گارد ملی آتش سوزی در غیر مسلح دانشجو معترضان در ایالت کنت در سال 1970 - Mon, 04 May 2020 PST

در این تاریخ 50 سال پیش گارد ملی و نیروهای اخراج در غیر مسلح دانشجوی معترض در دانشگاه ایالتی کنت در اوهایو کش

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

در این تاریخ 50 سال پیش گارد ملی و نیروهای اخراج در غیر مسلح دانشجوی معترض در دانشگاه ایالتی کنت در اوهایو کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن نه. این حادثه را تبدیل به یک نقطه کلیدی در تبدیل آمریکایی افکار عمومی علیه جنگ ویتنام. در اینجا این است که چگونه این فاجعه آشکار شد:

(آسوشیتد پرس)

مارس 30
ریچارد نیکسون رئیس جمهور اعلام کرد در تلویزیون ملی او را به ارسال نیروی نظامی آمریکا به کامبوج به جستجو برای Viet Cong گفت: به طور پنهان وجود دارد. این به نظر می رسد برای مقابله با نیکسون وعده به باد کردن جنگ. تظاهرات سازمان یافته در سراسر کشور و به خصوص در محیط های دانشگاهی.

ممکن است 1
صدها تن در سراسر کشور – برخی مسالمت آمیز و برخی نه خیلی. کنت در اوهایو دانش آموزان پرتاب سنگ و شکستن پنجره ها از مرکز شهر مغازه ها.

(آسوشیتد پرس)

ممکن است 2
فرماندار تماس در گارد ملی اوهایو اما گارد نمی رسند تا پس از کسی که آتش به دانشگاه ایالتی کنت در دانشگاه ROTC ساختمان. تنش ها همچنان به افزایش بیش از دو روز آینده.


مارس 4

(آسوشیتد پرس)

ظهر
حدود 2000 نفر از مردم جمع آوری در دانشگاه commons – زیادی گیاهی منطقه پشت دانشکده ارتباطات در تیلور سالن – برای یکی دیگر از اعتراض. آنها شروع به زنگ پیروزی بل استفاده شده است که به سیگنال فوتبال پیروزی. گارد ملی مقامات تقاضا معترضان پراکنده. زمانی که آنها نمی, نیروهای آتش گاز اشک آور در آنها.

(آسوشیتد پرس)

نیروهای سپس رفع سرنیزه خود M1 تفنگ و پیشرفت در این تظاهرات که فرار کردن از تپه های گذشته تیلور سالن و به یک پارکینگ. نیروهای مارس گذشته تیلور سالن از طریق یک فوتبال تمرین میدان و در یک نقطه برخی از آنها زانو زدن و به نظر می رسد به هدف معترضان متلک آنها را از پارکینگ حدود 100 متری دور. سربازان پس از آن اصلاحات و مارس نسبت به تیلور سالن.

(پل Tople/اکران Beacon مجله)

12:24 P. M.
نیروهای توقف در نزدیکی یک بتکده در گوشه ای از تیلور سالن. یک نگهبان تساوی تپانچه خود را تبدیل به سوی معترضان در پارکینگ و باز آتش است. تعدادی دیگر از guardsmen پیوستن به در. در همه 29 از 77 ملی Guardsmen آتش در مجموع 67 مهمات در این تظاهرات بیش از 13 ثانیه است. حیرت زده کرد که نیروهای نظامی با استفاده از گلوله دانش آموزان پراکنده.


چهار نفر کشته در تیراندازی و نه بیشتر زخمی شدند. دو نفر از این تلفات بودند دانش آموزانی که تا به حال حتی درگیر شده است در تظاهرات – آنها راه رفتن به خود را بعد از ظهر دوشنبه کلاس.

(جان Filo/دره روزانه اخبار و اعزام روزانه)

21 ساله روزنامه نگاری دانشجویی Jihn Filo شد عکس گرفتن از تظاهرات. او دستگیر و به یاد ماندنی ترین تصویر روز: 14 سال فراری مری ان Vecchio زانو در سراسر بدن از یکی از چهار کشته و جفری میلر. این عکس را برنده جایزه پولیتزر.

دیگر ایالت کنت دانش آموزان بودند که در میان معترضان که روز: Chrissie Hynde که به خواننده از مدعیان و جرالد Casale که در بازی باس برای Devo.

ضد جنگ تظاهرات در ایالت کنت تنها کسی نیست که به پایان رسید که در خشونت های این ماه:

مارس 7
دانشجویان اشغال ROTC ساختمان در دانشگاه ویرجینیا تا زمانی که یک آتش سوزی.

مارس 8
اعضای جدید مکزیک گارد ملی سرنیزه 11 معترضان در دانشگاه New Mexico.

مارس 8
Pro-نیکسون کارگران ساختمانی حمله ضد جنگ در اعتراض توسط 1,000 دانشجویان و دانش آموزان دبیرستان در فدرال سالن یادبود ملی در شهر نیویورک است. بیش از 70 نفر از جمله چهار افسر پلیس – مجروح.

APR 15
پلیس آتش باز در غیر مسلح معترضان عمدتا در سیاه جکسون کالج در ایالت می سی سی پی. دو دانش آموز کشته و 12 زخمی شدند.

منابع: دانشگاه ایالتی کنت مارس 4, مجموعه, Columbia Journalism Review, Ohio تاریخ ارتباط, NPR, زمان, مجله آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن