خاموش شدن ناگهانی خود را انجام سلامتی عواقب HHS وزیر آذر می گوید: - Sun, 17 مارس سال 2020 PST

واشنگتن – سوال از کی و چگونه به پایان stay-at-home سفارشات در ایالات متحده آمریکا است که سلامت-مقابل-سلامت معا

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

واشنگتن – سوال از کی و چگونه به پایان stay-at-home سفارشات در ایالات متحده آمریکا است که سلامت-مقابل-سلامت معادله به عنوان به خوبی به عنوان یک اقتصادی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن وزیر بهداشت گفت.

وجود دارد یک "بسیار واقعی بهداشت و درمان به این نتیجه خاموش شدن ناگهانی" است که نیاز به متعادل ممکن است در برابر بیماری از coronavirus الکس آذر وزیر بهداشت و خدمات انسانی گفت: CBS' "چهره ملت است."

که نشان داده شده در شرایط استفاده از سایر روش های پزشکی و یا به طور منظم نمایش حال انجام نشده و یا به تعویق افتاد تا COVID-19 شیوع بیشتر موجود است.

آذر ساخته شده مشابه نظرات در سی ان ان.

"این که آیا آن suicidality نرخ و یا قلبی روش های دریافت نکرده بودن سرطان نمایش اطفال, واکسن, کاهش," او گفت: "دولت از اتحادیه." "همه اینها مهم سلامت نیاز است که بخشی از بازگشایی اقتصاد است."

ایالات متحده بیش از 1.4 میلیون نفر از ویروس و بیش از 88,000 مرگ و میر تا کنون, جهان بالاترین بالغ.

بسیاری از تظاهرات در برابر مستندات – از جمله یک برنامه ریزی برای نیویورک پایتخت در روز یکشنبه تشویق مغلوب ساختن پیشی جستن در یک صدای جیر جیر – باید تمرکز بر آنچه تظاهر کنندگان می گویند نقض آزادی های مدنی خود را.

اما پیتر ناوارو, کاخ سفید سیاست هماهنگ برای دفاع ملی تولید عمل می کنند گفت ایالات متحده "در واقع قفل شده" بیمارستان "برای همه چیز اما COVID" در دو ماه گذشته.

"زنان نبوده است گرفتن ماموگرافی یا دهانه رحم امتحانات برای سرطان است. ما شده اند قادر به انجام روش های دیگر برای قلب و یا کلیه" ناوارو " در ان بی سی "دیدار با مطبوعات است." "و این که قصد کشتن مردم نیز هست."

اکثر ایالات آمریکا در حال گرفتن حداقل تدریجی گام به سوی بازگشایی.

آذر گفت: او را تشویق کرد که ایالات جورجیا و فلوریدا است که در مراحل اولیه برای بلند خود مستندات نیست و نشان از یک جهش قابل توجهی در موارد جدید. "بازگشایی ما باید او گفت:" در سی ان ان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب