چه Juneteenth و به همین دلیل ما آن را جشن می گیرند - Thu, 19 Jun 2020 PST

در حالی که امریکا جشن تولد خود را در جولای 4, آفریقایی-آمریکایی را جشن می گیرند یکی دیگر از روز استقلال در ژوئ

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

در حالی که امریکا جشن تولد خود را در جولای 4, آفریقایی-آمریکایی را جشن می گیرند یکی دیگر از روز استقلال در ژوئن 19 – امروز – روز در سال 1865 که به بردگی گرفته آفریقایی-آمریکایی ها در گالوستون تگزاس گفته شد که آنها آزاد بودند.

پایان جنگ داخلی

مؤتلفه ژنرال رابرت E. Lee خود را تسلیم ارتش ویرجینیای شمالی به اتحادیه ژنرال Ulysses S. Grant در 9 آوریل 1865. مختلف دیگر مؤتلفه ارتش تسلیم در مدت کوتاهی پس از نهایی شد ارتش Trans-می سی سی پی که تسلیم به نیروهای نازی در تاریخ 2 ژوئن.

به پایان رسید که در مبارزه با. اما آیا این پایان برده داری فقط رتبهدهی نشده است. رئیس جمهور آبراهام لینکلن صادر کرده است رهایی اعلامیه بسیار پیش از آن در جنگ در سپتامبر. 22 سال 1862 و آن را تا به حال گرفته شده اثر بعدی Jan. 1. اعلام اعلام کرد همه بردگان در ایالات متحده است که در شورش – معنی بردگان در مؤتلفه در زمان آزاد شدند.

اما مرز متحده مانند کنتاکی مریلند دلاور و میسوری بودند تحت پوشش اعلام. شد و نه به غرب شهرستان ویرجینیا که بعد از جدایی از دولت و بستری به ایالات متحده به عنوان دولت, West Virginia. و نه بودند متحده که در حال حاضر اشغال شده توسط نیروهای نازی. که شامل تنسی و قطعات لوئیزیانا و ویرجینیا است.

تگزاس بود جدا شده در فوریه 2, 1861 اما به مراتب برای غرب که در آن بیشتر از جنگ قرار گرفته بود. Slaveowners از سراسر Dixie در واقع تا به حال نقل مکان به گلوستون جزیره – 40 مایل یا جنوب شرقی از آنچه که تبدیل به Houston – و گرفته بود بردگان خود با آنها را به کار در مزارع برنج وجود دارد.

بنابراین در حالی که بردگان خود را آزاد توسط اتحادیه ارتش از عبور از جنوب وجود دارد جیب که در آن هیچ چیز تغییر کرده بود برای آنها. و گالوستون – با جمعیت حدود یک چهارم میلیون – بزرگترین باقی مانده جیب حتی دو ماه پس از جنگ به پایان رسید برای بقیه جنوبی.

وارد اتحادیه ژنرال گوردون گرنجر. او و یک نیروی اشغالگر در حدود 2,000 مردان وارد گلوستون جزیره در 18 ژوئن 1865. بعد گرنجر ایستاده در بالکن اشتون ویلا خانه که در آن او خود راه اندازی ستاد و جزئیات کلی سفارش شماره 3.

اتحادیه ژنرال گوردون گرنجر (کتابخانه کنگره)

نظم عمومی ندارد. 3

"مردم تگزاس مطلع هستند که مطابق با اعلام از اجرایی از ایالات متحده, همه بردگان آزاد هستند. این شامل یک برابری مطلق حقوق و حقوق اموال بین سابق و اربابان و بردگان, و اتصال به حمايتهاي موجود بین آنها می شود که بین کارفرما و استخدام کارگر."

در حالی که برخی از برده جمعیت در این مرز متحده نمی خواهد آزاد شود تا دسامبر سال 1865 زمانی که 13th متمم قانون تبدیل شد آفریقایی-آمریکایی در تگزاس آغاز شد تجلیل از 19 ژوئن هر سال به عنوان روز جشن استقلال خود را.

یک روز به جشن آزادی

مورخ مربی مستند ساز و منتقد هنری لوئیس جونیور دروازه می نویسد وجود دارد تعدادی از تاریخ مدرن است که رهبران آمریکایی آفریقایی تبار می تواند را انتخاب کرده اند برای جشن پایان برده داری در ایالات متحده:


JAN. 1, 1863
روز لینکلن رهایی اعلام زمان اثر.


JAN. 31, 1865
روز 13 اصلاحیه لغو برده داری به تصویب در کنگره است.


3 آوریل 1865
روز ریچموند کاهش یافت و به اتحادیه نیروهای.


9 آوریل سال 1865
روز لی تسلیم به گرانت در Appomattox دادگاه در خانه.


16 آوریل 1865
روز برده داری لغو شد در منطقه کلمبیا.


1 مه 1865
دکوراسیون روز بردگان سابق از چارلستون S. C. داد اتحادیه مرده مناسب دفن در سابق کشت و زرع.

19 ژوئن 1865
روز بردگان آزاد شدند توسط ژنرال گوردون گرنجر در گالوستون تگزاس.

4 ژوئیه 1776
آمریکا اصلی روز استقلال "چهار امتیاز و هفت سال" قبل از آزادی اعلام زمان اثر.


سپتامبر. 22 سال 1862
روز لینکلن صادر رهایی ا ...


DEC. 6, 1865
روز 13 اصلاحیه لغو برده داری شد با تصویب دولت و قانون تبدیل شد.


که در آن Juneteenth مشاهده شده است

جای تعجب نیست تگزاس اولین دولت اعلام Juneteenth دولت تعطیلات. که اتفاق افتاده در سال 1980. فلوریدا, اوکلاهما و مینه سوتا به دنبال در 1990s و بیشتر از بقیه کشور را همان در 2000s.

چهار شنبه, فرماندار داکوتای شمالی اعلام کرد که دولت خود را رعایت Juneteenth این سال است. این برگ تنها دو کشور که شاهد یک جشن دولت در ژوئن 19.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب