بوکس مجموعه به آنها توری تا ژوئن 9 بازگشت در لاس وگاس

لاس وگاس—اضافه کردن بوکس به لیست ورزش در باز گشت دنباله.پروموتر باب Arum روز پنجشنبه گفت او قصد دارد به مرحله

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

لاس وگاس—اضافه کردن بوکس به لیست ورزش در باز گشت دنباله.

پروموتر باب Arum روز پنجشنبه گفت او قصد دارد به مرحله یک کارت از پنج دعوا در ژوئن 9 در MGM بزرگ برای اولین بار از یک سری از دعوا بیش از دو ماه آینده در لاس وگاس هتل. دوم مبارزه با کارت برگزار خواهد شد و دو شب بعد با ESPN televising هر دو کارت لگد زدن دو بار در هفته را نشان می دهد در این هتل در ماه های ژوئن و ژوئیه.

هیچ طرفداران اجازه خواهد داشت و Arum گفت: مبارزان و هر کس دیگری را آزمایش می شود حداقل دو بار در طول هفته مبارزه با برای جدید کروناویروس. دعوا در انتظار تصویب نوادا ورزشی کمیسیون که در دیدار هفته آینده به در نظر گرفتن حوادث همراه با دو کارت که UFC طرح به مرحله در آن مرکز در لاس وگاس.

آنها همچنین در حال بررسی بازگشایی MGM و دیگر هتل های لاس وگاس چیزی است که به طور گسترده ای انتظار می رود اتفاق می افتد اولین هفته از ماه ژوئن هر چند هیچ خرما برای مرحله دوم کاهش ویروس محدودیت های اعلام شده توسط نوادا رژیم صهیونیستی است. استیو Sisolak.

"هنگامی که ما دریافت آن مبارزه در UFC می شود اولیه آن دعوا در هر دو از ما درخواست اضافی برای تاریخ" Arum آسوشیتدپرس گفت. "کلید به اندازه کافی تست و ما باید مقدار زیادی از تست در نوادا برای برگزاری رویدادهای ما."

در علاوه بر این به Arum دعوا انگلیسی پروموتر ادی Hearn این هفته گفت: او قصد دارد برای نگه داشتن دعوا ابتدا مدتی در ماه جولای از باغ حیاط خلوت خانواده عمارت خارج از لندن جایی که او مطرح شد. Hearn گفت: ورزشی که برای اولین بار کارت مبارزه آزمایشی مجموعه ای برای ماه ژوئیه 15.

پسر طلایی پروموتر Oscar De La Hoya همچنین صحبت در مورد بازگشت با یک تیر 4, کارت, هر چند او از ارائه جزئیات. UFC به عمل بازگشت در اوایل این ماه با کارت در فلوریدا از جمله pay-per-view رویداد که بدون فن.

Arum کاهش یافته است می گویند چه کسی می تواند مبارزه در ژوئن 9, گفته, ESPN می خواستم به این اطلاعیه پس از دعوا تایید شده است. اما او گفت که این کارت را از ویژگی های همان کیفیت از مبارزان بودند که در ESPN قبل از خاموش کردن ورزش در سراسر جهان است.

این کارت می تواند گسترش به سه ساعت را نشان می دهد Arum گفت و از ویژگی های اصلی رویداد شرکت اصلی و سه حمایت از دعوا.

"این خواهد بود که همین بچه ها ما قرار بود که قبل از, تا حد امکان," او گفت:. "بچه ها مثل (المپیک مدال ) Shakur استیونسون و دیگران که مبارزه شده است در کارت های ما."

استیونسون به تیتر یک رتبه بالا کارت در ماه مارس در Madison Square Garden هنگامی که آن را به نام شد در آخرین لحظه به دلیل بیماری همه گیر. یکی دیگر از رتبه های برتر, جنگنده, ایرلند مایکل Conlan بود به مبارزه در نیویورک در روز سنت پاتریک اما Arum گفت Conlan نخواهد بود در آینده کارت زیرا او قادر به سفر از ایرلند.

Arum گفت: مبارزان و cornermen تست خواهد شد زمانی که آنها می رسند در لاس وگاس هفته از مبارزه و خواهد بود قرار دارد در یک "حباب" طبقه در MGM بزرگ. آنها اجازه خواهد داشت فقط به غذا خوردن در یک مورد تایید رستوران در هتل و یا برای آموزش در رتبه های بالا ،

مبارزان را نیز آزمایش می شود شب قبل از مبارزه با آنها. این دو آزمون باید از بین بردن این مسئله UFC حال زمانی که یک جنگنده آزمایش مثبت بود و حذف از UFC 249 کارت Arum گفت.

"پروتکل های ما خواهد شد بسیار بیشتر از UFC تا به حال در فلوریدا" Arum گفت. "در مال شما نمی خواهد که یک جنگنده تست مثبت بعد از مبارزه و یا روز قبل از."

Arum اعتبار جیم Murren سابق MGM مدیر عامل شرکت که منجر به یک دولت نیروی کار برخورد با این ویروس با ساخت مطمئن شوید به اندازه کافی وجود دارد تست های موجود برای مبارزان قضات عالیرتبه و هر کس دیگری درگیر در سایت. او گفت: 60-70 مردم ممکن است آزمایش در روز مبارزه با تنهایی با استفاده از آزمون است که می تواند به نتایج در چند ساعت.

در حالی که قبل از همه گیر دعوا برگزار شد در 16,000 صندلی MGM بزرگ باغ Arum گفت: دعوا برگزار خواهد شد در یک کنوانسیون منطقه و یا سالن در هتل. وجود خواهد داشت هیچ رسانه ای اجازه حداقل در ابتدا گفت: به دلیل تدارکاتی مشکل از تست بیشتر مردم است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Arum بالا رتبه بلندمدت مقابله با ESPN برای دعوا که قبل از همه گیر آمار شد و در شبکه های اصلی و خدمات جریان ESPN+. این شبکه همچنین در ترکیب با فاکس به televise این pay-per-view از تایسون خشم-دئوتای وایلدر عنوان سنگین وزن کارت در ماه فوریه بود که رتبه های بالا آخرین کارت.

Arum گفت که او صحبت را به خشم در روز پنج شنبه است و برنامه های در حال انجام به برگزاری مسابقه برگشت — احتمالا در جایی خارج از آمریکا و در اواخر این سال است. او گفت: وجود دارد نیز هنوز برنامه ای برای بسیار پیش بینی سبک عنوان وحدت مبارزه بین Vasiliy Lomachenko و Teofimo لوپز در پایان سال است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب