بزرگ غربی شراب: غاز وحشی در بریتیش کلمبیا در صدر Cascadia قضاوت دوباره - سه شنبه, 07 Jul 2020 PST

کانادا-آمریکا مرز بسته شده برای ماه اما همه گیر نیست جلوگیری از غاز وحشی تاکستان در اکنگن می افتد, بریتیش کلمب

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

کانادا-آمریکا مرز بسته شده برای ماه اما همه گیر نیست جلوگیری از غاز وحشی تاکستان در اکنگن می افتد, بریتیش کلمبیا از استفاده از آن 2019 Mystic River تاکستان Gewürztraminer را به نفع خود بهترین نشان می دهد در سال 2020 Cascadia بین المللی شراب رقابت در 24 ژوئن در Lewiston, Idaho.

آن مشخص شده سومین بار در چهار سال برای کروگر خانواده به استفاده از آن scintillating شراب سفید برنامه برای بالا سالانه نمایشگاه از شمال غربی اقیانوس آرام شراب در صحنه بزرگ غربی شراب. و آن را نشانه موفقیت آمیز انتقال آب از هاگن کروگر به پسرش نیکولاس که در زمان بیش از به عنوان رئیس شراب قبل از 2019 برداشت.

"2019 فهرست تمام شده است Nik" گفت: مدیر کل رولاند کروگر که تاسیس کارخانه شراب سازی در سال 1984 با برادر بزرگش هاگن و خود را پدر مرحوم آدولف. "شنیدن در مورد این جایزه خیلی هیجان انگیز بود برای ما و نیک و دستیار شراب رایلی Hollenbach و تیم های شگفت انگیز ما. این جایزه نشانه ای از چگونه به خوبی ما قادر به ایجاد تغییر است."

غاز وحشی باغ های انگور شد نام شمال غربی اقیانوس آرام سازی از سال توسط شراب مطبوعات غربی مجله در سال 2009 و تمجید را ادامه داد. این Krugers برنده بهترین نشان می دهد در Cascadia در سال 2017 و 2018 با هیجان انگیز نمونه از pinot gris. در 2014 بزرگ غربی دعوتی شراب رقابت – مزه در Hood River, اورگان, برای غرب, شراب خریداران -- غاز وحشی 2012 خدا کوه تاکستان شراب سفید led قضاوت.

"برای بسیاری از سال های بسیاری از ما می خواهم بگویم که نیک کار می کند و هاگن می شود تمام اعتبار" رولاند پکتیا میباشد.

آن را هیچ جای تعجب است که این مطلب رای به عنوان بهترین شراب قرمز از Cascadia آمد از ویکی دره زیرزمینهای که شراب مطبوعات غربی را در سال 2020 غربی اقیانوس آرام سازی از سال است. کارل و کوکو Umiker در لوستن کار با Phinny تپه تاکستان در واشنگتن, اسب, آسمان, تپه برای تولید 2018 Carménère که به پایان رسید یک تعداد انگشت شماری از آرا دور از گرفتن بهترین نشان می دهد در زمینه 752 نوشته است.

"موفقیت ما تا به حال با Carménère در مسابقات به ما کمک کرد تا از طریق شکستن مه و اجازه داد مردم را به اطلاع" Coco Umiker گفت. "و ما شده ایم پس با افتخار به کار با Beightol خانواده – اولین کیر, و در حال حاضر پسرش براندون – در این برنامه از سال 2006 است."

یک سال پیش در Cascadia از ویکی دره 2017 carm برنده بهترین کلاس در حالی که غاز وحشی را 2018 Okanagan دره Gewürztraminer – بزرگتر تولید شراب از Mystic River – برنده بهترین از کلاس.

جاشوا Maloney, شراب برای Aquilini مارک USA Inc., تولید بهترین آناناس از Cascadia – این انسان 2019 Cabernet Sauvignon آناناس ($15.99). این Aquilini خانواده دارای بیش از 500 هکتار از باغ های انگور در واشنگتن قرمز کوه اما Maloney با اتکا بر آن می وزد ریج تاکستان در اسب بهشت هیلز دو شراب وارد شده توسط Aquilinis – هر دو rosés و هر کسب دو طلا در پرواز مختلف.

از رومینگ سگ 2019 Cabernet Sauvignon گل رز $12.99 و دو شراب نمایندگی اولین شراب است که به زودی منتشر خواهد شد در منطقه سیاتل و فراتر از آن به عنوان بخشی از یک راه اندازی جدید با Aquilini با Maloney. "خارجی اعتبار خوب است" Maloney دست هایش را.

شوخ طبعی زیرزمینهای در Prosser همچنین تا حدودی غیر متعارف رویکرد در تولید بالا شراب گازدار از Cascadia به عنوان Yakima دره سازان سنگ چخماق نلسون و گربه وارویک با استفاده از یک شامپانی گل رز ساخته شده از syrah – 2019 انداخته – به تحت تاثیر قرار دادن قضات است. یک سال 2017, cabernet, فرانک تحت نلسون خود Mazzacano زیرزمینهای نام تجاری انتخاب شده به عنوان بهترین کلاس.

ملانی Krause که صرف پنج vintages ساخت شراب در شتو Ste. میشل به دست آورده جایزه بهترین شراب شیرین با خاکستر شراب 2019 46 Brix شراب سفید شراب یخ. این شد اولین نسخه تجاری از یک شراب سفید شراب یخ از مار دره رودخانه در بومی آیداهو و او به پایان رسید و با مجموع چهار مدال طلا طی دو روز قضاوت در نزدیکی ویکی رودخانه.

وودین را Brian Carter اعتبار به عنوان شراب در پشت نه مدال طلا در Cascadia – چهار نفر از کسانی که برای eponymous خود با نام تجاری سه جوان Bayernmoor انبارها و دو برای chardonnay-تنها آرایه زیرزمینهای.

تحسین همچنان به دنبال هارون پیت به عنوان فارغ التحصیل از Walla Walla, جامعه, کالج winemaking برنامه استفاده غرب انگور به متراکم کردن هفت مدال طلا در Cascadia برای Cellardoor کارخانه شراب سازی در Lincolnville مین.

Yakima دره Vintners های آب مدرسه برای Yakima دره کالج در گرندویو دریافت مدال طلا را برای سال 2017 ثبت نام در اواخر Petit Verdot و 2017 Coyote دره تاکستان Primitivo.

والتر Gehringer که به دست آورده آب درجه از گایزنهایم دانشگاه در آلمان برداشت پنج مدال طلا در Cascadia برای شراب سفید توسط Gehringer برادران و مستغلات کارخانه شراب سازی در Oliver, British Columbia.

Mt. هود کارخانه شراب سازی به رهبری برگزیند winemaking استعداد غنی Cushman, تولید پنج مدال طلا و نشان داد قابل توجه همه کاره, با جوایز برای باربرا, gewürz, grenache ترش و pinot نوآر.

استفان Reustle از Reustle-نماز راک تاکستان در اورگان اومپ کوآ دره باقی مانده شمال, بهترین تولید کننده اتریش انگور سفید Grüner Veltliner اما کار خود را با املاک و Tempranillo همچنین کمک به او را به پایان برساند با پنج مدال طلا در Cascadia.

Nodland زیرزمینهای در اسپوکن گردد بهترین cabernet sauvignon از Cascadia و مالک/شراب تیم Nodland حمایت که با مدال طلا برای syrah و قرمز مخلوط.

Orenda کارخانه شراب سازی به نام این بهار با شراب مطبوعات غرب به عنوان 2020 واشنگتن کارخانه شراب سازی به تماشای اعتبار که تحسین با سه مدال طلا برای شراب قرمز. ریو ویستا شراب در نزدیکی Chelan نیز زده طلا با سه نفر از شراب قرمز به عنوان Spangler تاکستان در رسبورگ سنگ.

دیگر از wineries با چند مدال طلا شامل Aluvé در Walla Walla Bitner تاکستان در کالدول, آیداهو, براون, خانواده, تاکستان در, Walla Walla, Bunnell خانواده انبار در Prosser, ویکی دره DeLille زیرزمینهای در وودینویل جوان Fortuity زیرزمینهای در Wapato, بشویید., آیداهو-بر اساس هیوستن تاکستان یعقوب ویلیامز کارخانه شراب سازی در Wishram, بشویید., پادشاه و مستغلات در نزدیکی یوجین اورگان, she's very hairy تاکستان شراب سازی در کوه l'ecole شماره 41 در والا والا دره مرسر آمریکا در Prosser تكيه ریج تاکستان & Winery در بریتیش کلمبیا در نزدیکی Shuswap دریاچه شراب Sagemoor شمال پاسکو آژیر آهنگ در امتداد ساحل جنوبی دریاچه Chelan دو بد Labs تاکستان در Lewis-Clark دره و Yamhill Valley تاکستان در مکمینویل اورگان.

زبان رودخانه کارخانه شراب سازی به نمایندگی مونتانا و مایلی شهرستان تولید شده خوشمزه تصور قضات است. باب Thaden بازنشسته پاستور دریافت دو مدال طلا برای یک جفت از روشن شراب سفید با استفاده از املاک و انگور است. او 2019 سنت Pepin, زمستان-هاردی انواع توسعه یافته در دانشگاه مینه سوتا رسیده قرعه کشی به عنوان بهترین شراب در Cascadia که در آمریکا تولید شده با استفاده از ترکیبی انگور.

سازمان Cascadia مواجه شمار موانع در مواجهه با این بیماری همه گیر. وجود دارد دو تعویق یک محل تغییر و استقرار اجتماعی فاصله پروتکل های سراسر مزه. قضات قرار داده شد در فردی جداول و فاصله بیش از 6 فوت از هم جدا و آنها نیز ارائه شد ضد عفونی کننده دست تولید شده توسط Ocean دختر رسومات یک شرکت خواهر وستپورت کارخانه شراب سازی باغ رفت و آمد مکرر در آبردین.

این تیم پشت درهای بسته عینک ماسک و دستکش یکبار مصرف در حالی که استفاده از ضد عفونی کننده در جداول و دست خود را. قضات چپ جداول خود را به عنوان شراب ارائه شد.

اریک Degerman عمل بزرگ غربی شراب. اطلاعات بیشتر در مورد شراب در greatnorthwestwine.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب