قاضی به دنبال جزئیات بیشتر در مغلوب ساختن پیشی جستن بخشش برای راجر سنگ

توسط اریک تاکرمهر — یک قاضی فدرال روز دوشنبه خواستار اطلاعات بیشتر در مورد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

توسط اریک تاکر

مهر — یک قاضی فدرال روز دوشنبه خواستار اطلاعات بیشتر در مورد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به رفت و آمد به زندان از متحد دیرین راجر سنگ.

ایالات متحده منطقه قاضی امی برمن جکسون دستور داد که از طرف او ارائه شده توسط سه شنبه با یک کپی از این فرمان اجرایی که تبدیل سنگ آن جمله است. او همچنین خواسته به وضوح در مورد دامنه عفو از جمله این که آیا آن را پوشش می دهد فقط حکم زندان خود و یا همچنین دو سال دوره نظارت و انتشار است که بخشی از حکم او.

ساعت پس از قاضی بخشنامه وزارت دادگستری به دادگاه ارائه دو صفحه سفارش ساخت روشن است که عفو تمدید به هر دو سنگ را حکم زندان و تحت نظارت آزاد است.

در نظم همچنین نوشته شده در وب سایت وزارت دادگستری عفو وکیل دفتر تهمت نوشت که عدالت نخواهد بود خدمت کرده بودند و سنگ "به محدود باقی می ماند به خانه خود و یا در خدمت گفت: حکم و امنیت جامعه خواهد بود به خطر بیافتد اگر او منتشر شده است از خانه حبس و عفو اعطا شده است."

مغلوب ساختن پیشی جستن تبدیل سنگ 40-ماه حبس در عصر روز جمعه فقط روز قبل از او بود, به گزارش, به زندان. سنگ محکوم شد به عنوان بخشی از ویژه مشاور رابرت مولر را در روسیه بررسی ساخت نادرست اظهارات دستکاری با یک شاهد و مانع قانونگذاران بودند که بررسی روسی دخالت در انتخابات 2016.

رئیس جمهور به خبرنگاران گفت: روز دوشنبه که او "وبا" برای عمل خود را بر سنگ و بیان موقعیت خود را که روسیه بررسی "باید هرگز صورت گرفته است."

دموکرات ها مورد تهمت را در عمل به نمایندگی از سنگ به عنوان تضعیف حاکمیت قانون و سن. میت رامنی در ایالت یوتا تنها جمهوری خواه برای رای دادن به محکوم کردن رئیس جمهور در طول استیضاح محاکمه به نام بخشش تصمیم "بی سابقه ای تاریخی و فساد است." مولر خود را در دفاع از این سنگ پیگرد قانونی در واشنگتن پست نظر قطعه که در آن او گفت سنگ "باقی مانده یک جنایت کار محکوم و به درستی چنین است."

در مصاحبه دوشنبه شب در فاکس نیوز, سنگ, 67, توصیف تحقیقات جنایی و دادستان به عنوان "وحشتناک ترین تجربه شما می تواند داشته باشد."

سنگ گفت که در حالی که او می دانست که مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است "نگاهی به برخی از عکس های" برای تخفیف "من فکر می کنم اکثر مردم بیشتر منصف مردم درک او زندگی من را نجات داد و حداقل بر روی کاغذ او به من یک شانس مبارزه برای دفاع."

اگر چه رئیس جمهور را گسترده اقتدار به رفت و آمد به زندان و صدور رضایت این مختصر منظور از جکسون — که ریاست آن بر سنگ آزمایشی در سال گذشته ساخته شده روشن است که قاضی با این وجود به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و وضوح در مورد عفو از جمله واقعی اجرایی منظور از کاخ سفید است.

در یک مورد جداگانه یک قاضی فدرال مقاومت کرده است وزارت دادگستری حرکت به اخراج آن پرونده جنایی علیه مایکل فلین تهمت اولین مشاور امنیت ملی حتی اگر فلین مجرم در طول مولر بررسی به دروغ گفتن به اف بی آی است. که درخواست از دولت بوده است تا در دادگاه.

___

آسوشیتد پرس نویسنده عامر مانند در واشنگتن کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب