واقعی دنیای اقتصاد: از کجا پول در می آیند ؟

در St. Paul, DFL رژیم صهیونیستی است. تیم Walz می خواهد به صرف $1.8 میلیارد دلار در پروژه های زیربنایی و ادعا م

توسط NASERINEWS در 13 مرداد 1399

در St. Paul, DFL رژیم صهیونیستی است. تیم Walz می خواهد به صرف $1.8 میلیارد دلار در پروژه های زیربنایی و ادعا میکند افزایش هزینه های دولت خواهد کمک یک اقتصاد رو به زوال. در واشنگتن هر دو حزب در کنگره توافق با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در نیاز به یک دوم COVID-19 امداد هزینه های لایحه. مقدار از $1 تریلیون دلار 3 هزار میلیارد پرتاب مورد معمولی است.

ادوارد Lotterman

رئیس جمهور سخت و فشرده در نظر سنجی پیش از انتخابات و دموکرات کنگره می خواهید اعداد بالاتر. جمهوری خواهان در کنگره به طور کلی حمایت بیشتر هزینه, اما در پایان پایین تر از مقیاس. اما میچ مک کانل رهبری ایران اکثریت در مجلس سنا است که در چنین درهم و برهمی است که اعضای آن نمی تواند توافق میان خود چه پیشنهاد و یا چگونه به معامله.

اینها تعداد زیادی هم در مجموع و در خاص صرف دسته بندی. برای مثال رئیس جمهور تهمت بدیهی است که مایل به پنجه پشت یک کلید اما فرسایش بخشی از پایگاه خود را می خواهد 20 میلیارد دلار برای کشاورزی است. این امر به دنبال پی در پی قبل از سال outlays به بافر وثیقه آسیب را از جنگ تجاری با چین و دیگر کشورها است. همه این است که در بالای موجود "بیمه" برنامه های کلیدی محصولات که predated دولت او.

پس از آن وجود دارد COVID-امداد پول برای بیمارستان ها برای کسب و کارهای کوچک به خصوص سخت ضربه بخش ها مانند خطوط هوایی ، وجود دارد ممکن است یکی دیگر از مجموعه ای از پرداخت های مستقیم به هر کس و برخی از سطح موجود 600 دلار در هفته بالا از مزایای بیکاری.

اولین COVID-19 امداد بسته بود کمی بیش از 1 تریلیون دلار. کل هزینه های دولت فدرال در سال مالی 2019 که منتهی به ماه قبل از اولین اخبار از ویروس آمار بالغ بر $4.5 تریلیون. بنابراین اولین بسته بود حدود 22 درصد از قبل از سال مجموع. اضافه کردن یک تریلیون پایان کم ترجیح داده شده توسط جمهوری خواهان مجلس سنا — خواهد آن را به 45 درصد. اگر به جای یکی می افزاید: 3 تریلیون دلار اضافی ترجیح داده شده توسط مجلس و با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت پرش در هزینه در پاسخ به اپیدمی خواهد بود تقریبا تا آنجا که همه هزینه در آخرین سال مالی قبل از آن آغاز شده ، توجه داشته باشید که هزینه های جدید است که ممکن است به زودی تایید شده را تا حد زیادی را در سال مالی 2021.

بیشتر وجود دارد اما.

تا کنون ما در حال صحبت کردن در مورد آشکار تخصیص بودجه برای بودجه جدید خط. اما یک بحران مانند این به طور خودکار افزایش دیگر هزینه های دولت فدرال بدون هیچ گونه تغییر در قوانین. عادی بیکاری پرداخت burgeoned. بیشتر افراد واجد شرایط برای ضربه محکم و ناگهانی که قبلا مواد غذایی. بسیاری از مردم بیمار هستند و بیش از 65 تا مدیکر را انتخاب کنید تا بزرگ فراکسیون صورتحساب برای مراقبت از خود. ایضا برای مدیکید و برای Tricare نظامی برنامه درمانی است که خرج می کند به مراتب بیشتر بر بازنشستگان از مردم در حال حاضر در خدمت.

ایضا برای هند خدمات سلامت به عنوان برخی از رزرو شده اند به خصوص ضربه.

بنابراین ما در آستانه بودجه فدرال افزایش بی سابقه ای در زمان صلح. شهروندان به درستی بپرسید: از کجا می خواهد این پول آمده است ؟

پاسخ ساده است. برای وزارت خزانه داری ایالات متحده آن خواهد آمد از هر دو مالیات و یا قرض گرفتن. که همه کنگره و رئیس جمهور باید قانونی کنترل بیش از است. زمانی که یکی می افزاید: در این تا حدودی مستقل فدرال رزرو وجود دارد گزینه سوم: ما به سادگی می توانید ایجاد پول جدید از هیچ چیز.

در سطح دولت برای رژیم صهیونیستی است. Walz پیشنهاد صرف ایجاد پول جدید یک گزینه نیست. اما صرف او توضیح است که تقریبا در پارامترهای "پیوند اسکناس" برای زیرساخت گذشت تقریبا در همه سال های قانونی جلسات. نه مقدار و نه با استفاده از همه که غیر معمول است. برخی از زیرساخت های لایحه باید تصویب شود. اما بسیاری از skirmishing در سنت پل است تئاتر خیابانی برای سال 2020 انتخابات است.

به جای تمرکز بر دولت فدرال است. وجود خواهد داشت نه هر گونه مالیاتی قابل توجهی افزایش می دهد. جمهوری خواهان در مخالفت با این در هر زمان و در هر فرم. دموکرات ها درک کنند که افزایش مالیات در هنگام رفتن به یک رکود عمیق به سوی اقتصادی خودکشی. بنابراین هیچ یک از طرفین خواهد بود.

بنابراین ما قرض خواهد شد. که مجدد چه می گیرد به طور خودکار هر زمان که ما با صرف بیش از ما را. از سال 1775 از طریق 1970s بزرگ استقراض صورت گرفت در طول جنگ. در نتیجه بدهی پرداخت شد پایین و یا کاهش در اندازه نسبت به یک اقتصاد رو به رشد در زمان صلح. اما در طول دولت ریگان با همکاری کامل دموکراتیک اکثریت در هر دو مجلس کنگره ما طلیعه یک از "قرض و انفاق" با واکنش های خود را رها کردن سنت "مالی صدا" برای "افسون اقتصاد" توهم که کاهش مالیات برای پرداخت خود را دارند. بزرگ زمان صلح و کسری بودجه شده است هنجار بوده است.

اما در حال حاضر وجود دارد این است که چین و چروک جدید, استدلال برخی از اقتصاددانان که تغذیه پول ایجاد می تواند پوشش بسیار بزرگتر کسری کسری بودجه از فکر محتاطانه در گذشته است. این "مدرن پولی نظریه" تمام خشم در میان مترقی جناح از حزب دموکرات است. بدون اشتراک به آن جروم پاول-led تغذیه با احتیاط است که اجرای آن در عمل است. بنابراین انتظار می رود افزایش پول ایجاد برای بازی در یک نقش است.

تقریبا تمام رسانه ها بحث ما چالش های مالی بر مخارج و نادیده درآمد. این یک خطای بزرگ. درآمد سقوط خواهد کرد.

اولین برآورد از خروجی و یا تولید ناخالص داخلی, آوریل تا ژوئن سه ماهه درست از آب در آمد. آن پایین بود 9.6 درصد است. اصل مالیات فدرال بر شخصی و شرکت ها درآمد بسیار حساس به تغییرات در تولید ناخالص داخلی. یک 9.6 درصد کاهش در خروجی باعث تناسب بیشتری کاهش درآمدهای مالیاتی. دیگر مالیات فدرال مربوط به اشتغال به ویژه FICA برای امنیت اجتماعی و مدیکر و FUTA برای بیکاری. با payman پایین این پایین.

ایضا برای موتور سوخت و بلیط هواپیمایی مالیات ما به عنوان پناهگاه در محل. بنابراین نیاز به قرض گرفتن و یا پول ایجاد خواهد شد که لازم است با هر سطح از بیماری همه گیر مربوط به هزینه های بیشتر خواهد شد از outlays خود را.

ما در یک وضعیت بد اما یکی را که ما را انتخاب کرده اند برای قرار دادن خودمان در انتخابات, پس از انتخابات است. یک گله کل مالی جوجه های در حال آمدن به خانه به جای شب بسر بردن. در عین حال بهترین دوره را منوط به در نظر گرفتن چگونه مالیات و هزینه و یا عدم وجود آن تاثیر می گذارد واقعی اقتصاد جلو می رویم. بیشتر در مورد که در هفته آینده.

St. Paul اقتصاددان و نویسنده ادوارد Lotterman را می توان در رسید stpaul@edlotterman.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب