آیداهو زلزله باعث محبوب, ساحل, ماهیگیری نقطه به سقوط - شنبه, 16 مارس سال 2020 PST

هفته پس از قدر-6.5 زلزله را تکان داد, آیداهو, مقامات کشف یک سانحه زلزله بود که در دولت دوم-قدرتمند ترین در تار

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

هفته پس از قدر-6.5 زلزله را تکان داد, آیداهو, مقامات کشف یک سانحه زلزله بود که در دولت دوم-قدرتمند ترین در تاریخ ثبت شده.

روز شنبه دندانه اره ای جنگل ملی گزارش در انتشار اخبار است که زلزله باعث استنلی دریاچه ورودی ساحل به سقوط.

آسیب نبود بلافاصله قابل مشاهده پس از زلزله با توجه به برف و یخ در این منطقه است.

"گزارش اولیه به ذکر است که این قایق سابق راه اندازی و محبوب ماهیگیری منطقه آب گرفتگی با آب های عمیق بود و به ظاهر ناپدید شد" انتشار اخبار گفت.

دندانه اره ای ملی و منطقه تفریحی ساخته شده یک قایق جدید راه اندازی دور از ورودی ساحل در سال 2019 و یک اردوگاه در نزدیکی ورودی منتقل شد به سمت شرق دریاچه که در آن زمان.

هنوز هم آن باقی مانده است یک نقطه محبوب برای ماهیگیری و شنا.

"از دست دادن ورودی ساحل برای ماهیگیری و تفریح مایه تاسف است چرا که منطقه بسیار محبوب است با بازدید کنندگان در دریاچه. خوشبختانه جدید رمپ قایق و اردوگاه ساخت و ساز تکمیل شد قبل از این رویداد حصول اطمینان از دسترسی برای boaters و کمپ رفتن به جلو" گفت: Brian Anderson, معاون منطقه رنجر به صورت دندانه اره ای ملی و منطقه تفریحی در انتشار اخبار.

چگونه یک ساحل فقط ناپدید می شوند ؟

آیداهو زمین شناسی نگاه کارشناسان در تصاویر ماهواره ای و مقایسه قبل و بعد از عکس از این منطقه به سعی کنید برای پیدا کردن یک توضیح.

"محتمل ترین علت برای 'ناپدید' از ورودی دلتا ترکیبی از مایع و تراکم رسوبات اشباع و برخی ممکن است لغزش و جانبی در دلتا به سمت عمیق تر بخشی از این دریاچه به عنوان یک نتیجه از مارس 31 زلزله و یا مربوط به پس لرزه گفت:" کلودیو Berti, دولت, زمین شناس و مدیر آیداهو زمین شناسی.

Berti و دیگر آیداهو زمین شناسی محققان به بررسی ادامه خواهد داد سایت سعی کنید برای درک بهتر مارس زلزله.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن