وحشی لباس کد برای postseason می گوید: همه برای یکی و یکی برای همه

اگر جناح مارکوس فولینو تا به حال راه خود را وحشی می تواند راه رفتن به راجرز محل در ادمونتون قبل از هر بازی این

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

اگر جناح مارکوس فولینو تا به حال راه خود را وحشی می تواند راه رفتن به راجرز محل در ادمونتون قبل از هر بازی این postseason تاب نوعی تطبیق 1990s tracksuits.

"این چیزی است که من به امید او گفت:" با خنده. "که می شود کامل است."

در عوض با توجه به جناح ژاک Parise وحشی خواهد بود و با پوشیدن یک مقدار بیشتر سنتی ساز و برگ در روز بازی متشکل از یک تیم صادر یقه پیراهن و لباس slacks.

"ما سه های مختلف یقه پیراهن" Parise گفت. "فقط تلاش به برخی از صورت ظاهر به دنبال سازماندهی شده است. نه آنچه ما می خواهیم برای پوشیدن با 20 بچه مختلف در چیزهای مختلف. ما حداقل می خواهید به نگاه مانند یک تیم می شود و قابل ارائه."

در حالی که CBA سفارشات بازیکنان برای پوشیدن کت و شلوار و کراوات در روز بازی NHL تصمیم گرفتند برای استراحت خود کد لباس برای راه اندازی مجدد به بازیکنان فرصتی برای نمایش بهتر شخصیت خود را. که چیزی تورنتو افرا برگها ستاره Auston ماتیوز بود به خصوص در مورد اشاره کرد که چگونه NHL تمایل به سقوط لیگ های دیگر مانند NBA در اجازه دادن به بازیکنان خود را به ایستادگی کردن به عنوان افراد است.

به عنوان برای این جانبازان در این تیم در نهایت تصمیم به همه بازی در روز بازی.

"این نوع از یکپارچه یک تیم و من فکر می کنم آن را خوب خواهد بود" فولینو گفت. "اگر بچه ها پوشیدن کفش مناسب با polos و شلوار لباس, من فکر می کنم ما خوب خواهید بود. من اصلا ذهن آن را. آن را تقریبا مانند رفتن به مدرسه و داشتن برخی از لباس است که ما تا به حال به پوشیدن هر روز. من آن را دوست دارم. من فکر می کنم آن را به خوبی به متحد به عنوان یک تیم و نماینده مینه سوتا وحشی که در راه است."

این چیزی است که مربی دین Evason به نظر می رسید به مانند بیش از حد او به عنوان ستایش بازیکنان خود را برای بودن در همان صفحه.

"تا زمانی که آنها بدیهی است که نگاه خوب و قابل ارائه ما فکر می کنیم که روند تفکر خود را از پوشیدن پیراهن تیم یک ایده فوق العاده به دلیل آن را می گوید تیم" Evason گفت. "آن را می گوید که آنها در حال رفتن به انجام چیزی مشابه به همین. آنها در حال رفتن به آن را انجام دهد با هم و به عنوان ما صحبت کردیم در مورد بسیاری. امیدوارم ما می توانیم حمل است که بر روی یخ."

در ضمن کادر مربیگری خواهد بود با پوشیدن لباس روی نیمکت.

"ما احساس کردیم که کار درست انجام دهید" Evason گفت. "من نمی دانم چه کسی دیگری در حال انجام است. ما تا به حال کمی از ارتباط با مربیان انجمن. هیچ دستور برای ما. ما فقط تصمیم گرفت به عنوان یک مربیگری کارکنان به انجام این کار است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن