دیرین خبرنگار ورزشی پل Hendrick برگ برگ ملت شبکه به صرف زمان با همسر خود

یک چهره آشنا از دست رفته است از اطراف افرا برگ کمپ به عنوان تیم آماده برای گسترش آف جام استنلی: تلویزیون شخصیت

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

یک چهره آشنا از دست رفته است از اطراف افرا برگ کمپ به عنوان تیم آماده برای گسترش آف جام استنلی: تلویزیون شخصیت پل Hendrick.

شناخته شده محبت توسط بازیکنان و همکار خود را رسانه ها به عنوان "Henny" Hendrick گفت: ستاره او با اکراه اما به عمد راه جدا با این تیم به صرف زمان با همسر, Alicia شده است که مبارزه با سرطان است.

"همسر من, Alicia تا به مبارزه و فتح چالش های بهداشت از پنج سال گذشته و من تصمیم گرفته بودم در پاییز گذشته که 2019-20 قرار بود به من گذشته" Hendrick گفت: ستاره. "آلیشیا به خوبی انجام می دهند و آن را به ما ارائه یک فرصت برای لذت بردن از زمان ما است که او خیلی سخت کار کرده است.

"زمانی که همه گفته و انجام داده, از آن تصمیم گرفته شد با قلب سنگین است که هر دو طرف توافق متقابل به شرکت بخشی."

Hendrick صرف 41 سال در تلویزیون, کسب و کار, برای اولین بار به عنوان یک خبرنگار ورزشی در Sault Ste. ماری پس از آن در همیلتون. او شده است همراه با برگها پخش برنامه از سال 1980 هنگامی که او برخی از بين دوره ویژگی های تلویزیون. در سال 1995 او شروع به میزبانی بازی برای CHCH-تلویزیون و در نهایت با انتقال به برگها تلویزیون (در حال حاضر برگ ملت شبکه) در سال 2001.

او می گوید برجسته از زندگی حرفه ای او بود شب Oct. 11, 2007, هنگامی که تشک Sundin پیشی گرفته داریل Sittler به عنوان تمام وقت رهبر در نقاط و انتخاب شد به عنوان بازی اول و دوم و سوم ، این یک fluky هدف قرار داده است که Sundin بیش از بالا در یک 8-1 برنده شدن بیش از n. y. نشینان. طرفداران به Sundin سه ایستاده او ابراز احساسات کردند.

"چه حافظه می شود بر روی یخ با او در بازی پایان به جشن نقطه عطف و ببینید که چقدر هیجان زده او برای طرفداران در حضور و غیاب" گفت: Hendrick. "من هرگز فراموش نکنید که لبخند علامت تجاری از دو چوب Popsicle گسترده است."

63 سال توییتی خود خروج پس از تصمیم گیری در آن بود و نه در خانواده اش سلامت علاقه به پوشش تیم در طول coronavirus بیماری همه گیر. رسانه ها خواهد بود بخشی از این "مرکز شهر" زمانی که تیم خود قطع از جهان با اقامت در هتل ها در تورنتو ادمونتون شروع جولای 26.

"هاکی و پوشش #mapleleafs شده است یک امتیاز" او هنوز توییتی. "اما آن را در حال حاضر زمان را به حرکت در. من می خواهم برای تشکر از MLSE برای یک ماجراجویی بزرگ به بازیکنان و مربیان و مدیریت و همکاران عزیز در طول سال. و با تشکر از شما #LeafsNation خود شور و شوق بی نظیر است."

صدای جیر جیر تولید بسیاری از حسن نیت.

از Auston متیوز: "کلاس اول همیشه! لذت کار با شما Henny همه بهترین ها را در آینده است."

از تراویس Dermott: "Henny من هیچ کلمه است. در هاکی جهان است که می تواند بسیار طاقت فرسا در زمان شما یک استعداد از مردم (از جمله خودم در موارد متعدد) احساس راحتی و اعتماد به نفس. به شما خواهد شد از دست رفته از صمیم قلب."

Hendrick امیدوار است تا همچنان درگیر با برگها در پروژه های خاص.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Kevin McGran

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم پل Hendrick تصمیم?

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب