اریک Hisaw موانع غلبه به اچ نام در آیداهو فوتبال رکورد کتاب - Fri, 29 مارس سال 2020 PST

لوستن – اریک Hisaw درک محاکمه و او می داند که چه نوع از نگرش یک ورزشکار باید برای صاف کردن جاده های سنگی کنده

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

لوستن – اریک Hisaw درک محاکمه و او می داند که چه نوع از نگرش یک ورزشکار باید برای صاف کردن جاده های سنگی کنده کاری کردن دستاوردها در مواجهه با عدم قطعیت.

این بخشی از آنچه او را چنین موفق دبیرستان مربی.

"من گران من لغو احکام صادره به مدت پنج سال (در مسکو)" گفت: Hisaw یک رکورد چنی Blackhawk و دانشگاه آیداهو شروع کارفرمایی برای 13 بازی از 1994-95.

او در حال حاضر Walla Walla دبیرستان دیرین را میدانی و مربی یک معلم تربیت بدنی و قبلا مدرسه فوتبال از رئیس 2011-18.

"خود را حلق آویز سر این نیست که چگونه شما زندگی می کنند زندگی" Hisaw گفت. "شما باید به کار خواهم میخوای برو بازی کن. من تا به حال به خیلی افتضاح از انعطاف پذیری و اعتقاد به آنچه من می خواستم برای انجام و سپس زمانی که من در آنجا قادر به سرمایه گذاری است."

Hisaw پوش کردن خرابکاری' اقامت در بخش I-AA صفوف کمک UI به روز متوالی حذفی حضور قبل از برنامه پرش در سال 1996 به آنچه که در حال حاضر به نام فوتبال کاسه زیربخش.

با توجه به سیگنال-تماس با پیشینیان در Palouse – همه-آمریکا سابق NFL quarterbacks جان Friesz و داگ Nussmeier – Hisaw شده بود شک.

قبل از او به پایان کار خود را در حال حاضر شناخته شده به عنوان یکی از خرابکاری' بهترین under-the-رادار کارفرمایی نانامی به بازی, Hisaw تا به حال به گزاف گویی از یک آسیب دیدگی ACL دچار میدوی از طریق junior فصل است. او تقریبا منتقل شد به دفاعی در سال 1994 و در سال 1995 مجبور به پس گرفتن نقطه بالا در عمق نمودار پس از گذراندن چند بازی از حاشیه. لرزان شروع در 1 هفته در ایالت اورگان درخواست خود را benching.

بله Hisaw آشنا است با اصل سختی.

"اما این همه کار می کرد" او گفت:. "خداوند خوب می کند همه چیز برای یک دلیل. من فکر می کنم من بهتر از پدر و شوهر و مربی در حال حاضر به دلیل آنچه که من رفته ام از طریق.

"من درک می کنم که مجروح benched. زندگی را هرگز کامل است. آن را به من کمک کرد یک مرد بهتر."

Hisaw است که ایالات متحده آمریکا آهنگ و درست و صلیب کشور مربیان انجمن حاکم واشنگتن و میدانی مربی سال است. فصل گذشته آبی اش شیطان پسران تیم ادعا کرد برای اولین بار در دولت 4A دیدار و دختران در آمد ششم.

"من نمی خواهد می گویند آن را به حال چیزی برای انجام با من," او گفت: از طریق یک خنده. "همه در اطراف آن فقط یک سال برای این برنامه است."

با توجه به واشنگتن Interscholastic فعالیت های انجمن Walla Walla عنوان برای اولین بار در فقط بیش از نیم قرن. که تیم – های Hisaw قدیمی ترین پسر برادن یک standout junior دونده از راه دور – برنده هر دیدار منهای یک دست دادن به 3A قهرمان Kamiakin. یک سال قبل از آن می خواهم از دست رفته را برنده این تیم عنوان نصف نقطه.

آن سال نقطه عطفی برای Hisaw خود توصیف "بازیکنان مربی" که مجموعه مناظر خود را در این حرفه زود در آموزش و پرورش شده است و در Wa-سلام برای 23 سال است. او انتظار می رود برای دیدن مشابه استعداد در این فصل قبل از گسترش coronavirus متوقف تمام ورزشی در سراسر کشور.

"من فکر می کردم این بچه ها و دختران هر دو می توانست سه در دولت است. وجود دارد بنابراین بسیاری از کودکان و نوجوانان در نقاط مناسب" گفت: Hisaw که جوانترین پسر جیک یک دانشجوی سال اول دونده با سقف بلند. "این چیزی است که مرا به قتل: زمان از دست رفته با آنها. آنها تبدیل به بخشی از شما که. شما می توانید تاثیر آنها مثبت. شما می تواند مانند پدر و مادر دیگر. گاهی اوقات شما نیاز به عنوان کمک های زیادی از این روستا به عنوان شما می توانید."

Hisaw نیز در حال افزایش از کسانی که در اطراف او. او تا به حال جشن UI مربیان John L. Smith and Chris Tormey پشت سر او و تمام وقت خرابکاری عجله رهبر Joel Thomas; خود را دریافت سپاه افتخار ستاره مانند دوایت McKinzie و آلن Allen; و دفاع از خود لذت می برد مدافعان مانند سابق NFL پایان دفاعی رایان فیلیپس و linebacker Jason Shelt یکی از خرابکاری' بهترین tacklers.

"این فقط یک لیست بی پایان," Hisaw گفت. "من نمی خواهم اجازه دهید آن گروه (از گذشته QBs) من می خواستم برای حفظ این سطح از تعالی و حفظ آن نورد. اجرا از بچه های من با بازی و مربیگری کارکنان آن باور نکردنی بود. وجود دارد بسیاری از (مربیان) در NFL و در زمان D-من برنامه های.

"که احتمالا جادویی شش یا هفت سال اجرا آیداهو فوتبال را تا کنون دیده ام."

نسبت به پایان آن Hisaw که – مهم نیست که چقدر متواضع – نبود بد خود را. 6-پا-2, 200 پوند "دوک وار" QB می تواند ایستادن در جیب و پرتاب آن را "مانند آیداهو quarterbacks از پیر" اگر نیاز باشد اما اغلب نورد در اطراف لبه ها و درز. او تا به حال یک تلفن همراه پویا درج شده به جرم فقط برای او.

به عنوان یک نویسنده او 10-3 عبور برای 3,490 متری در 56% کلیپ با 29 touchdowns برابر 13 interceptions. وی افزود: 330 عجله متری و شش نمرات.

با وجود کوتاه در زمینه حرفه ای Hisaw نام آشغال در سراسر UI عبور کتاب رکورد. سه بار کنفرانس بازیکن از هفته و سال 1995 همه-لیگ honoree است 13th در yardage ششم در رهگیری نرخ سوم در بیشترین پاس بدون رهگیری (159 در سال 1994) و دوم تنها در پشت Nussmeier – در عبور از بهره وری.

"که کارکنان بسیار در سراسر کشور شناخته شده خود را برای گذراندن طرح," او گفت:. "این QB U.

"اما این یک معامله بسته. ما واقعا خوب در هر دو طرف توپ."

علاوه بر این Hisaw – ساخته شده است که مسیر تیم به عنوان یک کاربر در یک لیست کوتاه از خرابکاری به بالای آسمان بزرگ رقبا در دو ورزش. او بخشی از یک 1995, هوای آزاد قهرمانی به دست آورده و سپس آسمان بزرگ سرپوشیده عنوان در 55 متر با مانع در بهار سال 1996.

"به هر دو که خیلی باحال," او گفت:. "شما نعمت خود را به حساب. من یک مقدار زیادی از خاطرات بزرگ وجود دارد."

قبل از هفته 5 زانو آسیب پایدار در شرق واشنگتن Hisaw شد 4-0 و پرتاب کرده بود 14 touchdowns در مقابل تنها یکی را انتخاب کنید. UI به پایان رسید 1994 با 9-3 ضبط و یک شماره 6 رتبه بندی قبل از از دست دادن به McNeese (لوئیزیانا) دولت در دور اول پلی آف با دانشجوی سال اول برایان برنان quarterbacking – برنان رفت 1-2 به شروع سال 1995.

"وجود دارد صفر دشمنی صفر مشکلات بین ما; ما کمک به یکدیگر. این کار برای ما به عنوان رقبای" Hisaw گفت: Brennan. "این یکی از کسانی که معاملات (برای Tormey): دریافت 6-4 سال اول زمان پخش."

در نهایت Hisaw بطوریکه کار و افزایش خرابکاری به پنج برنده نهایی خود را به طور منظم شش فصل بازی از جمله چهار برابر بالا-20 تیم.

او در پشت صحنه از سه متوالی interceptions برابر 13-رتبه شمالی آریزونا و رهبری یک 80-حیاط برد درایو به ثمر رساند با 30 ثانیه به سمت چپ. او همچنین outdueled طبقه مونتانا کارفرمایی دیو Dickenson و شماره 6, مونتانا, گچ تا یک امضا 55-43 تصمیم با شش touchdowns (پنج در نیمه اول).

همچنین توجه داشته باشید: 10-نقطه پیروزی مقابل به شدت مورد علاقه UNLV در سال 1994 و شجاع دزدکی حرکت کردن-با پیروزی در شماره 15 Northern Iowa در وسط سال 1995 فصل موج. پلنگ تا به حال برنده 38 قبلی خود را 40 در سرو می افتد.

"من فکر می کنم من بازی بسیار خوبی در این چند بازی من در آن وجود دارد برای" Hisaw گفت wryly. "ما مطمئن شوید که تا به حال یک زن و شوهر از آنهایی که بزرگ."

اما گیلاس خود را نهایی تفرج در Kibbie گنبد که در آن او از هم جدا تبلیغ پاس دفاع در 33-13 ارشد بعد بوت شدن از 16-رتبه Boise State توسط شماره 25 آیداهو. UI avenged از دست دادن به Broncos از سال قبل – UI برای اولین بار در مقابل BSU در 12 فصل است که یکی برای آسمان تاج.

"ضرب و شتم بویز در یکی از آخرین در گنبد, هیچ چیز طول می کشد یک صندلی عقب که" او گفت:. "من می توانید ببینید و بوی همه (کسانی که بازی ها) در حال حاضر."

پس از آن Hisaw بازگشت به چنی که در آن او یک پرش در آموزش و به زودی پس از ملاقات همسرش امی – سابق دو-ورزش پورتلند ایالت ورزشکار, Wa-سلام گراد و معلم در مدرسه. هنوز دو سال از حذف, کالج, دو تا به حال حل و فصل در والا والا و Hisaw برش روشن شدن مسیر برای که او امیدوار بود.

"مربیگری و آموزش همیشه آنچه که من می خواستم برای انجام" گفت: Hisaw که پدر و مادر هر دو سابق EWU ورزشکاران و معلمان است. "من کاملا بدنسازی و زمینه موش صحرایی."

این Hisaws در حال کار را از طریق دوره های آنلاین با دانش آموزان خود و اریک نگه داشتن تیم خود را متمرکز با "مجازی ملاقات" که در آن مسابقات در حال فیلم برداری شده است. آن را تنظیم و آن را دشوار است برای دانش آموزان در خاص است.

اما Hisaw درک بهتر از بیشتر چه نوع ذهنیت ورزشکاران باید در شرایط دشوار است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن