پس Mattis: بیشتر در ایران با اخم در مغلوب ساختن پیشی جستن تن

توسط لوری tanya warren و لیزا MASCAROواشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ناتوانی برای متحد

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

توسط لوری tanya warren و لیزا MASCARO

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ناتوانی برای متحد کردن ملت در یک زمان از قبر ناآرامی است که آزمایش خود را مضطرب اتحاد با جریان اصلی جمهوری خواهان و برخی از جسارت توسط ژنرال جیمز Mattis' درخواست برای یک رهبر است که زندگی می کند تا به U. S آرمان از یک اتحاد کامل تر.

آلاسکا ایالت لیزا Murkowski در روز پنج شنبه به نام ملامت با مغلوب ساختن پیشی جستن اول رئیس پنتاگون "لازم و عقب افتاده."

"شاید ما در حال رسیدن به نقطه که در آن ما می تواند صادقانه تر با نگرانی هایی است که ما ممکن است نگه داخلی و شجاعت از خود ما اعتقادات به صحبت می کنند تا" Murkowski گفت. پرسید که آیا او می تواند هنوز هم پشتیبانی از مغلوب ساختن پیشی جستن او پاسخ داد: "من در حال مبارزه با آن است. من تلاش کرده اند با آن را برای یک مدت زمان طولانی است."

Murkowski اظهارات منعکس شده انتخاب جمهوری خواهان مجبور به تصمیم در مورد اینکه آیا و چه زمانی برای حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن هنگامی که کلمات خود را و اقدامات به طوری که اغلب در تضاد با ارزش ها و اهداف. مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ به خشونت همراه برخی از تظاهرات زیر جورج فلوید را کشته و در مینیاپولیس با اعلام مطلب "نظم و قانون" را به "تسلط" حتی تظاهرات مسالمت آمیز. او شده است کندتر و کمتر پرقدرت در پرداختن به نژادی و بی عدالتی و پرسش از خشونت پلیس که دروغ در قلب ناآرامی.

این کشور در لبه و روز انتخابات بافندگی با ریاست جمهوری و کنترل مجلس نمایندگان و سنا در خطر است. مغلوب ساختن پیشی جستن روشن ساخته است که عواقب آنچه که به نظر او بی وفایی می توان شیب دار. حتی در حال حاضر در ایران نیست شکستن با او.

سناتور. مایک براون از ایندیانا گفت: Mattis مورد بحث نیست در ایران با ناهار پنج شنبه.

پرسید: برای این افکار در Mattis و Murkowski, رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل ارائه شده هیچ پاسخ.

برای جمهوری خواهان و چالش به اوج خود رسید و در این هفته هنگامی که نیروهای فدرال ناگهان پاک مسالمت آمیز معترضان از پارک لافایت در نزدیکی کاخ سفید پس از مغلوب ساختن پیشی جستن می تواند به مرحله یک عکس op در مقابل سنت جان "کلیسای از رئیس جمهور" برگزاری یک کتاب مقدس.

Mattis مغلوب ساختن پیشی جستن وزیر دفاع تا دسامبر سال 2018 تماشا تحولات "عصبانی و وحشت زده" و اجازه دهید او را پاره کردن مخالفت شنبه شب در یک انصراف که موج از طریق صفوف حزب جمهوری خواه.

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اولین بار است که رئیس جمهور در طول عمر من که نمی سعی کنید برای متحد کردن مردم آمریکا — و نه حتی تظاهر به امتحان کنید. در عوض, او تلاش می کند برای تقسیم ما" Mattis نوشت: در اقیانوس اطلس و اضافه کرد که تحولات ناشی از "سه سال بدون مادر رهبری است."

"ما می توانیم متحد بدون او" Mattis نوشت.

در برخی موارد این بیانیه به عنوان خوانده شده مانند یک پیشنهاد به جمهوری خواهان تا آنجا که به ملت به عنوان یک کل.

درست تا Mattis از آن منتشر شد گفت: کم و یا هیچ چیز در برابر وفاداری محبت رئیس جمهور باقی مانده است یک انتخاب محبوب برای اعضای جمهوری خواه کنگره است.

پیش از آن در هفته به عنوان مثال حزب جمهوری خواه ایالت و سناتور " راب پورتمن از اوهایو یکی از صفوف جمهوری خواهان که گفتم یا گریختم وقتی پرسیده شد که اگر تهمت استفاده از ارتش برای سرکوب معترضان بود درست را انجام دهید.

"من در اواخر برای ناهار" پورتمن پاسخ: سه شنبه ،

اما پس از Mattis' ملامت پورتمن بود و بیشتر مایل به بحث در مورد تهمت را از دست داده و تظاهرات.

او با اشاره به این که مغلوب ساختن پیشی جستن در آماده اظهارات را محکوم فلوید را تأیید و تحسین آمیز تظاهرات. اما "تن او و کلمات نوع در بین کسانی که بیشتر سخنرانی های رسمی ندارد یکپارچه مردم" پورتمن گفت. "این بیشتر در مورد تن. من فکر می کنم او احتمالا گرفتن که پیام از بسیاری از مردم است."

سناتور. جان Barrasso وایومینگ عضو ایران با رهبری نیست محکوم Mattis, گفته پنجشنبه, او ترجیح می دهم صحبت از مسائل است که متحد کردن مردم است.

Murkowski که خود رابطه پیچیده با مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد کرد کسانی که در رئیس جمهور عمدتا سفید حزب به دنبال کلمات درست و تن. اظهارات رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش و در حال حاضر Mattis او گفت: کمک به نقطه راه است.

"من فکر می کنم در حال حاضر ... سوال در مورد که من قصد دارم برای به رای که من قصد ندارم به رای من فکر می کنم در حال منحرف به لحظه" گفت: Murkowski, که گفت که او می خواهم همچنان به سعی کنید به کار با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. "من می دانم که مردم ممکن است فکر می کنم که یک دوج" او افزود: "اما من فکر می کنم وجود دارد مکالمات مهم است که ما باید به عنوان یک آمریکایی در میان مردم خودمان در مورد که در آن ما در حال حاضر است."

برای مغلوب ساختن پیشی جستن را رد کرد Mattis که در خدمت نزدیک به نیم قرن در ارتش به عنوان "ترین در جهان مبالغه به طور کلی."

Murkowski و Portman ضمانت تاییدیه از مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات 2016 زمانی که او شنیده میشد در "Access Hollywood" نوار لاف زدن در مورد آزار زنان است. آنها همچنین رای به تبرئه او از خانه و انسداد اتهامات در اوایل سال جاری پس از مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح محاکمه.

دیگر جمهوریخواهان این هفته بدون نیاز به کمک پیدا کردن کلمات.

"وجود دارد هیچ حق شورش حق ندارد برای از بین بردن دیگران مالکیت و حق ندارد به پرتاب سنگ در پلیس" گفت: سناتور. بن Sasse, R-Neb., مکرر تهمت منتقد است که برای انتخاب مجدد. "اما وجود دارد اساسی — قانون اساسی — حق اعتراض و من در برابر پاکسازی یک تظاهرات مسالمت آمیز برای یک عکس op است که رفتار کلام خدا به عنوان یک سیاسی سرپا نگه داشتن."

سناتور. سوزان کالینز از مین یکی از آسیب پذیر ترین حمله داعش به دنبال انتخاب مجدد گفت: آن را "دردناک برای تماشای مسالمت آمیز معترضان به معرض گاز اشک آور به منظور رییس جمهور برای رفتن در سراسر خیابان به یک کلیسا که به اعتقاد من او را با حضور تنها یک بار."

"رئیس جمهور تهمت پیاده روی به سنت جان بود مقابله در زمان اشتباه و روز و آن را منحرف از پیام مهم در باغ گل رز در مورد ملی ما غم نژادپرستی تظاهرات مسالمت آمیز و قانونی مجمع" اضافه شده بهداشت ، جیمز Lankford R-Okla., است که در انتخابات این سال است. "رئیس جمهور پیام مهم بود غرق بی دست و پا عکس, op."

رئیس جمهور متوجه شده و نام-بررسی سه نفر.

"شما اشتباه کردم! اگر معترضان بودند, صلح آمیز, چرا که آنها نور کلیسا در آتش شب قبل از ؟ مردم من در راه رفتن به این مکان تاریخی از عبادت!" او توییتی شنبه نشان می دهد که "سناتور. سوزان کالینز سناتور. جیمز Lankford دیابت بن Sasse" خواندن یک مقاله خاص.

او هیچ گونه هدف در ایالت Tim Scott, R-S. C. تنها سیاه جمهوری خواه در مجلس سنا.

"اگر سوال شما این است که شما باید با استفاده از گاز اشک آور برای روشن شدن مسیر به طوری که رئیس جمهور می تواند یک عکس, op, جواب این است" اسکات گفت: Politico.

____

دنبال tanya warren در توییتر در http://www.Twitter.com/APLaurieKellman



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن