سلاه وکیل تصریح ضد گچ پیام; خانواده دریافت فوران پشتیبانی - Fri, 17 Jul 2020 PST

توسط Donald W. Meyers Yakima هرالد سلاه شهر وکیل دوباره هشدار داد که مردم با استفاده از گچ در شهر و خیابان و

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

توسط Donald W. Meyers Yakima هرالد

سلاه شهر وکیل دوباره هشدار داد که مردم با استفاده از گچ در شهر و خیابان و پیاده رو در معرض خطر پیگرد قانونی مخرب فساد است.

راب مورد در نامه ای به دادستان به نمایندگی از یک خانواده است که تا به حال pro-Black Lives Matter هنر گچ بارها و بارها پاک شده و از آن گوکچه خیابان گفت: وجود مکان مناسب برای "محو کردن" اموال دولت است و در شهرستان است نه هدف قرار دادن پیام, ترویج, سیاه زندگی موضوع یا انتقاد از مقامات شهرستان.

"اگر کسی واقعا بخواهد به پیام خود را با طنین شهرستان, مدیریت بارها و بارها درگیر شدن در مخرب فساد است به طور کامل معکوس برای پایان" مورد نوشت: پنجشنبه در نامه ای به دادستان یوسف کاتلر.

لورا پرز گفت که خانواده اش دریافت کرده است ابراز حمایت و کمک های مالی از گچ – از رسانه های مختلف باید برداشت تا داستان از جمله نیویورک تایمز.

"آن را ساخت ما احساس می کنید مانند این است که خانه ما" گفت: پرز اضافه کرد که Lacey خیابان همسایه ها اجازه داده اند کودکان خود را برای قرار دادن گچ, هنر در خود وآمد از رسیدن به شهر قدرت-واشر خدمه است.

در ضمن سابق عضو شورای شهر جرمی بورک با انتقاد از شهرستان برای هدف قرار دادن پیام است که با او گفت: مسئولان شهرستان اختلاف نظر دارند.

سلاه مسئله با هنر گچ در ماه ژوئن آغاز شد که برخی از پرز کودکان جلب pro-Black Lives Matter هنر خود را در بن بست خیابان در پی اعتراض به کشتار جورج فلوید زمانی که یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او.

پرز گفت: شهرستان آثار عمومی خدمه را شسته و پیام های خود خیابان چندین بار. خانواده او هشدار داده شد توسط رئیس پلیس ریچارد هیز و بعد از آن مورد که آنها در معرض خطر بازداشت برای نقض این شهر ضد گرافیتی فرمان حتی اگر فرمان نمی کند لیست گچ به عنوان یک "گرافیتی پیاده سازی است."

پس از معترضان کشیده اند هنر گچ حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند توجه و انتقاد شهر و شهرستان مدیر همین Wayman که قبلا به نام anti-پلیس-خشونت جنبش یک "نئو مارکسیستی سازمان" و برچسب آن حامیان محلی به عنوان "اراذل و اوباش" بود که "عاری از عقل و عقل."

کاتلر و برک گفت: این شهرستان در ظاهر به درگیر شدن در دیدگاه تبعیض با هدف قرار دادن پیام هایی که برخی از مسئولان شهرستان پیدا کردند.

"من نمی توانم فکر می کنم از زمانی که یک شهر خیابان رفتگر شد مورد استفاده قرار گیرد برای پاک کردن یک لی لی (بازی) و یا کودکان هنر" گفت: Burke که پا را از این شورا در اوایل سال جاری هنگامی که او را پذیرفته و کار خود را به عنوان معاون Douglas County تعقیب وکیل. "مگر اینکه این شهرستان نشان می دهد که, و آنها این کار را بی وقفه وجود دارد نگرانی در مورد استفاده از قانون است."

دادگاه های ایالات متحده به نحوی که هر گونه محدودیت در گفتار محدود به زمان و شیوه و محل و باید به همه بدون در نظر گرفتن پیام خود را. برک اشاره کرد که در سال 1989 مورد تگزاس v. Johnson, دیوان عالی ایالات متحده گفت: آن را در بر داشت پرچم سوزاندن توسط معترضان به حمله اما زده کردن قوانین ممنوعیت آن را به دلیل آن را محافظت سخنرانی تحت متمم اول قانون اساسی.

مورد در نامه خود اصرار داشت که شهرستان بود اعمال قانون در مطالب خنثی و راه این ادعا که هنر گچ تجلیل افتاده سرباز و زشت و ناپسند نقشه های گرفته شده را به عنوان به خوبی به عنوان سیاه و سفید زندگی می کند موضوع پیام.

او گفت که برخی از معترضان شده اند با استفاده از "اسپری گچ" که او گفت: آسیب دیده پیاده رو خارج شهر. که عمل او گفت: تشکل های مخرب فساد است.

"این شهرستان دارای شارژ نمی شود یا کسی شکایت کرد; ما صرفا هشدارهای صادر شده توضیح داد: آنچه در قانون است و توضیح داد که آنچه ما تحت تعقیب و اجرای اولویت خواهد بود" مورد نوشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب