این کتاب های کودکان را درگیر بچه ها من بعد از یک روز طولانی در قرنطینه (و بر روی صفحه نمایش) - Sun, 10 May 2020 PST

آن را مشکل تر برای نگه داشتن بچه های کوچک – سنین 5 و 6 – علاقه مند در یک داستان قبل از خواب. در قرنطینه صفحه ن

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

آن را مشکل تر برای نگه داشتن بچه های کوچک – سنین 5 و 6 – علاقه مند در یک داستان قبل از خواب. در قرنطینه صفحه نمایش تبدیل شده اند بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره خود را. حتی مدرسه انجام شده است در اپل. فراموش نکنید که در مورد یکی 28 دقیقه قسمت از تلویزیون در پایان روز. در حال حاضر من فقط سعی کنید به مطمئن شوید که آنها در حال خاموش کردن صفحه نمایش به همان اندازه به عنوان آنها را بر روی آنها.

در شب من جوانترین دو (من هم خواهر,) آنقدر پریدند تا در پیکسل های آن را دشوار است برای آنها را به آرامش دعوت می کرد. در اینجا چند نسخه های جدید که گذشت آزمون در خانه من – اگر تنها من می توانم بچه ها به درخواست متوقف هنگامی که این داستان نیز خواهد بود در Netflix بکشد.

"شاهزاده خانم زارا تولد سنت" توسط Casandra Henriquez نشان داده شده توسط Javan محمد عابد: من دختر دوست game, این تصاویر در این کتاب بسیار او از من خواست برای کپی تصویر از اسب شاخدار کشیدن کالسکه سلطنتی به طوری که او می تواند آن را ردیابی و قرعه کشی یک اسب شاخدار خودش. این داستان در مورد شاهزاده خانم زارا فوق العاده پیام: همه ما باید به چیزی عشق ما در ما تولد – و به کتاب بزرگترین هدیه ای است که وجود دارد. شاهزاده خانم زارا است که یک آمریکایی آفریقایی تبار شاهزاده چیزی که نویسنده را برای مدت زمان طولانی در عکس کتاب.

"جادویی هنوز" توسط آنجلا DiTerlizzi مصور توسط Lorena آلوارز: "من نمی تواند انجام دهد که" فرزند خود را می گوید. شما قرار است برای اضافه کردن "است. شما نمی توانید انجام دهید که ... نشده است." این کتاب به یاد همه ما فقط به خاطر اینکه ما نمی تواند رسیدن به چیزی در حال حاضر اگر ما سعی در نگه داشتن ما را دریافت کنید وجود دارد. با تصاویر توسط آلوارز و قافیه یادآور تمام کلاسیک قدیمی "جادویی و در عین حال" می آموزد انعطاف پذیری و لذت است.

"یک و تنها دیلن سنت کلر" توسط کامن ادواردز نشان داده شده توسط جفری Ebbeler: این کتاب برجسته پسران که به طور معمول نمی استار به عنوان شخصیت اصلی در کتاب های کودکان: کسانی که با اطمینان پا خط بین مردانه و زنانه. با شخصیت های خنده دار, این کتاب نشان می دهد که هر نوع کودک آنچه در آن به معنی درخشش – حتی اگر شما از بازیگران به عنوان یک سنجاب در مدرسه موسیقی به جای ستاره.

"پشه نیش که تغییر Olu زندگی" توسط Uchechi Mba-Uzoukwu نشان داده شده توسط Javan محمد عابد: این داستان در مورد یک پسر که گاز گرفته می شود در بینی و به یاد بگیرند که دادن و فداکارانه به ولت کاهش دهد و کمک می کند تا بچه ها دیدن جهان بزرگتر از iPad خود را صدف. آن را نیز نشان می دهد آنها مهم نیست چقدر دور از هم همه ما از لحاظ جغرافیایی ما همه در این با هم. (توجه داشته باشید: من یک Instagram Live با Uchechi که در نیجریه که در آن خانواده اش در قرنطینه. آنها همه رفتن فقط به عنوان دیوانه به عنوان ما بودند.)

"کامالا و مایا ایده بزرگ" توسط مینا هریس نشان داده شده توسط Ana Rammrez گونزالس: دو خواهر تصمیم گیری آنها نیاز به یک زمین بازی در پشت ساختمان. آنها را نمی خواهد صاحبخانه را "هیچ" به عنوان یک پاسخ و تجمع همه بچه ها که در ساختمان برای پیدا کردن یک راه است. در پایان کتاب آنها خود را "در هر خواهر" از آنجا که آنها نمی دهد. (در دسترس ژوئن 2)

"من لئوناردو داوینچی" توسط براد ملتزر نشان داده شده توسط کریستوفر Eliopoulos: من تا به حال هیچ ایده که داوینچی بود نام شهر لئوناردو بزرگ شدم. نام او در واقع به معنی "لئوناردو از داوینچی." که فقط یکی از بسیاری از حقایق سرگرم کننده در ملتزر آخرین قسط در خود "من" سری. من شرط می بندم شما نمی دانید لئوناردو نیز اختراع یک هلیکوپتر و یک چتر نجات. این کتاب واقعا یک نوای گفت: زمان همه چیز است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن