'فوتبال ممکن است رخ دهد اگر وجود دارد یک دوم coronavirus موج Fauci می گوید

Dr. Anthony Fauci ممکن است بیش از حد محبوب در میان طرفداران ورزش در حال حاضر.روز پس از توصیه که بیس بال قرار د

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

Dr. Anthony Fauci ممکن است بیش از حد محبوب در میان طرفداران ورزش در حال حاضر.

روز پس از توصیه که بیس بال قرار دادن آن در اوایل فصل به دلیل انتظار موج دوم coronavirus در پاییز مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی به حال این را می گویند در مورد یک ورزش است که به طور معمول فقط گرفتن آغاز شده که در اطراف زمان:

"فوتبال اتفاق می افتد ممکن است این سال است."

اوه. وجود زمینه برای اضافه کردن به Fauci نظر به سی ان ان خبرنگار سانجی گوپتا اما هنوز هم ... اوه.

هر دو NFL و NCAA شده است قصد دارد برای ادامه فوتبال خود را به عنوان فصل برنامه ریزی شده در این پاییز به احتمال زیاد با چند و یا هیچ طرفداران در حال حاضر برای بازی و بسیاری از اقدامات دیگر در محل به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

Fauci پیشنهاد یک نسخه از این برنامه ممکن است تنها گزینه قابل دوام برای فوتبال در سال 2020 است.

"مگر اینکه بازیکنان اساسا در یک حباب — عایق از جامعه و ... تست شده تقریبا هر روز از آن خواهد شد بسیار سخت برای دیدن چگونه فوتبال قادر به بازی در این پاییز" Fauci گفت Gupta.

NBA چنین برنامه ریزی در محل به رزومه کاری خود در سال 2020 فصل تابستان امسال در دیزنی جهان ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در اورلاندو فلوریدا.

اما Fauci هشدار داد همان نوع از برنامه خواهد بود بهترین سناریو برای یک سقوط ورزش مانند فوتبال است.

"اگر موج دوم" Fauci گفت: "آن است که قطعا یک امکان و خواهد بود که پیچیده قابل پیش بینی فصل آنفولانزا فوتبال اتفاق می افتد ممکن است این سال است."

NFL افسر ارشد پزشکی آلن آستانه صدور بیانیه ای روز شنبه در پاسخ به Fauci نظرات.

"دکتر Fauci شناسایی کرده مهم بهداشت و مسائل ایمنی ما و بازیکنان NFL ارتباط با ما مشترک پزشکی مشاوران در حال پرداختن به کاهش خطر ابتلا به سلامت به بازیکنان و مربیان و دیگر ضروری پرسنل" آستانه گفت. "ما در حال توسعه یک برنامه جامع و سریع-نتیجه تست برنامه و دقیق پروتکل است که برای یک مسئولیت مشترک از هر کس داخل فوتبال ما اکوسیستم. این است که در جمعی هدایت مقامات بهداشت عمومی از جمله کاخ سفید وظیفه نیروی CDC عفونی-بیماری های کارشناسان و دیگر ورزش لیگ.

"اشتباه نکنید این کار آسانی نیست. ما را به ایجاد تنظیمات لازم برای پاسخگویی به بهداشت عمومی و محیط زیست که در حال آماده شدن برای بازی 2020 فصل به عنوان برنامه ریزی شده با افزایش پروتکل ها و اقدامات ایمنی برای همه بازیکنان و پرسنل شرکت کنندگان. ما انعطاف پذیر و سازگار در این محیط برای تنظیم به این ویروس به عنوان مورد نیاز است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

ماه گذشته Fauci گفت: NBC Sports, آن ممکن است به یک NFL فصل پاییز امسال حتی در میان موج دوم ویروس ارائه شده وجود دارد کافی تست در محل که در آن نقطه.

"اگر شما واقعا می خواهید به در یک وضعیت که در آن شما می خواهید به کاملا خاص شما می خواهم تست همه بازیکنان قبل از بازی" Fauci گفت: ممکن است. "و به شما می گویند, 'کسانی که آلوده ببخشید شما کنار. کسانی که رایگان هستند در آن وجود دارد و بازی.'"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب