اسکات Radley: داگ مک کی بازی یک بازی NHL. و تاریخچه

ما می دانیم این بازی 3 از سال 1950 استنلی جام بین نیویورک رنجرز و دیترویت بال سرخ. ما می دانیم که در آن بازی ک

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

ما می دانیم این بازی 3 از سال 1950 استنلی جام بین نیویورک رنجرز و دیترویت بال سرخ. ما می دانیم که در آن بازی کرده در برگ افرا باغ به دلیل Madison Square Garden رزرو شد برای سیرک به عنوان آن را هر بهار نمایش دائمی فقدان ایمان در اپل بزرگ توانایی را به نفع خود. و ما می دانیم که بال برنده 4-0.

پس از آن جزئیات بسیار پراکنده است که شرم آور بود چرا که وجود سابقه از روی یخ که شب ها در قالب دیترویت جناح داگ مک کی. تنها به بازی خود تنها NHL بازی در فینال.

چگونه او انجام دهید ؟ که خود linemates? چه تاثیر او را در این مسابقه است ؟ سوالات خوب.

"او بسیار فروتن" پسرش داگ مک کی جونیور می گوید. "من فکر نمی کنم او واقعا صحبت در مورد آن را بسیار اغلب."

مردی که می توانست وزین داستان گذشت در اوایل این ماه در برلینگتون چند هفته قبل از تولد 91. اما حتی اگر او هنوز هم در اینجا در آن بوده ام یک چالش به فضولی قصه های پر اب و تاب از او.

وجود دارد برخی از افرادی که خود را در 15 دقیقه از شهرت و صرف بقیه عمر خود را فشردن هر قطره از آب را از تجربه. مک کی مخالف بود. حال شما بازدید او را در خانه خود را, شما نمی خواهد که هر گونه شواهد از خود لحظه ای از شکوه و عظمت. هیچ یادگاری دروغ گفتن در اطراف. هیچ هاکی عکس بر روی دیوار.

"او هرگز به بحث در مورد خود را" پسر جوان خود را Gary می گوید.

او می تواند داشته باشد. او از سر گرفت.

پس از در حال رشد در Westdale او در سمت چپ صفحه اصلی به بازی هاکی کاربر در ویندسور. در خارج از روز و او و برخی دیگر از بازیکنان خواهد از مرز عبور برای تماشای Gordie Howe, سید هابیل تد لیندسی و دیگری بال سرخ. که ساخته شده آن را احساس کمی سورئال زمانی که او امضا شده با دیترویت و تبدیل طرفدار دو سال بعد.

که اول فصل او کاپیتان های مزرعه تیم در ایندیاناپولیس به کلدر جام. کار خود را انجام می شود, او به خانه آمد به همیلتون که در آن دو روز پس از جرعه جرعه شامپاین او احضار شد به تورنتو برای پیوستن به بال با همیلتون لئو Reise جونیور و افسانه او می خواهم به تماشای بسیاری از بار.

McKay ظاهرا بازی به طور منظم تغییر در این مسابقه پس از بازگشت به همیلتون در حالی که هم تیمی های جدید خود عازم دیترویت برای بقیه سری که آنها برنده در دو وقت اضافه بازی 7.

که در آن بود. از بازگشت او به AHL سال بعد تعدادی از لیگ های دیگر از جمله هاکی ارشد قبل از بازنشستگی در سال 1957 و در حال حرکت به یک حرفه مربیگری را دیدم که او را کمک می کند بسیاری از بازیکنان را به انجام آنچه او نمی تواند و NHL تمام وقت. گری می گوید پدرش وعده داده شده بود و کار به عنوان سر مربی بال قرمز برای 1982 فصل اما این تیم فروخته شد و قبل از آن و جدید جنرال موتورز رفت و در یک جهت متفاوت است.

او پشت انواع نیمکت تا 1986 و یا پس و سپس پا به دور از بازی.

در حال حاضر با او دیگر در اطراف به پیف پیف مردم صحبت پوستی در مورد او داستان خود را در نهایت می شود گفت. و مالکیت خود را در جام استنلی حلقه می شود یک معامله بزرگ است.

"من فکر نمی کنم او تا به حال یک حلقه" McKay جونیور می گوید.

او نمی? خوب حداقل خانواده می توانید به سالن از شهرت و دیدن نام پدر برای همیشه حک شده بر روی جام.

"نام او رفت و هرگز روی جام," او همچنان ادامه دارد.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

امروز که افتخار استاندارد است. بازی در فینال و شما در آن هستید وجود دارد به علاوه شما باید برخی از خوب های جدید طلا و جواهر را می پوشند. سپس آن را در اختیار مدیر عامل و یا مالک. و به هر دلیلی, تازه کار برش را ندارد. در طول سال پسران او هرگز واقعا به هر فکر به رسیدن و دیدن اگر آن نظارت می تواند تصحیح شود. پدر و نمی خواهد که احساس راحتی با آن است.

طنز این است که داگ جونیور ممکن است قادر به جلو و برخی از رشته ها.

عضو Stoney Creek تیم لیگ کوچک که رفت به فینال 1965 جهان سری, او خیلی خوب بازیکن هاکی که برنده ترنر جام قهرمانی (برای پدرش بود که مربیگری) با بین المللی هاکی لیگ کالامازو بال قبل از جسارت خود را در حرفه مربیگری.

او تورنتو افرا برگها' دستیار مربی در 27 زیر مایک Nykoluk (کار در همان بازی است که در آن پدر خود را تا به حال بازی یک بازی) صرف زمان به عنوان دستیار به جیم Schoenfeld در نیوجرسی (که در آن او در بر داشت خود را به معنای واقعی کلمه در وسط مشهور "یکی دیگر از doughnut شما چربی خوک" استدلال برگزاری داور همین Koharski) و بعد رفت تا دراز در اروپا مربیگری جوخه مانند Gunco پانداها این Boretti ببر و حتی برخی از ساز و برگ در واقع به نام آل کاپون شعله های آتش.

در میان تمام است که او در بر داشت خود را در هارتفورد Whalers' اردوگاه های آموزشی. نشستن در غرفه یک روز صبح Gordie Howe آمد و plopped خود را در کنار او. آنها با هم صحبت و McKay خود را معرفی کرد.

"صبر شما مربوط به داگ مک کی که با ما بود در دیترویت?" هاو پرسید. و یا کلمات به آن اثر است.

شنوایی او آقای هاکی شروع به پریدن کرد تا برداشت یک تکه کاغذ و ضخامت نشانگر سرعت jotted چیزی را. سپس او beckoned یک عکاس برگزار شد و تا نشانه او ساخته شده است.

سلام پدر.

هاو نمیفهمد هم تیمی های قدیمی خود را خواهد ضربه را از آن. که او انجام داد.

به عنوان برای مک کی جونیور? که شد لحظه ای ارزشمند. داشتن او و یکی از قهرمانان خود را با هم گره خورده توسط یک اتصال به پدرش بی بها بود. هنوز هم است.

"من (که عکس) در این روز است."

Scott Radley


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب