در دوقلوها اولین Rich Hill می اندازد پنج shutout نوبت در برابر کاردینالز

اگر شما به دنبال Rich Hill در میانه لیگ اصلی بیس بال وقفه شما ممکن است پیدا کرده اند و او به تنهایی در یک بوست

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

اگر شما به دنبال Rich Hill در میانه لیگ اصلی بیس بال وقفه شما ممکن است پیدا کرده اند و او به تنهایی در یک بوستون-منطقه پارک.

مسلح با یک شبکه و تلفن هیل را ترک خانه خود را و سر به پارک. او می خواهم تلنگر در زوم و پیوست دوقلوها توسط, مربیان, مربیان, و دیگران. پس از آن او می خواهم پرتاب به net. و حفظ پرتاب.

تپه ناتوانی از ابتدایی خود را عمل جراحی مجدد — یک جایگزین برای تامی جان عمل جراحی که تپه نیز قبلا در حرفه خود — کاملا شبیه به آنچه که او تا به حال انتظار می رود. اما 40 ساله مشخص شد به عقب بر گردیم در تپه حتی اگر او تا به حال به پرتاب به تنهایی در یک پارک.

او بیشتر به من بدهید.

دوقلوها را دیدم که روز شنبه زمانی که هیل آنها امضا برای یک سال معامله در offseason مشغول به کار به طور موثر برای پنج نوبت در یک 3-0 برنده بیش سنت لوئیس کاردینالز در هدف زمینه است.

تپه ساخته شده فقط 13 شروع می شود در فصل گذشته برای داجرز اگر جامد بود زمانی که او بر روی تپه. دوقلوها امضا او دانستن است که او نمی خواهد آماده است تا اوایل ماه ژوئن است. اما زمانی که او آماده بود آنها هیجان زده برای دیدن آنچه که آنها می خواهم از او.

تپه برداشته شد تنها پس از 68 رزین — 41 اعتصاب. او هرگز دچار مشکل از دست دادن فقط دو بازدید و دادن دوقلوها دقیقا آنچه که آنها به دنبال.

هیل کردم تمام توهین آمیز حمایت او نیاز در قالب یک Nelson Cruz اجرا-به ثمر رساندن دو در زمین باز یافته. ادی روساریو ضربه خود را به خانه اول اجرای فصل و کمی تنها از گیر الکس آبیلا روکش جیک غار در چهارم.

و از آنجا دوقلوها' اغل گاو یا حشم برگزار شد. تایلر Villalpando زده از هر سه مورد با او رو در ششم زمین باز یافته. سرجیو Romo تبادل نظر در back-to-back, بازی پرتاب 1-2-3 seventh inning تایلر Clippard انداخت بدون گل هشتم و تیلور راجرز ساخت فصل اولین قفل شده را ذخیره با سریع ninth inning.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن