لی Dorschner-Karim: به روز رسانی مدرسه ما استانداردهای در حال حاضر ما نیاز به غیر از سفید و صدای بیش از حد

ایالتی مینه سوتا علم استانداردهای در حال تغییر شامل استانداردهای مورد تغییر آب و هوا. من این را تحسین مینه سوت

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

ایالتی مینه سوتا علم استانداردهای در حال تغییر شامل استانداردهای مورد تغییر آب و هوا. من این را تحسین مینه سوتا وزارت آموزش و پرورش برای گرفتن یک موضع بر این به طور فزاینده ای به مسئله فوری است. من می خواهم برای دیدن مشابه مترقی عمل گرفته شده برای زبان هنر است.

مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس تحت فشار قرار دادند تا جهان را به یک ضرورت برای عمل است. ایالتی مینه سوتا ELA استانداردهای نیاز به منعکس کننده این میل به تغییر. من پیشنهاد ساخت یک تغییر به صراحت شامل استانداردهای مورد نژاد و فراگیر.

به عنوان یک معلم انگلیسی من قدردانی آزادی استانداردهای اجازه می دهد از نظر متون و تکالیف است. این آزادی است که لازم است برای فرهنگی مربوط به تعلیم و تربیت به طوری که معلمان می توانند در انتخاب متون و تکالیف است که مربوط به دانش آموزان خود را. این استاندارد به صراحت استناد شکسپیر به عنوان یک متن لازم (11.4.4.4 و 11.4.7.7). هنوز کلمه "نژاد" است که هرگز ذکر شده است. صفحه 8 از ELA استانداردهای علمی می گوید که "استانداردهای تعریف همه دانش آموزان انتظار می رود که بدانند و قادر به انجام نیست چگونه معلمان باید آموزش دهد." به منظور مطلع شهروند در ایالات متحده لازم است به مطالعه آمریکایی روابط به دلیل تاثیر آن بر تمام جنبه های زندگی آمریکایی. من استدلال می کنند که مشاهده و خواندن متون از متنوع نژادی دیدگاه این است که حداقل به عنوان لازم و مفید به خواندن شکسپیر است.

استانداردها به عنوان آنها آن را ممکن است برای یک مدرسه به زبان انگلیسی درسی با تمام سفید نویسندگان. در سال من به عنوان یک مربی من متوجه یک مقاومت از جمله غیر سفید نویسندگان به خصوص به شما به عنوان حرکت دورتر از شهرهای دوقلو. برای مثال من تدریس در یک دبیرستان 45 دقیقه از مینیاپولیس. جانبازان معلمان تا به حال یک برنامه درسی است که من تا به حال به دنبال من نمی تواند انحراف از آنچه که آنها در حال حاضر راه اندازی شده است. در طول سال من متوجه عدم تنوع. زمانی که من پیشنهاد کرد که ما شامل برخی از نویسندگان از رنگ من پنج نفر از همکاران به اتفاق آرا گفت: هیچ. اما من فکر نمی کنم آنها نژادپرستانه افراد است.

معلمان احساس راحتی آموزش وضعیت موجود به دلیل آثار کلاسیک مانند "گتسبی بزرگ" به نظر می رسد امن است. مسابقه ناراحت کننده است به بحث در مورد. برخی از معلمان می ترسند به صحبت در مورد مسابقه خود, ترس از گفتن چیزی اشتباه. راه حل خود را پس از آن است که نه فقط در مورد آن صحبت کنید که چگونه بسیاری از سفید آمریکایی ها در مقابله با نژاد. اما نیز وجود دارد که ترس از دولت. وجود ترس است که دانش آموزان و والدین شکایت خواهد کرد و اگر دولت خود را پشتیبانی نمی کند شما, این می تواند به معنای از دست دادن کار خود را.

ما شاهد این اتفاق می افتد زمانی که شانون Gibney تنبیه شد برای بحث در مورد مسابقه در MCTC چرا که دانش آموزان سفید و شکایت آن است که آنها را ناراحت کننده است. در هر مدرسه ای که من مشغول به کار در معلمان بودند دائما در حال ترس از دست دادن شغل خود — شاغل و غیر شاغل به طور یکسان ساخته شده است که آنها را مردد برای مقابله با مشکل موضوعات در درس های خود را. اگر معلمان می تواند نقطه به حالت استاندارد و بگو من انجام آنچه که من قرار است به انجام این امر از بین بردن این ترس از مواخذه برای صحبت کردن در مورد مسابقه.

جهان در حال تماشای چگونه مینه سوتا خواهد آن را تغییر دهید و پلیس برای جلوگیری از موارد خشونت پلیس. اما در صورت آزمایشی ما سیستم عدالت کیفری متکی بر تصمیم هیئت منصفه. ما نیاز به دیدن دانش آموزان به عنوان آینده منصفه و ما نیاز به مطمئن شوید که 12 نفر را که یک هیئت منصفه نمی خواهد اجازه می دهد تا رنگ پوست به ابر خود قضاوت. این طرح از 400 سال از نژاد پرستی آغاز می شود در کلاس درس.

این زمان مکالمه در اطراف نژاد شده است با تمرکز بر تفاوت بین بودن نژادپرستانه و ضد نژادپرست است. انگلیسی درسی نیاز به ضد نژادپرستانه.

در سال تدریس کلاس 10 من با موفقیت تدریس بحرانی مسابقه تئوری و ضمنی و تعصب. دانش آموزان از رنگ سفید و دانش آموزان به طور یکسان پیدا کرده اند این درس را جذاب و مفید است.

مدارس ما نیاز به صحبت در مورد نژاد پرستی به عنوان اگر آن چیزی است که در گذشته اتفاق افتاده است. ادبیات قدرت انسانی به حاشیه رانده شده صدای. زبان انگلیسی هنر استانداردهای نیاز به نیاز است که غیر سفید صدای گنجانده شده در برنامه درسی برای ترویج همدلی در میان نژادها و جرقه ای برای بحث در مورد نژادپرستی نظاممند.

لی Dorschner-کریم بلومینگتون می آموزد دبیرستان زبان انگلیسی در سنت پل و دارای مدرک کارشناسی ارشد در آموزش و پرورش از دانشگاه مینه سوتا است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب