Buffalo Sabres کاپیتان جک Eichel می گوید: او 'بانک مرکزی با از دست دادن'

بوفالو n. y.—Sabres کاپیتان جک Eichel خود را نگه داشته ناکامی در بررسی برای اولین بار 14 دقیقه از پایان فصل جل

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

بوفالو n. y.—Sabres کاپیتان جک Eichel خود را نگه داشته ناکامی در بررسی برای اولین بار 14 دقیقه از پایان فصل جلسه مصاحبه با بوفالو-منطقه خبرنگاران پنج شنبه.

آن نیست تا زمانی که از او خواسته شد به بررسی آینده یک تیم است که ساخته شده از پلی آف در طول پنج سال تصدی که Eichel اجازه دهید شل.

"گوش کن من خسته ام از دست دادن و من خسته و من نا امید گفت:" در طول 27 دقیقه زوم تماس که در آن او تنها قادر به شماره گیری از طریق تلفن. "این قطعا آسان نیست قرص برای فرو کردن در حال حاضر. این سختی بوده است از چند ماه. این سختی بوده است و پنج سال با آن چیزهایی که باید رفت."

جایی که آنها رفته است که اساسا جایی برای 23 ساله Eichel که جشن گرفته شد که حق رای دادن را کلید بلوک ساختمانی پس از انتخاب شماره 2 انتخاب کنید در 2015 پیش نویس است. او همچنین حق رای دادن را بالا پرداخت می شود بازیکن در تکمیل فصل دوم از هشت سال $80 میلیون (ایالات متحده) قرارداد.

هر چند Eichel ساخته شده گام های بلندی به پتانسیل خود را در پیشرو Sabres هر دو خاموش و یخ در این فصل او اجازه پایین توسط یک دست و پا زدن حق رای دادن است که تمدید NHL طولانی ترین فعال حذفی خشکسالی برای نهمین سال متوالی است.

Eichel مطمئن ساخته شده به اعتبار نشانه هایی از پیشرفت این تیم نشان داد زیر سال اول مربی رالف کروگر بوفالو سوم در پنج فصل.

چه به غذا خوردن در او بود چگونه بوفالو حتی نمی تواند واجد شرایط برای NHL گسترش 24-تیم حذفی فرمت ناشی از این بیماری همه گیر و پس از تعهد در ماه فوریه که "چرخ نمی افتد" را به عنوان تا به حال اتفاق افتاده در سال های گذشته.

"(تیم) در حال به دست آوردن ارزشمند و تجربیات ارزشمند به عنوان یک گروه. و ما یکی از آنها را نمی," او گفت:. "پس از آن اضافه کردن به نا امیدی."

دانستن یک پیروزی قبل از فصل بود متوقف شد در ماه مارس خواهد ساخته ام تفاوت کمک نمی کند Eichel. بوفالو 13th در کنفرانس شرق با .493 امتیاز در صد بود و لبه توسط مونترال (.500) به نقطه نهایی.

ناکامی کنار Eichel برد فصل برک آوت که در یک نقطه تا به حال او را در MVP گفتگو. او رهبری تیم به پایان رسید و هشتم در NHL با یک حرفه ای-بهترین 36 اهداف از جمله نه بازی-برندگان و 78 امتیاز در 68 بازی.

Eichel که از دست رفته فقط یکی از بازی اذعان کرد بازی یک بخشی از این فصل با آسیب دیدگی که او کاهش یافته است به فاش. او گفت: وجود دارد طولانی موضوع به عنوان یک نتیجه از آسیب که او در نظر دارد به مراقبت از خود را به زودی.

او ستایش هم تیمی های برای رشد به خود به عنوان کاپیتان و پیشرو به عنوان مثال.

Defenceman جیک McCabe اشاره کرد Eichel رویکرد مشابه که از تماشای شدت شیکاگو بولز ستاره Michael Jordan نشان داد در ESPN مستند "آخرین رقص."

"من نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم در مورد جک و درایو رقابتی و تلاش خود را به هم تیمی های بهتر در این سال" McCabe گفت.

Eichel شد فروتن با ستایش و اعتبار خود را توسعه به پیوند او با تاسیس کروگر که او به نام "یکی از بزرگترین, طبیعی, رهبران دنیا من تا کنون بوده است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

هر چند Sabres تحمل لغزش در قوام Eichel اعتبار کروگر برای نگه داشتن این تیم متمرکز از طریق چندین خشن امتداد. بوفالو بود در کشاکش یک نقطه حذفی در اواخر فوریه قبل از افتتاح چهار بازی سفر با 3-2 دست دادن در کلرادو. این Sabres در ادامه به از دست دادن شش راست.

"این یک چیز را می توان در تنگ بازی. یکی دیگر از چیزی که به نفع خود آنها" Eichel گفت: با توجه به Sabres می توانند از مزایای اضافی جانباز عمق و سختی. "من نه نا امید شدن با که در آن همه چیز در حال رفتن است. اما آره, من قطعا در بزرگترین محل که در آن گذشته کمی رفت. آن را قطعا فرسوده در من است."



tinyurlu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن