کنترل چرخش: انتخابات نزدیک است و سیاست در پست الکترونیکی - Sun, 26 Jul 2020 PST

با این Aug. 4 اولیه نزدیک شدن صندوق های پستی در حال پر کردن با همه شیوه ای از کمپین مواد. بیشتر خواهد شد از وی

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

با این Aug. 4 اولیه نزدیک شدن صندوق های پستی در حال پر کردن با همه شیوه ای از کمپین مواد.

بیشتر خواهد شد از ویژگی های خندان, نامزد, همراه با همسر و بچه ها و احتمالا یک سگ – برای برخی از دلیل گربه ها به ندرت آن را به کمپین عکس – و احتمالا سایر عکس های از نامزد صحبت صادقانه به گروه از ترکیبات به نمایندگی از یک مخلوط از سنین جنس نژادها و اقوام است.

اغلب اما نه همه.

برخی از رای دهندگان نیز در حال پیدا کردن یک کارت پستال را به اندازه میلر از فرمانداری نامزد دیوید Blomstrom پیشنهاد coronavirus همه گیر بخشی از یک توطئه یهودی و دوئل با مقدار-گردش "Plandemic" توطئه تصویری بیش از است که پس از درست کردن پودرهای سوخاری درست سوراخ خرگوش به افشای درست طرح پشت COVID-19.

معلوم نیست که آیا این کارت این است که تلاش برای فروش Blomstrom خود-انتشار کتاب "یهودی آنفولانزا" با اشاره نامزدی خود را پرتاب و یا تلاش برای تقویت نامزدی خود را با چکش خود را ضد سامی خیابان cred. آن را دارای یک آدرس برای مبارزات انتخاباتی خود سایت و کتاب خود منتشر وب سایت همراه با این ادعا که او در "سیاتل تنها فعال سیاسی" – که با توجه به حوادث اخیر در این شهر به نظر می رسد سخت به توجیه.

Blomstrom که ایجاد خود را "پنجم جمهوری حزب" اتحاد برای اجرای بسیاری از چیزهایی که بیش از 20 سال گذشته – مدرسه مدیره سرپرست آموزش عمومی و فرماندار و دارای رکورد 0 برای همه چیز. او تصویری از رای دهندگان راهنمای کلیپ با tvw پشتیبانی می کند به طور کلی فسخ از بیل گیتس اسرائیل و فاسد رسانه های خبری با یک بیت از "Viva La Revolution" در پرتاب.

اما مبارزات انتخاباتی خود سایت سیاهی خود منتشر توطئه کتاب که شامل یک ارتقا در میلر.

بنابراین کارت یک آگهی مبارزات انتخاباتی است که به ترویج کتاب و یا یک کتاب تبلیغ که باعث نامزد کنید ؟ از من خواسته Blomstrom در یک مصاحبه تلفنی.

"من نمی دانم. شاید هر دو" او گفت:.

اگر آن را یک کمپین تبلیغ نباید آن را مورد نیاز کمپین اطلاعات بر روی آن? از من خواسته.

این زمانی است که خط رفت و مرده است. من به نام فکر ما قطع شده است و در سمت چپ یک پیام گفت: من فقط به حال چند پرسش. به نام او به عقب بر اساس caller ID خواندن, اما زمانی که من جواب داد: هیچ کس در انتهای دیگر. من به نام و سمت چپ یکی دیگر از پیام, اما نمی شنید و برگشت. شاید وجود یک توطئه از دولت و تکنولوژی ما را از هم جدا.

افشای عمومی کمیسیون دریافت کرده است برخی از سوالات در مورد میلر اما هیچ شکایت رسمی شان فلین مشاور عمومی گفت. بدون شکایت و پس از بررسی آن را ممکن است برای تعیین اینکه آیا میلر است که یک کمپین تبلیغ است که باید در این اطلاعیه توسط قانون مورد نیاز.

همچنین در صندوق پستی

برخی از رای دهندگان ممکن است دیدن یک ورق است که ویژگی های یک مدل از پوستر فیلم "رفقای خوب." این جمهوری خواه مجلس سنا کمیته کمپین اقتباس شده نگاه کنید اما تغییر نام به مالیات Fellas قرار داده و رژیم صهیونیستی. جی Inslee در مرکز نقطه اشغال شده در پوستر اصلی توسط Robert DeNiro دیابت اندی Billig در نقطه اشغال شده توسط Ray Liotta و تشکر. فرانک Chopp در این Joe Pesci نقطه.

آن همچنین می افزاید: یک شمع نقدی در خیابان در زیر برجسته استاندارد ایران موضوع است که دولت دموکراتیک رهبران بیش از حد سریع به افزایش مالیات.

در حالی که یک نمایشگاه استدلال سیاسی خاص بحث شود در ماه های آینده وجود دارد برخی از انتقاد تصویر تاریخ است.

Billig است رهبر اکثریت سنا. Chopp شد مجلس برای نزدیک به 20 سال جز او نیست هر بیشتر. او یک ارشد اما از لحاظ فنی رتبه و فایل نماینده بالای خانه دموکرات است تاکوما Rep. لوری Jinkins. به نظر می رسد کمی جنسیتی به جای او برای حفظ fellas تم.

همچنین شایان ذکر است که در حالی که Billig واقعی البته با کمبود بودجه روبرو جمهوری خواه و رقیب در این سال در دیو لوکاس. Chopp هیچ توافق رقیب خود را برای انتخاب مجدد. دو رقبا در حال اجرا در سمت چپ او.

لطفا آقای پستچی

برخی از واشنگتن رای دهندگان ممکن است خود را نگران آراء شمارش بعد از دیدن یک CBS This Morning بخش هفته گذشته در مشکلات ممکن است با پستی پشت برگه های رای.

آن گفت: پست الکترونیکی-در رای گیری بسیار مخاطره آمیز مردم باید ایمیل خود را از برگه های رای حداقل یک هفته قبل از روز انتخابات به این دلیل که ایالات متحده خدمات پستی می گوید آن را می تواند که به تحویل داده می شود. آن همچنین پیشنهاد کرد 3 درصد از آنها از دست خواهد رفت توسط USPS و حتی تحویل داده می شود.

آنچه در آن نمی گویند شاید به خاطر این بود داستان های ملی است که واشنگتن خواهد تعداد رای خود را اگر آن را می رسد از دو هفته پس از روز انتخابات.

3% شکل در آمد از این واقعیت که آنها فرستاده 100 برگه و سه تا به حال آمده در زمان آنها گزارش خود را.

این جنس بنجل ریاضی به پروژه ای است که در صد در میلیون ها نفر از رای گیری در دولت و یا ده ها میلیون نفر در سراسر کشور.

هنوز هم نگران ؟

به یاد داشته باشید شما همیشه می توانید رای خود را در دراپ باکس است که توسط انتخابات و برش وسط ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن