کوبه برایانت خلبان ممکن است اشتباه در ابرها قبل از سقوط

خلبان یک هلیکوپتر حمل بازنشسته ستاره بسکتبال کوبه برایانت تبدیل شده اند ممکن است گیجی در ابرها به عنوان هنر و

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

خلبان یک هلیکوپتر حمل بازنشسته ستاره بسکتبال کوبه برایانت تبدیل شده اند ممکن است گیجی در ابرها به عنوان هنر و صنعت به طور ناگهانی تبدیل شده و کبوتر به زمین در نزدیکی لس آنجلس در اوایل این سال و کشتن تمام روی محققان گفت.

یک تجزیه و تحلیل مقدماتی از لحظات پایانی پرواز منتشر شده توسط سازمان ملی ایمنی حمل و نقل روز چهارشنبه در بر داشت جانباز خلبان ممکن است "misperceived" آیا بینی شد با اشاره به بالا یا پایین و چگونه این صنعت تبدیل شده بود کج به شدت به سمت چپ.

طول نهایی با سرعت بالا فرود خلبان گفت: کنترل ترافیک هوایی است که آنها "صعود به چهار هزار" پا زمانی که آنها در واقع سقوط این NTSB گفت: در یکی از گزارش های تحقیقی منتشر شد چهارشنبه.

اطلاعات جدید موجود در دفتر ثبت دعاوی حقوقی متشکل از بیش از 1000 صفحه از گزارش نیست نتیجه چه چیزی باعث Jan. 26 تصادف. برایانت افسانه ای لس آنجلس لیکرز گارد خود را 13 سال دختر قدیمی, Gianna; و هفت نفر دیگر در درگیری با سرعت بالا تاثیر.

Sikorsky S-76B هلیکوپتر وارد ضخیم ابر است که پنهان تپه و خلبان خود را از دست داد و سقوط کرد به زمین NTSB گفت: قبلا. خرابه از تصادف سایت که این هلیکوپتر موتورهای شد عامل در طول فرود سریع نشانه آن است که حکومت از خرابی موتور به عنوان یک عامل در سقوط.

جزیره بیان هلیکوپتر, Inc., کالیفرنیا بر اساس منشور شرکت که عمل هلی کوپتر درگیر شده بود در چهار قبلی سقوط بیش از 35 سال گذشته دو نفر از آنها منجر به مرگ با توجه به سوابق دولت.

Ara Zobayan خلبان در سقوط کرده بود 8,577 مجموع ساعت پرواز با توجه به NTSB. در حالی که او تا به حال ذکر شده است برای فدرال نقض قوانین پرواز را در سال 2015 او گرفته بود, آموزش های اضافی و در ادامه به پرواز بدون مجازات. هیچ شواهدی از مواد مخدر یا الکل در سیستم خود را پس از سقوط این NTSB گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب