تحت پوشش تمام رسانه ها," او گفت:. "ما به دنبال به هر کس که باید در این مسابقات تقریبا به سعی کنید برای ایجاد یک کپسول و تضمین می کنند که این بیماری همه گیر نمی خواهد و ما به طور جدی با توجه به روزنامه نگاران اجازه می دهد در مسابقات لیگ برتر. از لحاظ فنی ما فکر می کنم آن را ممکن است برای انجام این کار حفظ فاصله دستورالعمل."

Lozano گفت: تمام اسپانیایی لیگ باشگاه های انتظار اجازه داده می شود تا رزومه کامل تیم ملی جلسات آموزشی آغاز هفته آینده حتی اگر نه تمام نقاط کشور را تحت همان سلول محدودیت.

"بود که حل شد از شروع زمانی که رئال مادرید و بارسلونا بودند گیر," او گفت:. "اولین چیزی که به تضمین همه سلامت و سپس اولویت بود برای تضمین یکپارچگی رقابت است."

Lozano همچنین گفت این مهم است که بازیکنان سویا که شکست سلول قوانین در یک گردهمایی با یک گروه بزرگی از مردم در هفته گذشته به سرعت عذرخواهی کرد.

"آنها می دانند که آنها ساخته شده است یک اشتباه" او گفت:. "ما نمی توانیم اجازه می دهد برای یک بی دقتی نگرش به قرار دادن همه سلامت در خطر است. بازیکنان باید آگاه باشید که آنها یک مدل برای همه است."

اسپانیایی فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه گفت: این امر اجازه می دهد تا بازی به بازی می شود در روزهای دوشنبه و جمعه تا پایان فصل حتی اگر یک قاضی محروم لیگ درخواست رسمی برای بازی در آن روزها.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

لیگ جمهور خاویر Tebas گفت: او می خواست مسابقات برگزار شود اما فدراسیون شده بود در برابر این ایده.

فدراسیون گفت: آن "می خواهد به وضوح خود را نشان می دهد خوب خواهد شد" و نیز مایل به گسترش استثنا به آغاز فصل آینده بسته به چگونگی پیشرفت و همه گیر اگر بازی ادامه خواهد داد تا بدون طرفداران.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن