استخر پیش ساخته چیست ؟

از مواردی که موجب انتخاب نکردن استخر های ساخته شده می شود هزینه های احداثی، اشغال کردن فضا و تغییرات در محلی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از مواردی که موجب انتخاب نکردن استخر های ساخته شده می شود هزینه های احداثی، اشغال کردن فضا و تغییرات در محلی که استخر تعبیه شده است. اما استخر پیش ساخته این مشکلات را تا حدی پاسخگو می باشد چرا که هزینه ساخت این طرح بسیار کمتر از انواع دیگر است و فضای کمتری را نیز اشغال می کند. کنار این دلایل استخر های ساخته شده دارای هزینه ثابت نگهداری می باشند البته که استخر فایبرگلاس نیز برای ماندگاری بیشتر نیازمند نگهداری می باشد و خوب این هزینه ای را به وجود می آورد ولی این مقدار بسیار کمتر از هزینه استخر ساخته شده است. استفاده از استخر پیش ساخته اینتکس یک گزینه فوق العاده برای داشتن یک روز خوب می باشد. امروزه شرکت های بسیاری انواع استخر پیش ساخته استاندارد از جنس بتن، فلز، فایبر گلاس و… تکنومتال نیز یکی از شرکت های موجود در تهران است که می تواند برای سفارش انواع استخر پیش ساخته استاندارد انتخاب مناسبی باشد.

را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب تر از انواع دیگر استخر های ساخته شده تولید و ارائه می کنند. 4- مطمئن شوید دسترسی استخر به مسیر مناسب انتقال آب برای پر کردن استخر با مشکل مواجه نباشد. همچنین این مدل استخر پیش ساخته دارای محلی برای نشینمن و پله نیز میباشد. این شامل قسمتهایی مانند تخلیه، اسکیمرها، شیرهای 2 و 3 طرفه، فیلتر تصفیه و پمپ های تصفیه است که وظیفه پر کردن، خالی کردن، تصفیه و جابجایی آب در سراسر استخر را بر عهده دارد. یکی دیگر از مزایای استخرهای فایبرگلاس ، سازگاری و تطابق این سازه ها با سیستم تصفیه نمک می باشد. این چراغ ها را می توان در استخرهای بتنی و پلی استر و یا از جنس فولاد ضد زنگ نصب كرد. یک بار که نصب و راه اندازی شدند دیگر امکان تغییر مکان آن وجود ندارد. رونالدو که در طول دوران حرفهای خود اندام خیرهکنندهاش را حفظ کرده نشان میدهد که بازی در عربستان سعودی هم عزم او برای حفظ تناسب اندام را تغییر نداده است. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که حمل و جابجایی این مدل به راحتی و آسانی صورت می گیرد.

1.نصب در زمان کوتاه نهایتا یک هفته چون بدنه آنها به صورت یکپارچه در کارخانه ساخته می شود. همچنین پس از آزمایشهای فراوان کارشناسان متوجه شدند استخر پیش ساخته اینتکس چون از مرغوبترین مواد موجود در بازار ساخته شده است هیچ آسیبی به بدن ماهی و نحوه تنفس آنها وارد نخواهد کرد. استخر پیش ساخته بتنی چگونه است؟ استخر های پیش ساخته فایبرگلاس ویژگی های دارند که آنها را در مقایسه با استخر های بتنی متمایز تر و محبوب تر می کند. یکی از ویژگیهای استخر پیش ساخته نسبت به استخرهای بتنی و سنتی این است که نصب و راهاندازی آنها نیاز به زمان بسیار زیادی نداشته و در کمتر از 3 ساعت میتوان یک استخر پیش ساخته با تمام تجهیزات را راهاندازی کرده و از آن استفاده کرد. هزینه کم نگهداری، عموماً هزینه های نگهداری استخر بالا است ، اما استخر های فایبرگلاس در مقایسه با استخر های سنتی با توجه به متریال استفاده شده رسوب نمیگیرد و بنابراین هزینه نگهداری آن کمتر است. این ویژگی در استخرهای فایبرگلاس می تواند برای بسیاری از افراد به چشم نیاید اما مصرف کمتر انرژی می تواند هزینه های شما را واقعا کاهش دهد. سازگار بودن متریال و مواد اولیه این نوع استخر با ترکیبات موجود در نمک، مانع از فرسایش و فرسودگی ساختار و سطح استخر می شود.

1.علاوه بر گرفتن مجوز برای ساخت استخر مسئول ساخت و ساز باید مشخصات دقیق استخر را برای شما شرح دهد. 3. برخی مناطق با محدودیت هایی در مصرف آب و برق مواجه می باشند پس باید از شهرداری مجوز دیگری برای نصب بگیرید. نصب و راه اندازی آسان و سریع، یکی از مزایای استخر پیش ساخته محسوب می شود. مقاوم در برابر زلزله: به علت ساختار انعطاف پذیر این استخر به راحتی در برابر زلزله ترک نمی خورد و مقاوم می باشد. این موضوع به تدریج فرسایش، فرسودگی و خرابی این مدل از استخرها را به دنبال دارد. این نوع از استخرها به علت برخورداری از طرح و مدل متنوع، قابلیت نصب و پیاده سازی در بسیاری از محیط ها و سازه ها را دارند. اگر بخواهیم به مزیتهای مهم استخر فایبرگلاس بپردازیم میتوان گفت قابلیت جا به جایی دارند و کاربردها آن ها نیز متنوع است. 5. امکان جا به جایی بدنه در صورت نیاز. این قالب ها به صورت آماده وجود دارند شما می توانید پس از خرید آنها را به راحتی در جایگاه قرار دهید. بر اساس بررسی های صورت گرفته، استخرهای پیش ساخته از طول عمر مفید و بسیار بالایی برخوردار می باشند. This article has ᠎be en written ​by G᠎SA C​on᠎tent Gen er​at᠎or D​em ov᠎ersion.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن