طوفان گرمسیری هانا drenches جنوب تگزاس در میان virus بحران - Sun, 26 Jul 2020 PST

توسط JOHN L. MONE و NOMAAN تاجر آسوشیتد پرس کورپس کریستی, تگزاس (AP) — یک روز پس از خروش ساحل به عنوان یک طوف

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

توسط JOHN L. MONE و NOMAAN تاجر آسوشیتد پرس

کورپس کریستی, تگزاس (AP) — یک روز پس از خروش ساحل به عنوان یک طوفان هانا به شدت انتقاد کرد تگزاس ساحل خلیج فارس در روز یکشنبه با باد بالا و خیس باران است که نابود قایق آب گرفتگی خیابان ها و زدم از قدرت در سراسر منطقه در حال حاضر وضعیتی وخیم از افزایش coronavirus موارد است.

کاهش داد و به یک طوفان گرمسیری هانا ماند مرز ایالات متحده و مکزیک در صبح با بادهای نزدیک به 50 مایل در ساعت, National Hurricane Center گفت. انتظار می رفت که خالی کردن به اندازه 18 اینچ از بارش باران در بخش هایی از جنوب تگزاس و شمال شرقی مکزیک است.

Daniel Brown ارشد طوفان متخصص خواست مردم در مناطق سیل زده به پناهگاه در محل.

پناهگاه باز شد در هتل ها و مدارس و سالن های ورزشی. در Hidalgo County, Texas, ساختمان جامعه در شهر مرسدس بنز شناخته شده به عنوان "گنبد" کنار گذاشته شد برای evacuees که تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 بودند و یا در معرض ویروس. شهرستان دستور کسانی که نیاز به سرپناه به همراه ماسک و ضد عفونی کننده دست اگر آنها می تواند.

کشورهای ساحلی درهم در این بهار به تنظیم اضطراری طوفان قصد دارد به حساب برای این ویروس و هانا اولین آزمون بزرگ است.

رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت گفت: برخی از مردم نیاز به سرپناه داده می شود اتاق های هتل به نگه داشتن آنها را جدا از دیگران.

"ما نمی توانیم اجازه این طوفان منجر به بیشتر catastrophically مرگبار رویداد توسط stoking اضافی گسترش COVID-19 است که می تواند منجر به مرگ و میر," او گفت:.

اولین طوفان 2020 اطلس فصل منفجر ساحل به عنوان یک دسته 1 طوفان عصر روز دوشنبه بعد از ظهر با وزش باد از 90 مایل در ساعت نه چندان دور از پورت منسفیلد است که در حدود 130 مایلی جنوب کورپس کریستی.

بخش هایی از جنوب تگزاس بدست حداقل 9 اینچ باران از جمله کامرون شهرستان که شامل براونزویل.

Myrle تاکر, 83, تلاش برای سوار کردن طوفان در یک قایق موتوری لنگر انداخت در کورپس کریستی مارینا. اما باد و باران منفجر کردن کشتی ویندوز. سرانجام امدادگران در یک قایق تفریحی قادر به او برسد و او را به ساحل.

تاکر ایستاده بود و در مارینا یکشنبه با برگزاری یک فنجان قهوه است. بسیاری دیگر از قایق شده بود آب گرفتگی و شلاق توسط طوفان است. او به یاد می آورد گفتن امدادگران او مطمئن بود که او قادر خواهد بود برای صعود از قایق خود را.

"آنها من را تا" او گفت:. "آنها از من انجام مانند یک جعبه دستمال."

گارد ساحلی کمک به نجات یک زن و شوهر بدون صدمات پس از قایق بادبانی خود را شروع مصرف در آب شنبه شب در یک بندر در نزدیکی کورپس کریستی.

بیش از 180,000 مشتریان بدون قدرت بودند صبح روز یکشنبه در سراسر جنوب تگزاس از جمله کورپس کریستی, هرلینگن و براونزویل با توجه به AEP تگزاس.

کورپس کریستی است که در Nueces شهرستان که در آن مقامات بهداشتی عناوین ساخته شده زمانی که آنها نشان داد که 60 نوزادان آزمایش مثبت برای COVID-19 ژوئیه 1 به تاریخ 16 ژوئیه است. دورتر جنوبی در کامرون شهرستان بیش از 300 مورد جدید گزارش شده است تقریبا روزانه به مدت دو هفته گذشته. هفته گذشته نیز این شهرستان را از مرگبارترین بیماری همه گیر.

شری Boehme زندگی می کند که در یک محل سکونت در کنار ساحل در کورپس کریستی گفت: طوفان رویکرد افزایش اضطراب او احساس در طول بیماری همه گیر. 67 سال است و عمدتا در خانه ماند زیرا از مشکلات سلامتی مربوط به بیماری مزمن ریه.

"این تقریبا مانند دو whammy به ما" Boehme گفت: روز شنبه از طریق تلفن. "من فکر می کنم آن را ساخته شده است بسیاری از مردم عصبی است. ... ما را از طریق آن دریافت کنید. همه خوب و قوی و به هم چسبیده."

هانا آمد و نزدیک به سه سال پس از طوفان هاروی منفجر ساحل شمال شرقی کورپس کریستی. هانا نمی شد انتظار می رود به عنوان مخرب که هاروی که به کشته شدن 68 نفر و باعث حدود 125 میلیارد دلار خسارت در تگزاس است.

مکزیک northeasternmost متحده, Tamaulipas و Nuevo Leon, همچنین اقدامات احتیاطی در زمان پیش از طوفان است. Tamaulipas ضد عفونی پناهگاه سعی کنید برای جلوگیری از گسترش COVID-19, مقامات گفت.

در مکزیک در شهر ماتاموروس در سراسر از براونزویل داوطلبان نگه داشته و یک چشم نزدیک بر روی هانا به عنوان باران را تکان داد چادر در یک اردوگاه پناهندگان مسکن حدود 1,300 پناهجویان از جمله نوزادان و افراد مسن. آنها شده اند در انتظار برای ماه برای دادگاه تاریخ تحت یک آمریکا است که نیاز به آنها را به باقی می ماند در مکزیک است.

در اقیانوس آرام در ضمن طوفان داگلاس بسته در هاوایی بیش از آخر هفته.

تاجر گزارش از هوستون. آسوشیتد پرس نویسنده ماریا Verza در مکزیکو سیتی و دزیره مهر و موم در آتلانتا کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب