Pangos, انیس در میان کانادا بازیکنان بسکتبال هوازدگی COVID-19 در خارج از کشور

دیلن انیس نوشته شده یک ویدیو را در رسانه های اجتماعی در روز یکشنبه از جوانان Amiyah, toddling در سرعت کامل به

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

دیلن انیس نوشته شده یک ویدیو را در رسانه های اجتماعی در روز یکشنبه از جوانان Amiyah, toddling در سرعت کامل به سمت دوربین giggling با لذت است.

در اسپانیا که در آن انیس زندگی با همسر مگان و دختر خود را که به تازگی تبدیل به یکی از, این اولین بار در نزدیک به دو ماه است که کودکان مجاز به بازی در خارج از منزل به عنوان کشور شروع به متد سهولت مستند از COVID-19.

"اوه خدای من این همه چیز بود گفت:" انیس یک بازیکن بسکتبال از برامپتون, Ont. "دختر ما را دوست دارد خارج شود. او فقط شروع به راه رفتن به طوری که او را دوست دارد به اجرا در همه جا. این فقط کمک می کند که خارج از چهار دیوار."

زمانی که coronavirus تعطیل ورزشی در سراسر جهان چند هفته پیش ده ها تن از کانادا بازیکنان بسکتبال رسم خود را در سفرهای طولانی خانه از خارج از کشور. جیمی اسکات که بازی در لیگ زنان برای دینامو نووسیبیرسک در نهایت بازگشت به صفحه اصلی این هفته است.

انیس و کوین Pangos که هر دو بازی در لیگ ACB, اروپا, برتر, لیگ, تصمیم به ماندن و آب و طوفان در اسپانیا است که دیده می شود تقریبا 25,000 مرگ و میر ناشی از کوروناویروس.

مستند در اسپانیا شده است کسب و کار جدی. تا روز یکشنبه ساکنان تنها مجاز خارج برای رفتن به یک فروشگاه مواد غذایی یا داروسازی.

Pangos یک گارد نقطه از هلند فرود, Ont., زندگی در بارسلونا, که در آن سکوت تبار مانند پرده های سنگین زمانی که کشور قفل شده است.

"همه شما می تواند بشنود بود باد. ما زندگی می کنند در مرکز شهر است به طوری که واقعا غیر معمول" گفت: Pangos که نقش 18-زمان لیگ اسپانیا برنده بارسلونا. "گاه به گاه با اتوبوس ممکن است بروید. اما آن را واقعا وهم آور.

"آنها واقعا نمی messing اطراف در نظر گرفتن هر گونه شانس. و هر کس به دنبال (قوانین). وقتی که من رفتن به فروشگاه مواد غذایی آن را مانند یک شبح, شهر, من احساس می کردم در یک فیلم که در آن آن را مانند یک شهر خالی از چون من نمی بینم کسی را در خیابان. دیوانه آن است که ما در حال رفتن را از طریق این حق در حال حاضر."

برخی از غیر ضروری کارگران اجازه داده شد در کار هفته گذشته به عنوان تدریجی لغو مستند محدودیت آغاز شد.

"در حال حاضر شما می توانید شنیدن کارگران ساختمانی. من هرگز فکر نمی کردم من می خواهم در واقع هیجان زده به شنیدن از ساخت و ساز در سراسر خیابان شروع دوباره" Pangos گفت: با خنده. "این در واقع یک نوع احساس طراوت."

به عنوان بخشی از این فاز از بازگشایی مردم مجاز به راه رفتن خارج برای یک ساعت در روز, اما تنها یک فرد بالغ در هر خانواده در یک زمان و آنها باید باقی می ماند در عرض یک کیلومتر از خانه و یا در معرض خطر "جریمه های" Pangos گفت. همسرش کیت طول می کشد خود را دختر اولیویا برای یک پیاده روی. Pangos می رود به طور جداگانه با سگ خود را.

"هر بار که من دیدن ویدئوها (از کانادا) من حسادت" او گفت:. "مثل شما در حال اجرا و انجام فعالیت های آن را مانند مرد است که می شود خوب است."

28 ساله انیس بود داشتن یک حرفه ای نجومی با سبد ساراگوسا بود که سوم در ACB زمانی که بازی متوقف شد. بارسلونا بود که منجر به, لیگ, اما Pangos تا به حال بازی به طور منظم فصل بازی پس از درد و رنج جراحت پا و خارش در نهایت به عقب بر گردیم روی زمین.

"این واقعا جالب سال برای من, من واقعا به آینده و پس از آن این اتفاق افتاده است" گفت: Pangos که بازی برای کانادا در جام جهانی در چین در تابستان گذشته. "پس از آن نوع را بمکد برای من. من امیدوار هستم که ما هنوز پایان فصل است. من امیدوار هستم که آنها پیدا کردن یک راه برای ما دیدن آن خواهد بود دشوار است.

وجود یک پوشش نقره ای برای Pangos.

"آن را به من وقت اضافی. . . فقط به درمان و مسائل است. بنابراین باید نگاه مثبت, درست است؟"

انیس گفت: تیم ممکن است اجازه می دهد تمرینات فردی در چند هفته آینده و پس از آن شاید "تیم مسائل در دو یا سه هفته.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"اما من شخصا فکر می کنم آن را سخت برای شروع این دلیل که این کشور می خواهد به دقت و توجه . . . من فکر نمی کنم این کشور در حال رفتن به جلو بروید و به ما اجازه می دهد برای شروع در یک یا دو هفته اما در لیگ هل دادن آن است. اگر ما شروع بدیهی است که من عاشق بازی بسکتبال, اما من فکر می کنم ایمنی را برای اولین بار."

بازیکنان نیز تحت "یک میلیون و, یک, آزمون," او اضافه شده است. "و اگر یک فرد دارای این ویروس در رقابت آنها فقط میخوام لغو شده است."

در ضمن انیس و همسر خود را در حال پر کردن وقت آزاد خود را به تماشای Netflix — آنها به تازگی به پایان رسید "کمی آتش در همه جا" و "ببر پادشاه" — و راه رفتن Amiyah بالا و پایین راهرو خود را آپارتمان.

"خوشبختانه دختر ما کمی دیوانه و سرگرم کننده او را نگه می دارد ما را سرگرم," او گفت:. "و من سعی می کنم به کار کردن هر روز این که آیا آن را بر روی دوچرخه فوقانی بدن پایین تر بدن بالا ببرد."

Pangos گفت که او نتواند آزادی قادر به رفتن برای اجرا و یا رفتن به سالن ورزش.

"و سپس جنبه های اجتماعی بیش از حد . . . ما تنها دیگر تعاملات از طریق تلفن ما نمی هر یک از تعاملات اجتماعی از رفتن به رستوران و یا بودن با دوستان و خانواده," او گفت:. "به طوری که بیش از حد دشوار است. اما وجود دارد بسیاری از مردم که در همان وضعیت پس از آن چقدر است."

اسکات وارد لس آنجلس در روز پنج شنبه دو هفته پس از تیم خود را در نووسیبیرسک شهرستان سیبری که سه ساعت پرواز از مسکو گفت که او آزاد بود و تا به حال به او اطمینان داد او را دریافت کامل حقوق و دستمزد. کانادا هم تیمی های اموزش Hamblin و Miah-ماری Langlois تا به حال خانه پرواز یک ماه قبل است.

"من (ماند) چرا که من فکر کردم من پرداخت و من هنوز تمرین و مستند است که بد نیست در اینجا من یک آپارتمان رایگان," اسکات گفت. "من مانند اجازه دهید من فقط این کار را برای یک ماه و جمع آوری کامل من حقوق و دستمزد."

بخش سخت بود پیدا کردن یک پرواز به خانه. در ابتدا او می شنیده خواهد بود وجود دارد هیچ کدام تا اواخر ممکن است اما او و مادر او بررسی می شود برنامه پرواز روزانه و در اوایل این هفته یک پرواز اضافه شد.

"بنابراین خوشبختانه من تا به حال همه چیز من اساسا بسته بندی شده گفت:" اسکات بود که در خانه پرواز دو روز بعد.

با پایان لیگ روسیه لغو آشکار اسکات و لری — آنها را ملاقات کرد در حالی که در ایالت اورگان که در آن او با بازی فوتبال — مطمئن نیستید از حرکت بعدی خود را. اسکات صرف خواهد در این تابستان با کانادا زنان تیم آماده سازی برای بازی های المپیک توکیو.

"این ممکن است برای اولین بار تمام تابستان من تا به حال در . . . من هرگز تا به حال که از قبل گفت:" اسکات. "بنابراین ما فقط نوع تلاش برای برنامه ریزی مانند ما حرکت بعدی دیدن خانواده های ما. زیادی وجود دارد تا در هوا. من فقط در تلاش برای ماندن در بهترین شکل ممکن است یک روز در یک زمان و نگه دارید در حال حرکت رو به جلو است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن