سبک در خانه: چگونه برای ایجاد کامل تماس تصویری پس زمینه - Sat, 20 Jun 2020 PST

به عنوان آب و هوای گرم استقبال ما را به ماه های تابستان و شهرستانها ما شروع به باز کردن back up (با خیال راحت

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

به عنوان آب و هوای گرم استقبال ما را به ماه های تابستان و شهرستانها ما شروع به باز کردن back up (با خیال راحت و به آرامی ما امیدواریم!), روشن شده است که برخی از این تغییرات از چند ماه گذشته در اینجا به ماندن بگیرید.

برخی از تولید یک مجموعه جدید از چالش های ما را از طریق کار مانند ایجاد یک تولیدی صفحه اصلی فضای اداری و یا تبدیل اتاق خواب ما به فضاهای به طور کامل اختصاص داده شده به آرامش است. و به عنوان بسیاری از ما با استفاده از ویدئو و خدمات مانند زوم و FaceTime بیش از همیشه وجود دارد یک خانه جدید دکور چالش: ایجاد یک پس زمینه خوب است.

چه چیزی باعث می شود کامل چت تصویری پس زمینه ؟ به عنوان من لحن به اخبار به تماشای در خانه گزارش و چت با خانواده و دوستان من متوجه عناصر خاصی کار می کنند بهتر از دیگران و درهم و برهمی است که ایجاد یک محیط پر سر و صدا است که باعث می شود آن را دشوار است به تمرکز بر روی فرد صحبت کردن.

در حالی که هیچ ادم دستور العمل برای پس زمینه مناسب شما می توانید برخی از مراحل به پروژه سبک خود را از طریق یک لنز دوربین است.

منعکس کننده سبک خود را نه روی صفحه نمایش خود را

اولین و مهمترین, جلوگیری از سطوح بازتابنده در پشت شما در حالی که تصویری چت. آینه بزرگترین مجرم از طرح ریزی روی صفحه نمایش خود را به دوربین خود را, اما ویندوز و براق فلزی اقلام دکور می تواند مشکلات ایجاد شده توسط بازتاب نور و ایجاد حساسیت به نور.

کابینت با درهای شیشه ای نیز می تواند کمک و ساده ترین راه حل این است که برای باز کردن درب و نشان دادن آن در داخل. آن را بهانه ای بزرگ به دوباره کاری و بازخوانی آن قفسه و نشان می دهد مورد علاقه خود را به قطعات.

ساده و سپس زیباسازی

حالا که مزاحم بازتاب مراقبت از آن زمان برای سرگرم کننده است. آوردن سبک خود را به فضای خود را بدون ایجاد یک مانع افت است همه چیز در مورد ویرایش. این همان تکنیک استفاده می کنیم در این فروشگاه برای نشان دادن ما موضوعات است.

اگر شما در حال کار با قفسه یکی از ما (گاهی اوقات بحث برانگیز) روش ها است که به نوبه خود در اطراف کتاب برای ایجاد یک بی طرف بوم برای آیتم مدل دهید به پاپ در برابر. در حالی که این یک روش دوست داشتنی شده توسط همه (که من درک می کنم من بیش از حد, عشق ورزیدن, رنگارنگ, کتاب!), آن را ایجاد یک آرام در پس زمینه است که هنوز هم زیبا به نظر می رسد.

Sans قفسه, گالری دیوار می تواند به ایجاد خیره کننده بصری ، یک صفحه نمایش از هنر را می توان کامل از بافت و عمق بدون قریب به اتفاق قربانیان خود را در فضا است. استیک با بوم کمتر تابش خیره کننده.

اجازه دهید نور وجود داشته باشد

یک دلیل وجود دارد بسیاری از selfie جلسات را در محل خودرو: همه که نور طبیعی بزرگ. اگر شما یک فضا در خانه خود را با افسانه های طبیعی نور (فضا کار) را از آن خود بروید به زوم نقطه. اگر شما می توانید اجتناب از نشستن درست در مقابل یک پنجره صرف نظر از اینکه پنجره خود را به جلو یا عقب.

روز آفتابی می توانید صفحه نمایش خود را دشوار است برای دیدن و نور پس زمینه می تواند شما را دشوار برای دیدن برای خود و همکاران. البته ما عشق لامپ هنگامی که نور طبیعی یک گزینه نیست. فقط سعی کنید برای جلوگیری از قرار دادن آن بیش از حد نزدیک به دوربین خود را.

تمرین کامل می کند بنابراین نمی شود دلسرد اگر اولین تلاش خود را در کامل تصویری تنظیم حرکت نمی کند – آن است که آسان به تعمیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن