آنی عزیز: انجمن بیشتر ؟ - Sat, 23 مارس سال 2020 PST

آنی عزیز: من ازدواج کرده به همسر فوق العاده برای 25 سال است. هنگامی که ما دوستیابی همه دوستان من بودند به خاطر

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

آنی عزیز: من ازدواج کرده به همسر فوق العاده برای 25 سال است. هنگامی که ما دوستیابی همه دوستان من بودند به خاطر حسادت او خیلی فیلم-ستاره زیبا. آنچه آنها نمی دانستم که چگونه باور نکردنی شکل او شد. ما نمی شنا بروید و او همیشه محافظه کارانه لباس. من kidded او بود که من تنها کسی که می دانست چه بزرگ شکل او بود. ما ازدواج کرده بود برای یک زن و شوهر از سال زمانی که یکی از دوستان او به او گفت که در مورد یک ساحل دور نیست در میامی. برای من تعجب او می خواست برای رفتن و او آن را دوست داشتم به خصوص توجه او دریافت کرده است. او تا به حال شده است به طوری که ترسو و محافظه کار در پانسمان او را که من فکر نمی کنم او متوجه شد که چقدر جذاب او در تمام راه.

که حدود 25 سال پیش. به زودی پس از ساحل ما نقل مکان به یک خانه با یک استخر و او اصرار داشت ما را احاطه کرده با شش پا حصار. او در آنجا ماند, برهنه در استخر ما بدون در نظر گرفتن که برای بازدید به جز اگر پدر و مادر ما و یا اگر کسی آورده کودکان خود را. پس از این انجام شده را به داخل خانه است. او فقط متوقف پوشیدن لباس مگر اینکه او بیرون رفتن. ما دوستان اجتماعی به نوعی به آن عادت کردم آیا به عنوان پستچی فدرال اکسپرس و حتی مورد علاقه ما تحویل پیتزا مردمی است. او فقط می خواهد به پرتاب باز کردن درب جلو و به آنها خوش آمد.

هرگز من فکر کردم او بی وفا شده است; او فقط برخوردار از آزادی برهنگی. ما به چند گرایی باشگاه در سراسر فلوریدا قبل از اینکه ما شروع به داشتن فرزندان ما.

آنی او در حال حاضر او در اواسط دهه 40 سالگی و در حالی که من هنوز فکر می کنم او دوست داشتنی است و من او را دوست دارم بیشتر از همیشه او را کشف کرده است نه سالخورده هست. او تغییر نکرده شیوه زندگی او بسیار (او زمانی که بچه های ما بیش از) و من می خواهم به نشان می دهد که هر کس لذت می برد از دیدن خود در سن او. من فقط نمی عصب به او بگویید. هر گونه پیشنهاد ؟ – این همه دیده می شود

عزیز این همه دیده می شود: همسر خود را هرگز انجام این کار برای هر کسی لذت بردن اما خود او. و اگر شما نمی موضوع را با برهنگی زمانی که او 20 پس از آن من فکر می کنم آن را کم عمق از شما به موضوع را با آن در حال حاضر. هنوز هم من فکر می کنم همسر شما نیاز به با وجدان تر و دقیق. پاسخ دادن به درب در چرم گاومیش می تواند را تشکیل می دهند قرار گرفتن در معرض زشت; حداقل آن می تواند کسی را ناراحت نقض مرزهای خود. تشویق او به جای بازگشت به بازدید از مکان باشگاه ها و خلوت که در آن او می تواند با رضایت بزرگسالان که همان بهره است.

ارسال سوالات خود را به صورت آنی لین به dearannie@creators.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن