لیگ, بازیکنان جدید برسد کارگری ایران برای از سرگیری مسابقات با

لیگ برتر فوتبال و بازیکنان آن اتحادیه به توافق رسیدند که راه را برای یک تابستان مسابقات در فلوریدا پس از فصل م

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

لیگ برتر فوتبال و بازیکنان آن اتحادیه به توافق رسیدند که راه را برای یک تابستان مسابقات در فلوریدا پس از فصل متوقف شد با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

معامله اعلام شد لیگ برتر فوتبال, بازیکنان, انجمن در روز چهارشنبه پس زمان مذاکرات و لیگ یک تهدید و تحریم. بازیکنان از تورنتو FC, مونترال, تاثیر, ونکوور وایت کپس و دیگر بازارهای قلم آموزش دو روز گذشته که دو طرف باقی مانده است در تضاد است.

"اگر چه من رها هستم و هیجان زده است که یک معامله در نهایت ساخته شده است به ما به عقب بر گردیم به بازی این تاکتیک استفاده می شد که توسط این لیگ بسیار ناگوار و ناراحت کننده," وایت کپس بیمارستان جیک Nerwinski گفت.

"من افتخار می کنم که حتی اگر در برخی از نقاط این بازیکنان تا به حال خود را در برابر دیوار, ما هرگز در داد. ما ایستاده در همبستگی و باقی مانده متحد ائتلاف برای دریافت یک معامله انجام می شود."

MLS و اتحادیه موافقت Feb. 6 به پنج سال کار قرارداد اما معامله شده بود به تصویب رساند که در این فصل متوقف شد, در مارس 12 پس از تنها دو بازی تا به حال شده است توسط هر تیم است.

بازیکنان توافق به 7.5 درصد کاهش پرداخت قدمت آن به گذشته خود را paycheque 31 مه Nerwinski گفت.

به تصویب توافق دسته جمعی اعلام شد در این میان در سراسر کشور بازداشت معترضان به خشونت پلیس و بی عدالتی علیه سیاهپوستان آمریکایی را برانگیخت با کشتن جورج فلوید در مینیاپولیس. هر دو طرف با اشاره به ناآرامی در اعلام قرارداد.

"مشکلات وجود دارد ما به صورت جمعی هستند که هر دو فوری تر و مهم تر از رقابت در این زمینه" این اتحادیه در بیانیه ای گفت. "ما امیدواریم که بازگشت ما به میدان خواهد اجازه می دهد تا طرفداران یک لحظه آزادی و یک ظاهر عادی."

FC سینسیناتی مدافع نیک hagglund بود سابق تورنتو FC بازیکن وجود دارد گفت: بدون برنده است.

"هر دو طرف اذعان. اما در نهایت آن را در حال حرکت رو به جلو و فوتبال را برای رفتن به عقب و من فکر می کنم که چیزی که مهم است," او گفت:.

نشویل SC مدافع دانیل Lovitz قبلا از هر دو تورنتو و مونترال گفت: بازیکنان بودند "هیجان زده و رها" به عقب بر گردیم به عمل در فلوریدا مسابقات "در انتظار حل و فصل بسیاری از جزئیات مهم است که من مطمئن هستم که ابلاغ خواهد شد و نه به زودی."

MLS کمیسر دان گاربر عهد لیگ بیشتر خواهد شد و با آن موضع برای برابری.

"ما در تلاش برای ایجاد برنامه های که آدرس برخی از چیزهایی که مهم هستند که به ارزش های اصلی ما. باید بگویم که این به اندازه کافی برای تولید و تبلیغات آن را به اندازه کافی فقط به برنامه هایی که بحث در مورد این مسائل است."

Garber گفت: لیگ انتظار برای گرفتن $1 میلیارد دلار (آمریکا) درآمد حاصل از ضربه به دلیل coronavirus.

تجدید نظر CBA شش سال معامله از طریق 2025 شامل در سراسر-هیئت مدیره کاهش دستمزد و کاهش پاداش.

یکی از نقاط چسبیده بود و یک بند است که اجازه می دهد تا هر دو طرف به انتخاب کردن از این معامله به دلیل شرایط پیش بینی نشده مانند یک بیماری همه گیر. توافق نمی کراوات بند به حضور چیزی لیگ تا به حال به دنبال.

این توافق همچنین تغییرات بازیکنان به اشتراک گذاری رسانه ها حقوق مذاکره در اصل CBA. سهم را از 25 درصد به 12.5 درصد در سال 2023 اما ترمیم خواهد شد به 25 درصد در سال 2024.

جزئیات فلوریدا مسابقات شدند هنوز در حال نهایی. لیگ 26 تیم و محدود کارکنان خواهد بود مستقر در منطقه اورلاندو و مسابقات بدون طرفداران در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در دیزنی جهان.

Whitecaps هافبک اندی افزایش یافت که دارای دیابت و همسر که به دلیل تولد در ماه ژوئیه گفت: او را مجبور به بررسی جزئیات این مسابقات برای تصمیم گیری در مشارکت خود را.

"من وضعیت شخصی است که یک مشکل" او گفت:. "من می دانم که بچه های دیگر در سراسر لیگ در همان نقطه است."

Garber گفت: این مسابقات خواهد آخرین طولانی تر از 35 روز, اما او نمی خواهد فاش کردن جزئیات بیشتر.

این اتحادیه اعلام کرد که یکشنبه شب که بازیکنان رای داده بودند برای یک توافق اما MLS تحت فشار قرار دادند در شرایط و تحمیل یک مهلت برای تحریم.

Garber گفت که تصمیم خود را به تهدید تحریم یک حرکت است که انتقاد قرار گرفته بود.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"این چیزی است که من بدون اندیشه و بدون نگرانی زیادی و تعداد زیادی از درک به عنوان به آنچه که تاثیر آن را بر روی بازیکنان ما و در مذاکره است. اما آن چیزی بود که به عنوان رهبر این لیگ است که من بر این باور بودند لازم بود برای اینکه ما را برای رسیدن به نقطه امروز" Garber گفت.

نشویل مدافع اریک میلر گفت: در رسانه های اجتماعی که او با افتخار از بازیکنان "اگر چه روند و تاکتیک های استفاده شده توسط MLS سمت چپ یک علامت است."

"بازیکنان نشان داد تعهد و قدرت در طول کل این فرایند" میلر گفت. "ما همه هیجان زده به عقب بر گردیم در این زمینه می شود و یک نیروی مثبت برای تغییر در جوامع ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن