Inslee برنامههای اسپوکن کسب و کار نقض سفارش - سه شنبه, 19 مارس سال 2020 PST

با وجود سختی صحبت از رژیم صهیونیستی. جی Inslee برخی Spokane-منطقه کسب و کار باز کرده اند با وجود ظاهر نیست به

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

با وجود سختی صحبت از رژیم صهیونیستی. جی Inslee برخی Spokane-منطقه کسب و کار باز کرده اند با وجود ظاهر نیست به جا تعریف ضروری کسب و کار در دولت COVID-19 محدودیت.

JOANN پارچه و صنایع دستی نشان آنلاین باز برای کسب و کار منظقه. اما فروشگاه ها شلوغ با خریداران در فروشگاه شنبه در خرده فروش فروشگاه در سال 1840 W. فرانسیس Ave.

بر روی درب, کسب و کار ارسال یک پیام توضیح داد که چرا آن را باز کرده بود که در آن گفت: بیشتر بود به ارائه مواد مورد نیاز برای ساخت خانه های شخصی تجهیزات حفاظتی.

"ایمنی از اعضای تیم ما, مشتریان و جامعه اولویت ما است" ارسال شده در بیانیه خوانده شده در بخش. "همین دلیل است که JOANN است باز ماندن در طول این زمان دشوار است به طوری که ما می توانیم برآوردن نیازهای مشتریان خود مجبور به کار از خانه."

با وجود ادعای پیروی از coronavirus دستورالعمل های ایمنی متعددی کارکنان دیده می شد کار بدون ماسک آنها به عنوان چک از مشتریان و یا کمک به آنها برای پیدا کردن اقلام است.

دستیار مدیر کارگردانی خبرنگار سوال به JOANN دفتر شرکت در اوهایو که بلافاصله پس از بازگشت پیام به دنبال نظر.

در هفته گذشته, سرگرمی, لابی, فروشگاه افتتاح شد و پس از آن شرکت وکلا به خارج از شهرستان اسپوکن دفتر دادستان. فروشگاه باقی مانده است باز جمعه با کارکنان تمام پوشیدن ماسک. از اسپوکین ولی فروشگاه موانع حفاظتی برای جدا کردن تحویلدار از مشتریان.

در علاوه بر این به فروشگاه های صنایع دستی سه اسپوکین ولی میله ها باز کرده اند, قبل, کاهش, دولت محدودیت.

در یک کنفرانس خبری روز شنبه اعلام معیارهای جدید است که باید توسط اسپوکن و نه سایر استان ها به منظور بازگشایی بیشتر از اقتصاد خود Inslee گفت: میله در حال حرکت جلوتر از محدودیت های اعمال شده توسط بازگشایی زود هنگام و در خدمت مشتریان قابل قبول نیست.

"کسانی که میله باید مطابق با سفارش" او گفت:. "ما در حال رفتن به بیشتر چیزهایی که می گویند در روزهای آینده از دادستان کل در مورد نیاز به مردم را به پیروی کنند."

نیاز به انطباق و مسئولیت شخصی را افزایش می دهد به عنوان دولت شل مورد نیاز در اقتصاد Inslee گفت. کسب و کار نیاز به برداشتن قدم برای حفظ مشتریان و کارکنان امن, او گفت:.

"اگر مردم وجود دارد که در حال نشان دادن یک بی احترامی آشکار که نیاز به تغییر است. عمومی نیاز به اجازه دهید آنها را در مورد آن می دانیم و مقامات محلی نیاز به اجازه دهید آنها را می دانم در مورد آن بیش از حد و گرفتن برخی از اقدام" Inslee گفت.

دادستان کل باب فرگوسن اعلام کرد صبح روز سه شنبه دولت تا به حال در زمینه پرونده های حقوقی علیه ورزشگاه در پیرس و شهرستانهای اسنوهومیش که تا به حال بازگشایی در نقض "در خانه بمانند سالم" نظم و حاضر به پس از تکرار تماس از دولت است.

"فقط وجود دارد بدون هیچ دلیل که چرا برخی از مردم فکر می کنم آنها از نوع ویژه و آنها حقوق خاصی است که دیگر شهروندان نیست" Inslee گفت. "آنها فکر می کنم آنها بالاتر از قانون ظاهرا."

کسب و کار در حال نقض قانون و به خطر انداختن نه تنها مشتریان خود اما خانواده ها و دیگر کسانی که مشتریان به تماس با آنها پس از ترک Inslee گفت.

اکثریت قریب به اتفاق مردم کسب و کار هستند و مطابق با دستورات و تصمیم گیری دشوار چرا که آنها مسئول است.

"برای برخی غیر مسئولانه رهبران کسب و کار به besmirch آنهایی که مسئول هستند که فقط می خواهد ایستاده است," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب