Fairchild پایگاه نیروی هوایی می بیند تغییر فرماندهی - Tue, 01 Jul 2020 PST

Fairchild پایگاه نیروی هوایی مشخص جمعه آن 15th تغییر در فرماندهی 92 سوختگیری هوایی بال برجسته تر از Fairchild

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

Fairchild پایگاه نیروی هوایی مشخص جمعه آن 15th تغییر در فرماندهی 92 سوختگیری هوایی بال برجسته تر از Fairchild دو بال و نیروی هوایی بزرگترین هوایی سوختگیری بال.

خروجی سرهنگ درک سالمی که در آن نقش به خدمت پس از تابستان 2018 خواهد شد اختصاص داده شده به ستاد مشترک در پنتاگون در واشنگتن, دی سی, با توجه به آزادی مطبوعات از 92.

سرهنگ Cassius بنتلی سوم را سالمی را در محل زیر بنتلی خدمات به عنوان معاون فرمانده در نیروی هوایی سلطنتی در Mildenhall, انگلستان است.

بنتلی گفت: در این مراسم که با سرود "بالاتر و قوی تر و سریع تر است."

"من مشتاقانه منتظر گرفتن به شما می دانید و کار برای شما به عنوان ما همچنان به زندگی می کنند و چه کسانی که بزرگ سوله با افتخار خارجه آمریکا: رسیدن به جهانی برای امریکا و تانکر غرور" بنتلی گفت.

به طور معمول یک تغییر فرماندهی مراسم را شامل یکی از این آشیانه پر از سربازان. چهارشنبه, رویداد, اما, پخش شد که عملا در یوتیوب به دلیل COVID-19 گسترش یافته است. یک جمعیت با حضور در فرد از جمله خانواده های سالمی و بنتلی اسپوکن شهردار نادین وودوارد و یک نماینده برای نماینده کنگره کتی McMorris راجرز.

یک راوی از مراسم خوانده شده از طریق سالمی جوایز و دستاوردهای به عنوان فرمانده 92 از جمله لژیون افتخار اولین برگ بلوط خوشه جایزه به عنوان فرمانده 92 سوختگیری هوایی بال.

سالمی همچنین انتخاب به عنوان درجه ورزش wing commander برای ورزش و تحرک نگهبان 2019, است که آمادگی آزمون مربوط به دنیای واقعی حالات راوی گفت. که برای ورزش سالمی رهبری یک جامعه بیش از 4000 نفر پرسنل از 26 کشور و 52 پرواز هواپیما 388 تحرک ماموریت.

سالمی همچنین دریافت Air Mobility Command نامزدی برای سال 2020 به طور کلی و خانم جروم F. O ' Malley جایزه که برجسته سرهنگ و همسر تیم از سال راوی گفت.

"وای چه روز فوق العاده برای 92 سوختگیری هوایی و بال برای تیم Fairchild و همچنین به عنوان یک لحظه خاص برای من و خانواده ام یکی است که ما به خاطر طولانی خواهد شد و گنج" سالمی در بیانیه ای گفت: در این مراسم است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب