'آن را در مورد انجام کار': Kawhi Leonard می گوید: عدالت اجتماعی است در مورد بیش از اظهارات کشباف

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—احساسات تنها تقویت شده است که لس آنجلس کلیپرز به جلو Kawhi Leonard مراقبت بیشتر در مو

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—احساسات تنها تقویت شده است که لس آنجلس کلیپرز به جلو Kawhi Leonard مراقبت بیشتر در مورد اقدامات بیش از هر واژه است.

لئونارد سیاه NBA ستاره است که تجربه نژادپرستی و ساخته شده متفاوت تلاش خود را برای کمک به جامعه به سختی به نظر می رسید مصرف می شود با آنچه که او ممکن است قرار دادن بر روی پشت پیراهن خود را به برجسته نژادی و نابرابری. زمانی که کلیپرز رزومه خود را فصل NBA مقابل لس آنجلس لیکرز در ژوئیه 30 در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی لئونارد می خواهد به جرقه تغییر در راه های مختلف.

"من هنوز هم رفتن به ادامه کمک و آموزش مردم و همچنین هم تیمی های من," لئونارد گفت: در یک ویدئو کنفرانس با خبرنگاران. "مهم نیست که اگر ما یک بیانیه در پشت ما نیوجرسی. آن را در مورد انجام این کار."

لئونارد انجام این کار در راه های مختلفی.

در جامعه لئونارد همکاری با کلیپرز پایه و اساس و غیر انتفاعی Baby2Baby به یک میلیون کوله پشتی به تمام دانش آموزان در زادگاه خود (Moreno Valley کالیفرنیا) و همچنین دیگر L. A. مبتنی بر مدارس (Inglewood متحد لس آنجلس متحد).

شده اند وجود دارد تلاش دیگر او را نمی علنی و حتی در میان ملت-تظاهرات گسترده ای در مورد سیستم نژاد پرستی پس از یک افسر پلیس (Derek چوین) کشته شدن غیر مسلح سیاه جورج فلوید در روز یادبود. که باعث کلیپرز گارد لو ویلیامز به عمدی در اینکه آیا او به بازی به تمرکز بر عدالت اجتماعی تلاش اما او به تازگی نشان داد این تیم مشخص است که تمام خواهد شد یا نشستن و یا رزومه فصل.

"ما در حال سیاه بنابراین ما شده است در برخورد با این وضعیت" لئونارد گفت: از او و کلیپرز هم تیمی. "ما شده ایم دادن به جوامع ما. آن را فقط به رادیو و تلویزیون در حال حاضر از همه بوده است در قرنطینه. پس از آن یک نقطه کانونی در زمانی که شما در خانه به تماشای اخبار. اما من فقط رفتن به ادامه انجام آنچه که من انجام شده است به بازگشت به جامعه آموزش جامعه و فقط به خاطر رفتن از وجود دارد."

در دادگاه لئونارد ثابت کرده است که یکی از NBA بهترین بازیکنان پس از کمک به تورنتو رپتورز برنده سال گذشته عنوان NBA در طول تنهاست فصل وجود دارد. قبل از NBA متوقف عملیات در مارس 11, کلیپرز (44-20) trailed لیکرز (49-14) توسط پنج و نیم بازی برای کنفرانس غرب بهترین رکورد تا حدودی به دلیل لئونارد تلاش. او به طور متوسط 26.9 امتیاز در 46.8 درصد عکسبرداری همراه با 7.3 ریباند و 5.0 کمک می کند. او تکمیل پل جورج دفاع و بازیسازی. و حتی اگر او از دست رفته همراه 14 بازی به دلیل آسیب های مختلف اطراف زانو چپ خود را (13) و کمر (یک) عدم کمک کلیپرز در دو روش.

با وجود گاه به گاه تناقض با بازی و تلاش کلیپرز تکیه بر عمق خود را به شکل های مختلف فهرستی از ترکیبات. آن را نیز فعال لئونارد به احساس سالم برای زمانی که بازی واقعا شمارش است. آن لحظه است که در اینجا.

"من احساس می کنم خوب" لئونارد گفت. "من قادر به کار کردن قوی و آماده شدن برای این لحظه در حال حاضر که ما در آن هستیم."

لئونارد تمرین برای اولین بار در روز دوشنبه پس از کلیپرز عذر او را به حضور یک خانواده با توجه به زمانی که آنها با هواپیما به اورلاندو در جولای 8. لئونارد وارد این آخر هفته و رفت و از طریق پروتکل قرنطینه. هر چند کلیپرز گارد Landry Shamet آزمایش مثبت برای COVID-19 آنها در غیر این صورت باید به طور کامل سالم فهرست. جورج افزود: جراحی تعمیر شانه احساس 100 درصد پس از او از دست رفته اول 11 بازی این فصل است.

که ممکن است به کلیپرز اولیه لبه بیش از لیکرز. به جلو Avery Bradley تصمیم گرفتند از بازی به طوری که او می تواند باقی بماند با او 6 سال که سابقه بیماری تنفسی. لیکرز انتظار Rajon روندو به خارج برای شش تا هشت هفته پس از شکسته راست خود را شست و در طول روز یکشنبه تمرین. هر چند Rondo خواهد عمل جراحی خارج از محوطه دانشگاه لیکرز مربی فرانک وگل خوش بین باقی مانده او می تواند بازگشت در طول postseason از جدول زمانی خود را خواهد همزمان با آغاز دور دوم پلی آف. هنوز یک سالم کلیپرز تیم رفته 10-1 این فصل است.

"بدیهی است که شما نیاز به ستاره های خود را به نفع خود. من فکر نمی کنم آن را برای رفتن به یک تیم است که برنده نرم افزار بی ستاره. با این که شما نیاز به یک تن از نقش بازیکنان" کلیپرز مربی Doc Rivers گفت. "شما باید قادر به حفظ صدمات. هنگامی که شما می توانید شما هنوز هم یک شانس برای برنده شدن و کمک خواهد کرد که به تیم ما. آن را نیز به ما می دهد یک فرصت برای بازی های مختلف ترکیب."

آن دیگر به نظر می رسد کلیپرز را مجبور به انجام است که به دلیل لئونارد ، او احساس به طور کامل سالم است. کلیپرز او را بستود برای آموزش رژیم در طول قرنطینه. لئونارد گفت: او ابلاغ اغلب با هم تیمی های از طریق متون و مکالمات تلفنی. این چیزی است که رودخانه ها به معنای زمانی که او گفت که بازیکنان خود را به "پیروزی صبر کنید."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

که توضیح می دهد که چرا لئونارد باور ندارد قهرمانی خود آرمان باید کاهش با ستاره.

"هیچ کس در زندگی است که تقریبا آنها چگونه آن را برنامه ریزی شده بود در این مرحله با همه گیر" لئونارد گفت. "شما آن را برای آنچه در آن است. همه خوشحال است که یک قهرمانی تاج در این سال است. در صورتی که سال 2020 قهرمانی و سپس ما آن را می خواهم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن