دامین Cox: NHL است کمک به نگه داشتن Buffalo Sabres پایین

Buffalo Sabres تبدیل شده اند کاملا مهارت در تیراندازی خود را در پا. آنها خرید بد بازیکنان, استخدام متوسط مدیرا

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

Buffalo Sabres تبدیل شده اند کاملا مهارت در تیراندازی خود را در پا. آنها خرید بد بازیکنان, استخدام متوسط مدیران و مربیان بی تجربه موفق به پیش نویس و توسعه به طور موثر و به طور کلی ارائه یک منفی تجربه کار برای بازیکنان خود را.

رایان o'reilly می تواند به شما چیزی در مورد آن.

به عنوان یک سازمان Sabres سمت راست وجود دارد با بدترین در ورزش است. آنها نمی نیاز به هر گونه کمک به شپشو.

هر یک بار در در حالی که هر 20 سال یا بیشتر NHL کمک می کند به هر حال با قرار دادن پیچ به غرب نیویورک شمشیرزن. ما نمی خواهد رفتن را از طریق 1999 استنلی جام همه را دوباره و دوباره اما برت هال کردم یک حلقه و پس از انجام بقیه ستاره دالاس و NHL هنوز نشده توضیح داد که با موفقیت چرا که در جام حذفی-گل پیروزی در Dominik Hasek محسوب می شود.

این بهار و آن را مانند گری Bettman مقابل دفتر ناگهان متوجه آنها نشده بود گرفته تایر آهن به Sabres به تازگی و به آن را کردم. زمانی که لیگ اعلام کرد که 24 از 31 تیم احتمالا از سر بازی در اواخر ژوئیه یا اوایل اوت به Sabres نیست در میان کسانی که دعوت شده است.

در حال حاضر اجازه دهید روشن باشد. این Sabres نیست یک تیم بسیار خوب در این سال است. آنها شروع به مانند یک خانه در حال سوختن در ماه اکتبر و در زمستان نمی تواند برنده بازی است. حتی رالف کروگر ستایش به عنوان یک نابغه در بسیاری از رسانه های گوشه و کنار وجود خود کنجکاو عدم خوب NHL نتایج نمی تواند کشتی righted.

وقتی که موسیقی متوقف شده در مارس Sabres بودند در محل 13th در کنفرانس شرق. سه امتیاز این محل 12th مونترال با دو بازی در دست است. به حبس تا به حال .500 امتیاز در صد و Sabres بودند .492. بوفالو به حال لبه در قوانین و مقررات/اضافه برنده, که می تواند در خدمت به عنوان یک tiebreaker. هر دو تیم اجازه اهداف بیش از آنها به ثمر رساند. اساسا این دو تیم بودند و حتی با مونترال داشتن برنامه ریزی استفاده از پس بیشتر بازی ها. هر دو در خانه یخ.

بنابراین به طور طبیعی, Bettman دولت شده plunked این حبس به 24 تیم با فرمت و نگهداری از شهرهای کشور مراکش است.

چگونه به نام راجر Crozier بود که عادلانه است ؟

به جای جک Eichel, Rasmus Dahlin و بقیه جوانی Sabres گرفتن یک شات در به دست آوردن برخی از پست های نجومی تجربه در برابر سیدنی کرازبی و پیتسبورگ پنگوئن آن خواهد بود Carey قیمت و شرکت. آن را سخت به استدلال می کنند که بوفالو یا مونترال بود به خصوص مستحق حضور در پست فصل بازی اما Canadiens قطعا نیست هر مستحق تر از کروگر را Sabres.

یکی از شگفتی دقیقا چگونه NHL رسید تصمیم به قرار دادن در مونترال. به نظر می رسد به طور کامل خودسرانه مانند تماس در هال هدف است. لیگ می تواند داشته باشد این موضوع توسط تک بازی-در بازی یا سریال بین حبس و Sabres و هیچ کس نمی خواهد شکایت کرده اند. آن شده اند که یک رقابت جذاب به تماشای.

اما آن را بسیار تمیز فقط بوت Sabres به حاشیه. بوفالو در حال حاضر گروه بندی می شوند با سه کالیفرنیا تیم دیترویت اتاوا و نیوجرسی در برخی از مرتب کردن بر اساس غیر رسمی NHL دوم را بدست آورد. این تیم نمی خواهد به نگه داشتن اردوگاه های آموزشی در تابستان امسال و نمی خواهد بازی یکی دیگر از بازی تا 2020-21 فصل که شروع ممکن است تا ماه دسامبر است. و یا بعد.

بنابراین دور انداخته هفت می تواند نه ماه بین بازی با زمان NHL صاحبان پایان عطف نه یکی بلکه دو فصل وارونه است. جو Thornton ممکن است زمان به رشد کامل خود را مرد کوه ریش بازگشت.

این را فراهم خواهد کرد Sabres GM Jason Botterill مقدار زیادی و مقدار زیادی و مقدار زیادی از زمان به سعی کنید به درک که چگونه یک تیم مثل ادمونتون در نهایت آن را با هم عمل می کنند اما تیم او نمی تواند. Botterill خواهد شد که شانس چرا که شرکت صاحب کیم Pegula گفت: او خواهید بود برای فصل چهارم. او توضیح داد که به یک بهت زده Sabres ملت است که او و شوهرش, تری, "کمی اطلاعات بیشتر از شاید یک فن می کند."

با تمام معنی استفاده کنید که اطلاعات منحصر به فرد خانم و آقای P. نگیرید. این شهر تنها شده است و بدون یک بازی حذفی از سال 2011 است.

در ضمن وجود دارد, پنج زنگ خطر آتش رفتن با Eichel. پس از پنج فصل او هنوز رتبهدهی نشده است به طعم و مزه حذفی و در روزهای اخیر او را صدا کمی مانند o'reilly که قبل از معامله به سنت لوئیس و برنده شدن در جام حذفی گفت: او می خواهم خود را از دست داد "عشق" برای بازی در NHL به عنوان یک عضو از شهرهای کشور مراکش است.

Eichel گفت که یک سابر است "قطعا فرسوده در او."

"گوش کن من خسته ام از دست دادن و من خسته و من نا امید," او گفت. "این دشوار از چند ماه. این سختی بوده است و پنج سال با آن چیزهایی که باید رفت."

23 سال است که تنها دو سال به هشت سال $80 میلیون (ایالات متحده) مقابله بنابراین شانس خود را از worming راه خود را از بوفالو ها تقریبا صفر است. او همچنین به تنهایی نیست. Defenceman Rasmus Ristolainen یک استعداد انیگما به عنوان یک NHLer است گفت که او خوشحال و ستد می شود پس از هفت فصل و هیچ حذفی بازی. Ristolainen نظرات در زندگی به عنوان یک سابر شد و حتی بیشتر محکم.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"اگر من فکر می کنم من تمام حرفه ای در بوفالو و قبل از من آمد به بوفالو, من مطمئن هستم که اگر من تا به حال شده است در یک تیم که در آن شده است وجود دارد یک پیروزی فرهنگ," او گفت:. "گاهی اوقات شما سوال بپرسید," آنچه در آن است؟' من واقعا دیده می شود نه قبل از آن و یا در بوفالو."

تا به حال NHL دیده می شود مناسب به Sabres عادلانه تکان بازیکنان مانند Eichel و Ristolainen تا به حال ممکن است یک یا بیشتر پس از فصل بازی ها را به احساس متفاوت در مورد زندگی به عنوان یک سابر. این اتفاق نمی افتد.

در حال حاضر Botterill می شود برای مقابله با خرید اینترنتی. او حتی نمی تواند یک تجارت, مگر اینکه آن را با یکی دیگر از منزوی هفت. این Sabres فقط برای نشستن وجود دارد در حال انتظار به طور نامحدود تا زمانی که NHL دعوت آنها را به بازی دوباره.

Damien Cox
دامین کاکس یک ستاره سابق ورزش ایران را که یک زمان مستقل کمک نویس مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @DamoSpin


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن