می خواهید تیم خود را به شماره 1 انتخاب کنید در MLB پیش نویس ؟ شما ممکن است بخواهید به تجدید نظر که

ایالتی آریزونا مشت زن اسپنسر Torkelson است که انتظار می رود به انتخاب در این هفته لیگ اصلی بیس بال پیش نویس پی

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

ایالتی آریزونا مشت زن اسپنسر Torkelson است که انتظار می رود به انتخاب در این هفته لیگ اصلی بیس بال پیش نویس پیوستن به نخبگان برادری از شماره 1 میدارد که شامل سه سالن Famers شش MVPs و 24 all-stars.

در عین حال حتی در بهترین شرایط گرفته کلی برای اولین بار است که یک بلیط طلایی به MLB ستارگی.

چهار شماره 1 میدارد بازنشسته شده اند و بدون ظاهر شدن در عمده-لیگ سطح رهبری جالب استیو Chilcott گرفته شده توسط متس نیویورک در سال 1966. (شماره 2 انتخاب Reggie Jackson, تا به حال خوب و حرفه ای است.) ده ها تن از جمله دیوید کلاید (1973) پل ویلسون (1994) و برایان francois nel (2002) کاهش یافت و به خوبی از انتظارات است.

آن را خیلی زود به بگویید اگر سال گذشته انتخاب Baltimore Orioles گیر Adley Rutschman بیشتر Chilcott از جو مور که حک شده یک مورد برای سالن از شهرت از پشت بشقاب پس از گرفته با اولین انتخاب در سال 2001. به همین ترتیب با اولین سرآمد از 2016-18 بسیاری از آنها هنوز در حال کار از طریق افراد زیر سن قانونی.

اما به دنبال در MLB پیش نویس از 2000-15 به ما می گوید آنچه ما باید در حال حاضر می دانیم: بهترین یابد و در اولین دور از هر پیش نویس ها اغلب در نزدیکی یا بالا. که نشانه خوبی برای Torkelson و فکر آرام برای دیترویت ببر که خود را از شماره 1 انتخاب کنید در روز چهارشنبه. در اینجا کلاس دور اول از سال 2000.

2015: Alex Bregman هوستون آستروس (شماره 2)

دو بار همه ستاره و 2019 نقره مشت می یابد خود را در زیر ابری از جنجال و سوء ظن در پی جاری ثبت نام-سرقت جنجال. حتی با این پیش بینی Bregman شده ترین سازنده اولین طفیلی در پیش نویس خود را با یک جفت از بالا-پنج MVP پس از اتمام و در مجموع جنگ (22.4) بیش از دو بعدی خود را-نزدیک ترین رقیب. نفر دوم: اندرو Benintendi, Boston Red Sox (شماره 7).

2014: مت چاپمن, اوکلند دو و میدانی (شماره 25)

در حال حاضر دو بار برنده دستکش طلا با ترکیب 60 خانه اجرا می شود در دو فصل گذشته چپمن ایجاد کرده است خود را به عنوان یک سالانه All-Star مدعی و یک قطعه کلیدی از اوکلند آخرین تولد دوباره پس از سه سال بازسازی پروژه. نفر دوم: Aaron Nola, فیلادلفیا فیلیز (شماره 7).

2013: کریس برایانت توله شیکاگو (شماره 2)

برایانت, NL, تازه کار در سال 2015 و MVP یک سال بعد منجر بسته در underwhelming دور اول که تولید کرده است یکی دیگر ستاره, New York Yankees outfielder هارون قاضی و چند جامد همکاران در شیکاگو وایت ساکس shortstop Tim Anderson, Colorado Rockies استارت Jon خاکستری و یک استارت شان Manaea. نفر دوم: قاضی یانکی ها (شماره 32).

2012: کارلوس کوریا Astros (شماره 1)

در حالی که صدمات شده اند یک موضوع در طول پنج سال بزرگ-لیگ حرفه ای کوریا منجر 2012 در کلاس حرفه ای جنگ (24.5) بازدید (573) و RBI (372). به عنوان با Bregman اما چگونه کوریا حرفه ای است که مشاهده شده است در رنگ آستروس' رسوایی. نفر دوم: کوری Seager, Los Angeles Dodgers (شماره 18).

2011: Gerrit کول دزدان دریایی پیتسبورگ (شماره 1)

فوق العاده دور اول تولید 13 آینده All-Stars چهار بالاتر از بقیه: Cole, Anthony رندن, Francisco Lindor و جورج اسپرینگر. با 94 حرفه ای برنده به عنوان او سر خود را به نخست کول که امضا $324 میلیون قرارداد با یانکی ها در ماه دسامبر می شود nod برای خود تاریخی اجرا می شود خالص تسلط. نفر دوم: رندن واشنگتن اتباع (شماره 6).

2010: Chris فروش, White Sox (شماره 13)

چیدن فروش بیش از برایس هارپر مانی ماچادو یا مسیحی Yelich نیست بحث برانگیز است. فروش هفت بالا-شش جوان ماه پس از اتمام. او دارای رکورد MLB برای strikeout-به-نسبت به راه رفتن. او یکی از سه کوزه برای شروع سه All-Star بازی در یک ردیف. مسیر رکورد تاریخی هر چند فروش را کنار می شود حداقل تا 2021 زیر تامی جان عمل جراحی است. نفر دوم: هارپر اتباع (شماره 1).

2009: Mike ماهی قزل آلا, Los Angeles Angels (شماره 25)

ماهی قزل آلا بسیار خوب است. او را نیز مورد مطالعه جالب در یک سال و زمانی که دبیرستان چشم انداز مانع شده COVID-19 از یک فصل ارشد به درمان به عنوان یک پیش نویس ویترین. بیرون آمدن از نیوجرسی ماهی قزل آلا کاهش یافت و به 25 به طور کلی در هیچ بخش کوچکی به دلیل تیم گريزى به هزینه های بالا و تراکم در دبستان چشم انداز از خارج گرم-آب و هوا متحده اجازه می دهد که برای طول سال بیس بال. بقیه سابقه است برای ماهی قزل آلا و فرشتگان است. می تواند یک شبیه جست و خیز کردن اجازه می دهد تا یک تیم چیدن در پایان این هفته در دور اول به نادیده گرفتن آینده است. نفر دوم: استفان عشق, اتباع (شماره 1).

2008: شکن Posey, San Francisco Giants (شماره 5)

شش-زمان All-Star, تازه کار از سال و MVP Posey است گوهر از یک دور لود شده با هوا توپ از انتخاب اول کلی (تیم بکهام به Tampa Bay Rays) را از طریق یکی دیگر از هشت انتخاب است که هیچگاه به این رشته. نفر دوم: Eric Hosmer, Kansas City Royals (شماره 3).

2007: David قیمت اشعه (شماره 1)

قیمت (150 حرفه برنده) لبه های بیرون مدیسون Bumgarner و جاش دونالدسون حتی اگر Bumgarner یک جهان افسانه ای سری شجره نامه و دونالدسون چهار سال اجرا (2013-16) است که در صدر هر سال 2007 برای اولین بار طفیلی. قیمت تمام شده در بالا شش جوان ماه رای گیری چهار بار برنده شدن در سال 2012. نفر دوم: Bumgarner غول (شماره 10).

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

2006: Clayton Kershaw, داجرز (شماره 7)

و یا آن را حداکثر Scherzer که شکوفا بعد از Kershaw است اما ساختمان یک سالن از شهرت حرفه ای در سراسر گذشته هفت فصل? Scherzer به نظر می رسد غیر قابل خراب کردن به عنوان Kershaw بازی تکامل یافته و اقتباس و Scherzer هم اکنون می توانید مشتری جلب کردن جهان سری حلقه که Kershaw نمی تواند. هنوز هم با این دو فقط در مورد حتی در برنده Kershaw است حرفه ای در لبه برنده درصد (.695) عصر (2.44) و شلاق (1.008) و سنگین سرب در دوران حرفه ای+ (157). نفر دوم: Scherzer آریزونا دایاموند (شماره 11).

2005: اندرو McCutchen دزدان دریایی (شماره 11)

وجود دارد توجیهی برای چیدن Troy Tulowitzki که در نخست خود را (2007-10) outplayed بقیه همکار خود را در سال 2005 برای اولین بار سرآمد. با Tulowitzki حرفه ای بیش از براون و رایان سابقه لکهدار با استفاده از PED — انتخاب است McCutchen که ممکن است کم کردن سرعت به عنوان او خود را وارد 12 فصل است اما یک MVP (2013) یکی دیگر از سه بالا-پنج MVP پس از اتمام و یک شات در 2,000 بازدید. نفر دوم: Tulowitzki, رشته کوه های راکی (شماره 7).

2004: جاستین Verlander ببر (شماره 2)

Verlander دارای 225 حرفه ای برنده 3,000 حرفه ای strikeouts به یک جفت از Cy آماتوری و حرفه ای جنگ 71.6 dwarfing همکار اول سرآمد مانند Jered ویور Gio گونزالس و استفان به خود جلب کرد. تازه کردن بهترین دو سال اجرا کار خود را در این 36 سال ace دارای یک شات در 300 برنده است. نفر دوم: بافنده فرشتگان (شماره 12).

2003: نیک Blackburn, آرام (شماره 7) و آدام جونز, دریانوردان (شماره 37)

آن را بین دو سابق هم تیمی در بالتیمور: Blackburn که شروع کار خود را با آرام قبل از رفتن به آتلانتا و جونز که پیش نویس توسط سیاتل قبل از اینکه معامله به بالتیمور به عنوان یک چشم انداز در سال 2008. Blackburn جزئی منجر شود زندگی در جنگ (34.2 به 32.5) و بیشتر قابل توجه در لبه اجرا می شود بازدید و به طور متوسط پنبه حلاجی شده. اما جونز بود پنج بار همه ستاره که در خدمت به عنوان چهره حق رای دادن به عنوان آرام رفت و از مایه خنده به مدعی قبل از بازگشت به فرم. نفر دوم: Aaron هیل تورنتو بلو جیز (شماره 13).

2002: زاک Greinke رویالز (شماره 6)

مانند Verlander این 35 ساله Greinke نشان می دهد هیچ نشانه ای از زنگ 16 سال پس از ساخت MLB اولین. یکی از تنها دو فعال کوزه با بیش از 200 حرفه برنده Greinke است 114-45 با 2.90 دوران گذشته هفت فصل است. نفر دوم: Cole Hamels, فیلیز (شماره 17).

2001: جو مور مینه سوتا بیوتکنولوژی پزشکی ابن سینا (شماره 1)

مور را اجرا پشت صفحه به پایان رسید که در سال 2013 شامل برخی از هدف قرار دادن فصل توسط یک شکارچی در تاریخ MLB هایلایت شده توسط سه حلاجی عناوین شش All-Star بازی و 2009 MVP. همراه با 2,123 بازدید و یک عمر .306 طور متوسط پنبه حلاجی شده که ممکن است به اندازه کافی برای به سرانجام رسیدن مور به سالن از شهرت. نفر دوم: دیوید رایت متس (شماره 38).

2000: تعقیب Utley, فیلیز (شماره 15)

Utley سالن از شهرت نامزدی ممکن است از خط خارج کمتر-از-شغلی مطلوب بالغ, اما وجود دارد یک دوره 10 ساله (2005-14) هنگامی که فیلیز دوم baseman بود در میان بهترین بازیکنان در بازی بیس بال, شاید تنها بیش از حد در مجموع تاثیر توسط Albert Pujols. نفر دوم: آدم Wainwright بریوز (شماره 29).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب