کار استراتژی: هدیه ای از بهبود در محیط کار – چه کسانی در بازیابی می تواند الگویی برای دیگران

یکشنبه دوم سری – یادداشت سردبیر: این 10 12 ستون در جستجوی کار و حرفه ای ساختمان در دوران بهبودی از اعتیاد, ظاه

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

یکشنبه دوم سری – یادداشت سردبیر: این 10 12 ستون در جستجوی کار و حرفه ای ساختمان در دوران بهبودی از اعتیاد, ظاهر می شود بیش از 12 سال – هر یک در دومین یکشنبه ماه از سپتامبر تا اوت. زودتر ستون ها بر روی این موضوع شامل یک نمای کلی از موضوع استراتژی برای شروع مجدد یک زندگی حرفه ای, راهنمایی برای مدیریت تعطیلات, ایده برای دست زدن به مشکل مکالمات هدفگذاری برای سال 2020 مقابله با سطح پایین کار اقامت مثبت در جستجوی کار مدیریت COVID-19 مسائل و ایجاد های مربوط به بهبود résumés.

اگر شما در بهبودی از اعتیاد, شما آموخته ام سخت-برنده درس — گاهی اوقات و بیش از بیش. مانند کهنه و یا بازمانده از هر گونه مشکل چالش زندگی شما یک ویژه دیدگاه و هدیه برای ارائه به کسانی که در اطراف شما.

امی لیندگرن

در حال حاضر محل کار می تواند استفاده از برخی از عقل خود را به عنوان احیای توقیف کسب و کار و یادگیری به کار در یک تغییر جهان است که به تقاضای بسیاری از همه. و اگر انجام کسب و کار در کنار COVID-19 نبودند رفتن به تواند دلهره آور به اندازه کافی اضافه تجدید تعهدات به صداقت و نژادی سهام قطعا فشار سوزن در محل کار تغییر-o-متر است. اینها چالش های مهم برای سازمان ها برای ملاقات با رییس-اما استرس استرس: اما مهم هدف در این مسیر وجود دارد در حال رفتن به سر بالایی برای برخی از زمان.

با تشکر خوبی برای کارگران مثل شما که آموخته اند چیزی در مورد مشکل فرآیندهای. شما لازم نیست که به یک نقطه خاص از ارائه مشاوره و یا گفتن داستان خود را. فقط می دانم که ارزش خود را به دیگران می تواند اندازه گیری در بیش از بهره وری و سود خالص. آیا باور من نیست ؟ در اینجا برخی از چیزهایی که شما ممکن است خودتان را در مدل سازی برای کارفرمایان و کارکنان و همکاران و مشتریان را در به چالش کشیدن ،

یک ارزیابی واقع بینانه از چیزهایی که شما نمی توانید کنترل کنید. پذیرش چیزهایی که نمی تواند کنترل نمی آیند به راحتی و به خصوص در محل کار. ما به این ایده که هر چیزی می تواند موفق شود اگر ما فقط با قرار دادن ذهن ما به آن است. که ممکن است مورد پایین جاده اما برای لحظه ای هیچ کس در حال رفتن به پیشدستی کردن COVID-19. اگر خود را بازیابی سفر به شما شروع به سر در ساخت این نوع از ارزیابی توانایی های خود را به زندگی در لحظه ممکن است تعادل به دیگران است.

درک که موفق زندگی تشکیل شده است از تصمیم گیری های روزانه. بهبود ضرب المثل "یک روز در یک زمان" ممکن است رتبه به عنوان یکی از بهترین-همیشه هدیه به بشریت است. توانایی تمرکز بر روی پیشرفت های روزانه مفید است به خصوص در زمان هایی از این زمانی که ما در یک جمعی ناتوانی برای دیدن بیش از چند ماه پایین جاده. اگر این فلسفه شما بوده ام به تمرین دیدگاه خود را ارزشمند خواهد بود در حال حاضر.

مالکیت از اشتباهات گذشته و عواقب خود را. اخ. این خاص بازیابی درس ممکن است شما را رمیدن اما این که سالم نشانه آن است که شما بوده ام به رو به چیزهایی که در گذشته خود را. سازمان نیاز به انجام این کار بیش از حد. برای واحدهای کسب و کار و یا بخش مدیران که حق تماس در حالی که بستن یا که تصمیم گیری های ضعیف ایجاد کرده اند نابرابر کار, محیط, ماه های آینده دشوار خواهد بود. اگر نقش خود را اجازه می دهد تا این گفتگو توانایی خود را به نام صادقانه اشتباهات ممکن است تسریع در بازگشت بهتر در راه است.

صبر با عیوب — شما و دیگران. مالکیت اشتباهات یک سکه با دو طرف است. به نام اشتباهات بدون اضافه کردن انسان دلسوزی برای افراد درگیر (از جمله خودتان) ایجاد یک بازی سرزنش که مانع پیشرفت است. در حالی که صبر نیست همیشه یک مشخصه اعتیاد آور شخصیت های بسیاری در بهبود آموخته اند قابل تحمل وقتی که می آید به انسان داده است. مدلسازی این صفت در محل کار می تواند یک مومیایی در زمانی که اعصاب ساییده شده.

توانایی به خنده در تاریکی طنز. هر دوره نقاهت معتاد می داند وجود دارد طنز را به توان در فقط در مورد همه چیز. طنز و شوخ طبعی تیز به نظر می رسد با قلمرو زمانی که مردم در بهبود حفاری از خود تحمیل مشکلات. فقط مراقب باشید: این یک هدیه است که شما می توانید تنها با فیلتر خود را بصورتی پایدار و محکم در جای خود. طنز ذهنی است و گاهی مضر بنابراین شما نیاز به آج به آرامی در حالی که شما در کمک به دیگران برای پیدا کردن گاه به گاه خنده.

به رسمیت شناختن بین ارتباط و نیاز به پشتیبانی می کند. آیا دیگران در محل کار خود و از آنها بخواهید برای کمک به زمانی که همه چیز دشوار است ؟ آیا شما? اگر شما گزارش مستقیم این یک عادت شما را تشویق می توانید با ساخت خود را در دسترس برای بیش از به طور منظم تاسیس زوم جلسات. با تکیه بر دیگران ساخته شده است در به کار ما فرآیندهای اما شما ممکن است قادر به مدل یک حس حمایت که جلب در.

ذاتی باور است که همه چیز می تواند بهتر شود. ورود و حفظ بهبودی است که در اصل یک عمل از امید و ایمان است. اگر شما نمی تصور کنید که همه چیز می تواند به بهبود شما حتی نمی امتحان کنید. ما خوشبین گونه از طبیعت همیشه جلوتر با وجود این موانع است. اما ما نیز متوقف به راحتی غرق در زمانی که همه چیز به نظر می رسد غیر ممکن است. شما در حال اثبات زندگی است که همه چیز بهتر — چه فوق العاده ای پیام برای به اشتراک گذاری به عنوان به شما کمک کند ساخت محل کار آینده است.

امی لیندگرن صاحب یک حرفه ای شرکت مشاوره در سنت پل. او را می توان در رسید alindgren@prototypecareerservice.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب