باقی مانده: لذیذ تابستانی, سالاد شاخی در یک راه خوب - Mon, 08 Jun 2020 PST

تابستان در حال آمدن است حتی اگر آب و هوا و بعد فورا رفت واز این یادداشت نشده است. این فصل را مترادف با خوش مزه

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

تابستان در حال آمدن است حتی اگر آب و هوا و بعد فورا رفت واز این یادداشت نشده است. این فصل را مترادف با خوش مزه ذرت در چوب بلال خورشید رسیده گوجه فرنگی و گیاهان معطر همه برداشت تازه از باغ.

و یا اگر شما مانند من هستید, این فصل را مترادف با تمام آن چیزهایی که خریداری شده به طور مستقیم از فروشگاه های مواد غذایی. اگر چه من خیلی از باغبان من را درک خوردن از فضل طبیعت به ویژه هنگامی که آن را به یک مخلوط لذیذ, سالاد تابستانی مانند یکی از من در مورد به اشتراک گذاشتن با شما.

این تابستان سالاد ذرت به سختی واجد شرایط به عنوان یک باقی مانده دستور به خاطر آن خیلی خوب است که من اغلب به فروشگاه بروید و خرید تمام مواد تشکیل دهنده برای تنها هدف از ساخت آن است. اما وجود داشته اند موارد زمانی که من تا به حال ذرت در چوب بلال به سمت چپ بعد از یک وعده غذایی خانواده (نوجوانان با پرانتز و 5 سال است که اجرا می شود به بازی در نوسان مجموعه, من به دنبال در شما).

وقتی اتفاق می افتد که هیچ بیشتر mouthwatering راه برای استفاده از آن در این سالاد. تابستان سالاد ذرت یک تهدید سه گانه: نه تنها آن را سریع برای آماده سازی است, اما آن نیز سالم است و دست کشیدن جوراب خود خاموش خوشمزه است.

در واقع اگر چه من یک دسر فرد از طریق و از طریق هر زمان از من دعوت به تابستان غذای مختصر (و نه به دنبال به احتمال زیاد در این سال) من با کمال میل چشم پوشیدن آوردن درمان و به جای مخلوط کردن دسته ای بزرگ از تابستان سالاد ذرت. مردم از من بپرسید برای این دستور غذا را هر بار که من آن را و اگر من خوش شانس هستم که وجود خواهد داشت یک کمی بیش از سمت چپ به صفحه اصلی و لذت بردن از روز بعد.

تازه از مواد تشکیل دهنده کلیدی در اینجا. ریحان تازه و سبز و پیاز و گوجه فرنگی آبدار, مکمل به ترد برش-از-این-بلال دانه را تشکیل می دهند که بخش عمده ای از سالاد. و هنگامی که شما اضافه کردن سرکه و نمک حلال سیر و پنیر فتا آن را به یک ترکیب عطر و طعم است که شما را در نظر بگیرید و فروش خود را برای اولین بار به دنیا آمد بنابراین شما می توانید تنها با یک نیش می زنند.

طعم هستند به اندازه کافی ساده است که آنها جفت سادگی با هر وعده غذایی پس از آن مناسب به عنوان یک ظرف سمت و یا حتی نور ناهار یا شام همه توسط خود را. اگر شما باید, شما می توانید با استفاده از منجمد (ذوب شده) و یا کنسرو ذرت و حتی ریحان خشک شده اما طعم و ضخامت نمی خواهد به عنوان شدید.

و احساس رایگان به زیر در گوجه فرنگی خرد شده در محل انگور گوجه فرنگی و هر نوع پیاز خرد شده در محل قطعه قطعه شده پیاز سبز. طعم و بافت سالاد را تغییر بر اساس تعویض شما را, اما حتی با من مختلف مبادله از مواد تشکیل دهنده در طول سال ها من این سالاد به چیزی کمتر از شگفت انگیز است.

شاید اگر همه ما یکدیگر را در این سالاد آب و هوا خواهد در نهایت درک آن نیاز به خود بازی تابستان. تابستان سالاد ذرت درست نیست طعم همان خورده در مقابل یک شومینه.

تابستان سالاد ذرت

اقتباس از "400 کالری یا کمتر با ما بهترین گزش."

4 گوش ذرت پخته شده و سرد می شود

10 اونس گوجه فرنگی انگور (حدود 2 فنجان)

1/2 فنجان ورقه شده پیاز سبز

1/4 فنجان ریحان تازه خرد شده

1 1/2 قاشق غذا خوری روغن زیتون

1/2 قاشق چای خوری سیر خرد شده

2 1/2 قاشق غذا خوری سرکه شراب قرمز

1 قاشق چای خوری نمک کوشر

1/2 قاشق چای خوری فلفل سیاه تازه زمین

1/2 فنجان پاشیده پنیر فتا

با استفاده از یک چاقوی تیز برای حذف دانه های ذرت از cobs و جای ذرت را در یک کاسه مخلوط. برش گوجه فرنگی را در نصف و آنها را به کاسه اضافه و سپس اضافه کردن بقیه مواد را به کاسه.

به آرامی شیر یا خط به کت. پوشش کاسه و در یخچال به مدت حداقل 1 ساعت اما برای بهترین نتایج لرز 4-6 ساعت. 6 نفر می سازد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب