Spokane را آتش بازی نشان می دهد بر روی بروید با چهار درایو-در محل - سه شنبه, 30 Jun 2020 PST

این یک تابستان پر از "هیچ" تا کنون, اما یک گروه از اسپوکن سازمان گرد هم آمده اند برای ایجاد حداقل یک "بله" است

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

این یک تابستان پر از "هیچ" تا کنون, اما یک گروه از اسپوکن سازمان گرد هم آمده اند برای ایجاد حداقل یک "بله" است.

Spokane را Fourth of July fireworks در این سال با وجود تقریبا هر جامعه دیگر در این منطقه لغو جشن. در چهار مکان در سراسر شهرستان از ساکنان قادر خواهد بود برای لذت بردن از یک نمایش آتش بازی از اتومبیل های خود را.

گرت جونز مدیر اسپوکن Parks and Recreation گفت: این شهر معمول صفحه نمایش آتش بازی در Riverfront Park تساوی جمعیت تا 20 ، 000 مردم است. آنها می دانستند که به عنوان اوایل به عنوان ممکن است که به احتمال زیاد یک گزینه به دلیل COVID-19 جونز گفت.

"ما فقط brainstormed چگونه می تواند ما هنوز پیشنهاد این که همه چیز شده است 'هیچ' ، چگونه ما می توانیم این را به " بله؟'" جونز گفت.

جونز به نام اتو کلاین معاون ارشد رئیس جمهور از اسپوکن سرخپوستان minor league baseball team. سرخپوستان بازی های معروف برای انعقاد با نمایش آتش بازی و جونز که اگر هر کسی می تواند آمد تا با یک خلاق و راه امن به ارمغان بیاورد میهنی فشفشه به این شهر آن بود کلاین.

کلاین گفت که او می خواست به انجام اسپوکن سنتی آتش بازی نشان می دهد با وجود این شرایط به خصوص در حال حاضر که سرخپوستان' فصل – و آتش بازی نشان می دهد – در حال حاضر لغو شده است. او و جونز به حال می خواستم به فکر می کنم "بزرگتر از خود ما سالن" برای انجام کاری برای جامعه.

"آن بیرون آمد احساس ناامیدی در یک معنا" کلاین گفت. "به نظر می رسید همه چیز لغو شد, لغو, لغو. اما ما می خواستیم برای دیدن فرصت, فرصت, فرصت را به جای."

دو شرکای پیوست و سپس تلاش اسپوکن مدارس دولتی و دولت Spokane County است.

جونز و کلاین جستجو در این شهر برای پارکینگ بزرگ با فضاهای باز برای ارائه نمایش بزرگ. حل و فصل آنها در چهار مکان یکی تقریبا در هر گوشه ای از اسپوکن: مرکل مجموعه ورزشی فلک دبیرستان, Avista ورزشگاه و پلانت فری استادیوم ورزشی.

جونز گفت: در حالی که مقیاس ممکن است کمی کوچکتر از Riverfront نشان می دهد او فکر می کند که "محله" احساس کوچکتر نشان می دهد مطمئن شوید این سال را جشن هنوز هم یک تجربه خاص. حدود 1,700 پارکینگ در دسترس خواهد بود بین چهار محل با توجه به رسانه های آزاد از پارک ها و تفریح و سرگرمی.

جونز گفت: سازماندهی همکاران مشغول به کار از نزدیک با دکتر باب لوتز اسپوکن شهرستان افسر بهداشت و ساخته شده مطمئن شوید که برنامه های در تراز وسط قرار دارد با واشنگتن را مرحله به مرحله بازگشایی رویکرد است.

درایو را نشان می دهد را دنبال همان دستورالعمل برای رانندگی در تئاتر تحت فاز 2 جونز گفت. اتومبیل نمی توان اجازه داد در مناطق پارکینگ تا 9 بعد از ظهر به تضعیف قبل از تجمعات نشان می دهد. هنگامی که در بسیاری از شرکت کنندگان خواهد بود کارگردان پرسنل امنیتی تعیین شده به پارکینگ با حداقل 10 فوت از فضای بین وسایل نقلیه. و اگر شرکت کنندگان نیاز به خارج شدن از اتومبیل خود را به هر دلیلی مانند رفتن به دستشویی و جونز گفت: آنها نیاز به پوشیدن ماسک.

این رویداد خواهد شد در پخش SWX به عنوان به خوبی و جونز تشویق مردم به تماشای صفحه نمایش از صفحه اصلی اگر آنها به اندازه کافی نزدیک به یکی از مکان های.

هر چند سال آینده ممکن است کمی نزدیک تر به حالت عادی جونز و کلاین هر دو امیدوار روح این سال از لحاظ جغرافیایی پراکنده تلاش خواهد شد در حمل به آینده نمایش آتش بازی.

کلاین می خواهم برای دیدن که محله جنبه ادامه داد: حتی اگر یک رویداد بزرگ در پارک دوباره در سال آینده. بسیاری از مکان در سراسر شهر خواهد مطمئن شوید که هر کس در اسپوکن دسترسی آسان به یک جشن کلاین گفت.

"این است که آنچه که ما در حال برنامه ریزی ؟ اما این چیزی است که ما در حال خواب. من می خواهم برای دیدن ما نگه داشتن رویای بزرگ به آینده" کلاین گفت.

جونز گفت که او با افتخار از تلاش همه همکاران متعهد به این رویداد اتفاق می افتد. به طور معمول پارک ها و تفریح و سرگرمی اجرا می شود Riverfront Park نشان می دهد همه توسط خود را, اما جونز احساس مشارکت رویکرد آورده بالقوه بیشتر از همیشه به این سال را نشان می دهد. در آینده او می خواهد برای دیدن این همکاری ادامه پیدا کند.

"همه ما به عنوان یک تیم مطمئن شوید که ما می تواند به Spokane امن و سرگرم کننده راه برای جشن گرفتن پس از همه" جونز گفت. "ما نشان داد اسپوکن نیست فقط تسلیم و می گویند ما نمی توانیم آن را انجام دهد ما از آن ساخته شده اتفاق می افتد."

تنها راه این نمایش می تواند بهتر جونز فکر می کند خواهد بود اگر او می تواند بالا برود در یک هلیکوپتر برای دیدن تمام چهار را نشان می دهد در یک بار در جولای 4.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب