اوباما انتقاد ویروس و پاسخ آنلاین فارغ التحصیلی سخنرانی

واشنگتن — رئیس جمهور سابق باراک اوباما روز شنبه با انتقاد آمریکا از رهبران نظارت ملت در پاسخ به این coronaviru

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

واشنگتن — رئیس جمهور سابق باراک اوباما روز شنبه با انتقاد آمریکا از رهبران نظارت ملت در پاسخ به این coronavirus گفتن فارغ التحصیلان در یک آنلاین شروع آدرس است که این بیماری همه گیر را نشان می دهد بسیاری از مقامات "نیست حتی تظاهر به صلاح باشد."

اوباما در صحبت "به من نشان بده راه رفتن خود را HBCU نسخه" دو رویداد ساعت برای دانش آموزان فارغ التحصیل از تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه ها در پخش, YouTube, Facebook و توییتر. سخنان خود به طور غیر منتظره سیاسی با توجه به محل و لمس کردن در زمان حوادث فراتر از ویروس و اجتماعی و اقتصادی اثرات.

"بیشتر از هر چیزی این همه گیر شده است به طور کامل و در نهایت پاره پشت پرده در این ایده که بسیاری از مردمی مسئول می دانم آنچه آنها در حال انجام" اوباما گفت. "بسیاری از آنها حتی تظاهر به صلاح باشد."

بعد شنبه طی یک دوم تلویزیونی شروع آدرس برای سالمندان دبیرستان اوباما panned "به اصطلاح رشد یو پی اس از جمله برخی با عناوین و مشاغل مهم" چه کسی را "چه احساس خوب و چه راحت و چه آسان است."

"به همین دلیل است که همه چیز آنقدر پیچ," او گفت:.

اوباما نمی, نام رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و یا هر گونه دیگر فدرال و یا مقامات دولتی در هر کدام از ظاهر خود را. اما در اوایل این ماه او به شدت انتقاد مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و همه گیر به عنوان یک "هرج و مرج مطلق فاجعه" در تماس با 3000 اعضای دولت به دست آمده توسط اخبار یاهو.

شروع سخنان شد و آخرین نشانه آن است که اوباما در نظر دارد به بازی به طور فزاینده ای نقش فعال در انتخابات است. او به طور کلی نگهداری مشخصات پایین در سال های پس از او حتی به عنوان تهمت به تحقیر او. اوباما گفت: حامیان در تماس است که او خواهد بود "صرف زمان زیادی را به عنوان لازم و مبارزه به عنوان سخت به عنوان من می توانم" جو بایدن که در خدمت به عنوان معاون رئیس جمهور.

او به عنوان تبریک به فارغ التحصیلان شنبه و commiserated بیش چالش های زیادی مواجه آنها با توجه به ویرانی و بحران اقتصادی این ویروس ساخته سابق رئیس جمهور با اشاره به مارس تیراندازی مرگ Ahmaud Arbery, 25, که کشته شد در حالی که آهسته دویدن در خیابان های مسکونی در گرجستان است.

"بیایید صادق باشیم: یک بیماری مانند این فقط افکن اساسی نابرابری و اضافه بار که جوامع در طول تاریخ تا به حال برای مقابله با این کشور" اوباما گفت. "ما آن را در مخربی از COVID-19 در جوامع ما فقط به عنوان ما آن را هنگامی که یک مرد سیاه و سفید می رود برای تنه زدن و برخی از افراد احساس می کنند می تواند به توقف و سوال و شوت او اگر او نمی کند ارسال به بازجویی."

"بی عدالتی مانند این است که جدید نیست" اوباما در ادامه می گویند. "آنچه جدید است این است که خیلی از نسل شما بیدار است به این واقعیت است که وضعیت موجود نیاز به تعمیر که روش های قدیمی انجام کارها کار نمی کنند." در این صورت از درجه اعتبار ساقط در رهبری گفت: این امر می تواند به فارغ التحصیلان برای شکل دادن به آینده است.

"اگر دنیا را خواهید برای دریافت بهتر این خواهد بود تا به شما" او گفت:.

آن خطر ناک است زمان برای این ملت در طول تاریخ سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه ها که به مدت طولانی تلاش با بودجه کمتر و کوچکتر اوقاف از خود عمدتا سفید همسالان و در حال حاضر در برخورد با چالش های مالی از coronavirus. حتی بهتر-وقف HBCUs مقامات در حال نیروبخش برای سختی چند سال.

اوباما در پیام به دانش آموزان دبیرستان آمد و در پایان یک hourlong تلویزیون ویژه برنامه شامل مشاهیر از جمله LeBron James, یارا شهیدی و بن پلات و کمتر بود و لبه تیز از سخنان خود به فارغ التحصیلان دانشگاه. وی از فارغ التحصیلان جوان به بي پروا با وجود چالش های فعلی پیش روی ملت و تلاش می شود بخشی از یک جامعه متنوع.

"ترک در پشت تمام روش های قدیمی از تفکر است که ما را تقسیم — تبعیض نژادی و تعصب, وضعیت حرص و آز — و مجموعه ای از جهان در یک مسیر متفاوت" اوباما گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن