پارک یلو استون به تجدید نظر در بحث گاومیش کوهان دار امریکایی طرح - Tue, 01 Jul 2020 PST

آسوشیتد پرس LIVINGSTON, منت. – مقامات فدرال و برنامه ریزی برای تجدید نظر در چگونه آنها را مدیریت پارک ملی یلوس

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

آسوشیتد پرس

LIVINGSTON, منت. – مقامات فدرال و برنامه ریزی برای تجدید نظر در چگونه آنها را مدیریت پارک ملی یلوستون معروف وحشی گله گاومیش کوهان دار امریکایی زیر دیرینه شکایت بیش از هزار نفر از حیوانات که کشته شده اند توسط شکارچیان و سازمان های آنها به عنوان تلاش برای مهاجرت به مونتانا.

پارک ملی یلوستون سرپرست مخفی Sholly مشخص شده برنامه ها در اسناد دادگاه ظ روز شنبه. حرکت در آمد یک طرح دعوی در دادگاه به چالش کشیدن دولت فدرال توافق است که اداره مدیریت از حیوانات نیز شناخته شده به عنوان بوفالو از سال 2000.

تجزیه و تحلیل جدید از گاومیش کوهان دار امریکایی مدیریت می تواند منجر به گسترش که در آن حیوانات مجاز به آزادانه پرسه زدن های لیوینگستون شرکت گزارش شده است. این کار شامل خدمات پارک های ملی و خدمات جنگل ایالات متحده که دارای صلاحیت بیش از حد از زمین های اطراف یلوستون.

جارد Pettinato که نشان دهنده همسایگان در برابر گاومیش کوهان دار امریکایی کشتار تحسین سازمان' تصمیم به ارزیابی مجدد مدیریت گاومیش کوهان دار امریکایی.

"ما فکر می کنم آن را بسیار دیر شده است," او گفت:.

یلو تا به حال بیش از 4,800 گاومیش کوهان دار امریکایی از تابستان گذشته. بیش از 800 کشته شده توسط شکارچیان و یا دستگیر شده و فرستاده شده به کشتار این زمستان گذشته.

مقامات اصرار دارند حذف لازم است برای جلوگیری از گاو در Yellowstone منطقه از آلوده شدن با تب مالت است که در حال حاضر در بسیاری از پارک گاومیش کوهان دار امریکایی و می تواند باعث سقط جنین در زنان باردار حیوانات.

به آدرس نگرانی های بیش از کشتار گاومیش کوهان دار امریکایی, دولت و مقامات پارک در سال های اخیر اجازه داده اند این حیوانات به پرسه زدن آزادانه تر در بخش هایی از مونتانا و به ایجاد قرنطینه برنامه پس از گاومیش کوهان دار امریکایی است که اعلام شده و عاری از بیماری را می توان منتقل.

اما این نه حل مسئله و دوره ای کشتار تعداد زیادی از گاومیش کوهان دار امریکایی همچنان ادامه دارد.

شده اند وجود دارد موارد متعدد از گاو در Yellowstone منطقه آلوده شدن با بروسلوز توسط بیمار الک اما هیچ ثبت انتقال از گاومیش کوهان دار امریکایی.

به عنوان بسیاری از 30 میلیون به 60 میلیون گاومیش کوهان دار امریکایی پس از گردش در سراسر بسیاری از آمریکای شمالی با توجه به فدرال حیات وحش مقامات. جرم ذبح سوار آنها را به انقراض نزدیک اواخر 1800s. امروز تقریبا وجود دارد 11,000 وحشی گاومیش کوهان دار امریکایی در زمین های عمومی در 12 متحده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب