شاد و خرم برگها یخ بعد از چهار ماه صبر کنید

وجود دارد لبخند بر چهره خود را به عنوان Maple Leafs با یک پرش خود را در گام های اصلاح کامل — و بیشتر — برای او

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

وجود دارد لبخند بر چهره خود را به عنوان Maple Leafs با یک پرش خود را در گام های اصلاح کامل — و بیشتر — برای اولین بار پس از NHL متوقف شده در مارس 12.

نیمی از 34 بازیکن در اولین روز از اردوی آموزشی کار می کرد در ساعت 11 صبح در Marlies' یخ در فورد عملکرد مرکز نیم دیگر حدود دو ساعت بعد. در بین آنها سه مینی scrimmages.

"این یک مقدار زیادی از سرگرم کننده" گفت: جلو میچ Marner. "شما را از دست ندهید که در اطراف بچه ها. عالی بود به عقب وجود دارد. شما می خواهید به بازگشت در همان اتاق با هم غوغای هر یک از دیگر."

وجود دارد هاکی دوباره.

"مطبوع-عاقلانه نبود بزرگ, گفت:" ستاره مرکز Auston ماتیوز بود که یخ برای چند هفته پس از آزمایش مثبت برای COVID-19 در آریزونا. "این فقط به عقب در اینجا در تورنتو و برگشت با هم تیمی های خود را انجام آنچه که ما همه را دوست دارم."

وجود دارد برخی از اهداف بسیار خوب توسط Marner و ایلیا Mikheyev. برخی از زیبا صرفه جویی توسط فردریک اندرسون. کلاسیک dipsy-آیا از متیوز. یک در ضربات پنالتی که در آن ویلیام Nylander تفاوت بود. و تازه کار نیک رابرتسون پوشیدن شماره 89 برهنه جیک Muzzin خود را ایجاد فرصت به ثمر رساند.

"او که گل نشسته ذهنیت است. او سخت کار بچه" Marner گفت: Robertson, 18 سال, پیر جناح از OHL را حاصل Petes بود که این تیم را در دور دوم انتخاب سال گذشته است. "او نمی ترسم در این منطقه است. شوت او را بسیار شگفت انگیز است. او چشمگیر بود به تماشا."

شلدون Keefe بود به عنوان سالم یک صف به عنوان او دیده می شود از مصرف بیش به عنوان سر مربی در ماه نوامبر با Mikheyev و Muzzin از صدمات. Andreas Johnsson (زانو) باقی مانده است. تیموتی Liljegren نیز از دست رفته عمل تلقی نامناسب به بازی با دیگر اطلاعات در دسترس است.

"Mikheyev به نظر می رسد بسیار عالی و Muzzin نیز گفت:" Keefe. "آن دسته از بچه ها واقعا تا به حال نشده هر زمان. آنها در ادامه به ناتوانی خود صدمات و skated تمام راه را از طریق در بیشتر قسمت ها. آن را هیجان انگیز به آنها مراجعه کنید. بدیهی است که ما هنوز هم از دست Andreas. او بخش مهمی از تیم ما است و ما خوشحال هستیم که او را در حال پیشرفت به سمت بازگشت. آن را خوب است برای دیدن هر چیز دیگری در خارج وجود دارد در غیر این صورت."

Keefe گفت: او طراحی روز به فشار بازیکنان مطبوع. او انتظار می رود همه چیز را به درهم و برهم به عنوان روز رفت.

"ما در تلاش برای ایجاد شرایط دشوار خارج وجود دارد برای این بازیکن گفت:" Keefe. "ما تا به حال برخی از چیزهای مهم است که ما می خواستیم انجام شده از نظر ما ساختار و سیستم ما. پارامترهای ما مجموعه ای از — تمرین فقط با سه خط scrimmaging فقط با دو خط — ما می خواستیم به آن را دشوار از یک تهویه نظر تا سرعت کلی بازی رفت پایین به عنوان یک نتیجه. این چیزی است که من طراحی شده است. آنها تحت فشار قرار دادند از طریق آن است."

آنها خسته بودند در پایان.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"ما همه خوشحال به بازگشت در کار" گفت: defenceman مورگان Rielly. "این کمی متفاوت از نظر برخی از پروتکل اما بازیکنان ما مایل به انجام آنچه در آن طول می کشد. نگرش خوب است. ما هیجان زده به بازگشت به اویختن با هم.

"تمرکز اصلی این است که رقابت برای قهرمانی است, اما شما باید برای شروع بشه."

Kevin McGran


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن