LeBron James تماس از رادیو فردا, میزبان, Laura Ingraham برای دفاع از Drew Brees: 'خسته از این درمان'

در سال 2018 فاکس نیوز, میزبان, Laura Ingraham گفت: لس آنجلس لیکرز ستاره LeBron James به "خفه شو و دریبل" به جا

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

در سال 2018 فاکس نیوز, میزبان, Laura Ingraham گفت: لس آنجلس لیکرز ستاره LeBron James به "خفه شو و دریبل" به جای اظهار نظر در مسائل سیاسی.

شنبه شب در "Ingraham زاویه" او در دفاع New Orleans Saints QB Drew Brees' نظرات در مورد "بی احترامی به پرچم."

"او مجاز به نظر او در مورد آنچه زانو و پرچم به معنی به او. او یک فرد" Ingraham گفت: "این است که فراتر از فوتبال است."

در روز پنج شنبه, James ترجمه یک فیلم mash-up از Ingraham را 2018 نظر در مورد او را در کنار اظهارات او در مورد جنجال های اطراف Brees. جیمز پیشنهاد در صدای جیر جیر خود را که در سراسر کشور تظاهرات در پی جورج فلوید مرگ رخ می دهد "چرا که ما به سادگی (expletive) خسته از این درمان حق در اینجا!"

جیمز نیز تا به حال یک پیام برای کسانی که مبارزه برای عدالت نژادی: "(D)نگران نباشید من متوقف نخواهد شد تا زمانی که من دیدن تغییر دهید!!!"

پنج شنبه شب در Fox News Channel, نشان می دهد, Ingraham خطاب James' انتقاد کرد و گفت: این شرایط اطراف خود را تا سال 2018 نظرات و آنهایی که او ساخته شده در شنبه متفاوت بود.

"هر آمریکایی است که خدا داده حق به صحبت می کنند ذهن خود را بر روی هر موضوع" Ingraham گفت. "من فکر می کنم در جهت بهبود و روشن ناخالص بی عدالتی در کشور ما نیاز به گفت و گو و نه کمتر. و ما باید بیشتر احترام کمتر عذاب."

او نتیجه گرفت: "در حال حاضر آمریکایی ها, من فکر می کنم بسیاری از آنها به دنبال صلح و آشتی است. این بدان معناست که سیاستمداران و پلیس و حتی چهره های فرهنگی همه کار با هم. همه ما است."

تعدادی از ورزشکاران از جمله جیمز, Aaron Rodgers و New Orleans Saints تیمی مالکوم Jenkins — انتقاد Brees برای نظرات خود را در مصاحبه روز شنبه در مورد بازیکنان زانو طول سرود ملی. Brees است پس از عذرخواهی کرد.

"در تلاش برای صحبت در مورد احترام به وحدت و همبستگی حول آمریکا پرچم و سرود ملی, من ساخته شده از نظر بودند که حساس و به طور کامل از دست رفته را در مسائل مواجه هستیم در حال حاضر به عنوان یک کشور" Brees گفت: پنج شنبه.

در روز بعد جیمز در زمان به Instagram برای تقویت پیام خود را با یک ویدیو را با متعدد "خفه شو و ..." عبارات دیدم بیش از صدای تندرست بسکتبال.

این نتیجه با کلمات: "این است که چرا ما نمی توانیم فقط به ورزش است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب