وحشی بازیکنان صدا کردن در مورد بازی در خالی عرصه

به عنوان وحشی بازیکنان پا بر روی یخ برای چهار نمایشگاه بازی برابر Colorado Avalanche آنها با استقبال قابل لمس

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

به عنوان وحشی بازیکنان پا بر روی یخ برای چهار نمایشگاه بازی برابر Colorado Avalanche آنها با استقبال قابل لمس سکوت. این هنجار جدید در NHL — و همه از ورزش حرفه ای — با تماشاگران مجاز در راجرز محل در ادمونتون در سراسر postseason.

این چیزی است که جناح کوین Fiala متوجه حق دور.

"این یک کمی عجیب و غریب, با طرفداران," او گفت:. "همانطور که در بازی رفت و در من احساس نمی مانند یک تفاوت. شاید در بازی قدرت زمانی که ما در بازی قدرت وجود دارد طرفداران تشویق هنگامی که ما تا به حال یک شانس بزرگ. شما به راحتی با آن و رسیدن به آن استفاده می شود."

از دیدگاه خود بین لوله goaltender الکس Stalock تشبیه آن به یک بازی در فضای باز. او همچنین اشاره کرد که چگونه پس زمینه تیره تر با طرفداران در صندلی ممکن است برخی از مورد استفاده قرار گرفتن در روزهای آینده.

"چیزی نزدیک به شیشه و یا هر یک از آن," او گفت:. "این یک کمی احساس متفاوت هنگامی که وجود دارد یک هدف به ثمر رساند. وجود ندارد شاخ و هیچ جمعیت و سر و صدا. آن را فقط مرده آرام. شاید چند چوب شیپور خاموشی و تشویق. که در مورد آن."

که گفت:, آن را نمیگیرد طولانی برای وحشی و بهمن خود را برای ایجاد انرژی خود را بر روی یخ.

"آن را سرگرم کننده به رقابت دوباره" وحشی جانباز اریک Staal گفت. "من فکر می کردم هر دو تیم رقابتی و فیزیکی در زمان. فقط احساسات را به بازی. همین دلیل است که همه ما عاشق این بازی است."

در واقع پس از جن کاهش یافته است, تنها زمانی مربی دین Evason متوجه وجود نداشت طرفداران بود که در تلویزیون وقفه.

"آن را واقعی آرام تقریبا حق دور به عنوان به زودی به عنوان فاصله خود را ارائه شده است," او گفت:. "که تنها زمان (متوجه شدم). راستش ما حتی متوجه آن دیگر از آن. شما را به بازی و آن متمرکز شده است."

موضع

در دقیقه منجر به نمایشگاه بازی مت Dumba و هم تیمی اردن Greenway ایستاده بود کنار Colorado Avalanche مراکز ناظم کادری و Pierre-ادوارد Bellemare به عنوان سرود ملی blared بیش از بلندگو. آن لحظه ای Dumba امید می رود راه طولانی در "از بین بردن نژاد پرستی" در سراسر این ورزش است.

"این چیزی بود که هر دو تیم تا به حال در مورد صحبت" Dumba گفت. "من فکر می کنم ما ایستاده هم نشان داد نقاط قوت ما در اعداد در این مبارزه علیه نژاد پرستی. آن را بسیار قدرتمند به ما ایستاده وجود دارد به عنوان بازیکنان از رنگ در این بازی است. من امیدوارم که نشان داد برخی از قدرت است."

FIALA در آن

درست مثل او برای آخرین ماه از فصل به طور منظم Fiala بهترین بازیکن بر روی یخ به صورت وحشی در این نمایشگاه بازی.

او بعد از یک و نیم دوجین عکس در شبکه, به خود جلب کرد یک زن و شوهر از مجازات و تولید هزاران شانس به ثمر رساند برای هم تیمی های خود.

تنها چیزی که Fiala نمی شد نمره. شاید او را به صرفه جویی در آن را برای زمانی که بازی در واقع تعداد.

"او واقعا خوب" Evason گفت. "او می تواند بیشتر pucks در net. وجود دارد برخی از بلوک های که نیاز به پیدا کردن راه خود را از طریق. او انجام می دهد و بدیهی است که به خود می دهد یک فرصت برای موفقیت است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن