St. Paul مرد محکوم به 30 سال برای ضرب تیراندازی پدر جوان و مجروح شدن چهار ساله

یک St. Paul شده محکوم به 30 سال زندان برای ضرب تیراندازی یک پدر جوان و مجروح شدن چهار سال گذشته سقوط.جرمی نجار

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

یک St. Paul شده محکوم به 30 سال زندان برای ضرب تیراندازی یک پدر جوان و مجروح شدن چهار سال گذشته سقوط.

جرمی نجار در ابتدا جنگیدند درجه دوم قتل و اقدام به قتل به اتهام, اما زخم شفاعت گناه به هر دو فقره از این گذشته فوریه. او محکوم شد توسط Ramsey County District قاضی لورا نلسون در اوایل این هفته.

جرمی نجار (حسن نیت ارائه میدهد از رمزی شهرستان کلانتر دفتر)

نجار 23 بود و در سمت غرب سنت پل در نزدیکی Wabasha خیابان و کنگره خیابان اکتبر گذشته زمانی که او کشف باند رقیب عضو Jeriko Boykin Sr. در یک جیپ سوابق دادگاه می گویند.

او راه می رفت تا به خودرو و شروع به شلیک به ضرب قابل توجه Boykin همچنین 23 در پشت سر و. یک گلوله Boykin جوان در پا.

افسران که در پاسخ به تیراندازی در بر داشت جیپ بدبختانه وارونه با Boykin بود که buckled به صندلی راننده خونریزی از سر خود را.

هر دو او و پسر او گرفته شد به مناطق بیمارستان که در آن Boykin جان به زودی پس از آن.

شاهدان گفته پلیس آنها را دیدم یک خودرو با سه نفر داخل آن رویکرد Boykin خودرو که شب. آبی و یا سیاه و سفید چهار درب از دست رفته بود جلو تایر hubcap حال یک دندانه در درز درب راننده و زرد طراحی روی گاز مخزن پوشش, پوشش آنها گزارش شده پرونده های دادگاه می گویند.

St. Paul پلیس خبر از توضیحات به نزدیک سازمان های اجرای قانون و مینیاپولیس پلیس هشدار داده که آنها را متوقف کرده یک وسیله نقلیه است که به نظر می رسد برای مطابقت با توضیحات و ارائه اسامی سرنشینان.

پلیس دنبال کردن یکی از آنها را به او گزارش اعتراف نمود که رانندگی خودرو شب از تیراندازی. او گفت: نجار که می رود و با نام مستعار "مجنون" بود shooter با توجه به شکایت کیفری.

او توضیح داد که او نجار و مرد دیگری بودند رانندگی در اطراف هنگامی که در برخی از نقطه, نجار, خال Boykin در وسیله نقلیه دیگر, اتهام می گویند.

نجار از ماشین و فکر او را از رفتن به خرید ماری جوانا از Boykin, شکایت گفت.

او گفت که او شنیده و تماشا به عنوان نجار زد و برگشت به وسیله نقلیه خود را و پریدند به مسافر صندلی اتهام می گویند.

مرد گفت: او کاهش یافته نجار یک زمان کوتاه بعد.

او به پلیس گفت که او معتقد است که تیراندازی با انگیزه بود درگیری بین باندهای وابسته به سنت پل سمت شرق و غرب بخشی از شهرستان.

Boykin خواهر قبلا گفته یک خبرنگار گفت که او باور نمی کند باندهای شد "انگیزه پشت مرگ او به دلیل این نیست که او بود و نه آنچه که او نسبت به کار. که نبود هویت خود و یا خود را تمرکز می کنند."

Jeriko Boykin Sr (حسن نیت ارائه میدهد از Jeriko Boykin خانواده)

"هیچ کس سزاوار مرگ در راه برادر من فوت کرد گفت: در آن زمان. "او یک مرد خوب و یک پدر با محبت."

Boykin پسر است که "انجام این کار به عنوان خوب به عنوان او می تواند با توجه به همه چیز است که اتفاق افتاده است" رابرتز گفت: پنج شنبه.

نجار محکوم شد در سال 2015 از اینکه یک فرد فاقد شرایط لازم در اختیار داشتن اسلحه گرم. به عنوان یک نوجوان او adjudicated متخلف از سرقت در سال 2013.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن