Vikings مربی مایک زیمر می گوید Dalvin طبخ خواهد شد و گزارش به اردوگاه شنبه

بسیار ممکن است برای هر Dalvin طبخ holdout.Vikings مربی مایک زیمر گفت: روز شنبه در یک کنفرانس تلفنی است که این

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

بسیار ممکن است برای هر Dalvin طبخ holdout.

Vikings مربی مایک زیمر گفت: روز شنبه در یک کنفرانس تلفنی است که این ستاره در حال اجرا است به او گفت که او خواهد بود در اردوگاه های آموزشی روز سه شنبه هنگامی که جانبازان گزارش. ESPN بود و برای اولین بار منتشر شده در ماه ژوئن گذشته است که یک منبع گفت که طبخ ممکن است گزارش به اردوگاه مگر اینکه او یک "معقول" قرارداد ارائه دهد.

کوک است در این کتاب در سال 2020 برای پایه حقوق و دستمزد $1.331 میلیون در سال آخر خود را rookie معامله است و به دنبال سودآور چند سال گسترش. برگزاری هر چند که نمی توان تصمیم محتاطانه پس اگر کوک نمی کند گزارش ها از اردوگاه جدید توافق دسته جمعی را برای او برای تبدیل شدن به یک محدود نه نامحدود رایگان agent بهار آینده باید او را دریافت کرد.

آن باقی مانده است دیده می شود اگر هر چیزی انجام خواهد شد با طبخ قرارداد در آینده نزدیک. وضعیت خود را بیشتر پیچیده توسط درپوش حقوق به احتمال زیاد در فصل آینده به خاطر این بیماری همه گیر کوروناویروس.

زیمر نیز رد نکرد که در پایان دفاعی Everson Griffen می تواند بازگشت به وایکینگ ها. او یک unsigned عامل رایگان و در ماه مارس گذشته گفته است که او را به ترک این تیم پس از 10 فصل است.

"من دوست دارم که او را به عقب" زیمر گفت. "او همیشه یکی از بچه های من. اگر که اتفاق می افتد, آن خواهد بود. اما من نمی دانم که در آن است که در حال حاضر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن