ما تصویب کروناویروس جدید آنتی ژن تست با نتایج سریع - Sat, 09 May 2020 PST

ایالات متحده تنظیم کننده تایید شده اند نوع جدیدی از کروناویروس آزمون که مقامات دولت باید به ترویج به عنوان یک

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

ایالات متحده تنظیم کننده تایید شده اند نوع جدیدی از کروناویروس آزمون که مقامات دولت باید به ترویج به عنوان یک کلید برای باز کردن این کشور است.

غذا و داروی آمریکا روز شنبه اعلام کرد اضطراری مجوز برای آنتی ژن آزمون طراحی و توسعه توسط Quidel Corp. سان دیگو. این تست می تواند به سرعت شناسایی قطعاتی از ویروس پروتئین ها در نمونه های جمع آوری شده از سواب را دامنگیر داخل حفره بینی FDA در بیانیه ای گفت.

آنتی ژن تست سوم نوع آزمون به مجاز توسط FDA.

در حال حاضر تنها راه برای تشخیص فعال COVID-19 تست بیمار بینی گرد و خاک برای مواد ژنتیکی از ویروس. در حالی که در نظر گرفته شده بسیار دقیق آزمون ها می توانید ساعت ها و نیاز های گران قیمت و تخصصی تجهیزات عمدتا در یافت تجاری آزمایشگاه و بیمارستان و یا دانشگاه.

نوع دوم به نظر می رسد در خون برای آنتی بادی ها پروتئین های تولید شده توسط بدن در روز یا هفته پس از مبارزه با یک عفونت است. از جمله آزمون های مفید برای محققان به درک که چگونه به دور یک بیماری گسترش یافته است در درون یک جامعه نیست مفید برای تشخیص عفونت فعال.

آنتی ژن تست می تواند تشخیص عفونت فعال با تشخیص اولین آثار سمی از این ویروس به جای کد ژنتیکی ویروس خود را.

FDA گفت که از آن انتظار اجازه بیشتر آنتی ژن تست در آینده است.

Quidel گفت: در این آزمون می توانند با ارائه دقیق خودکار نتیجه در 15 دقیقه. FDA اضطراری مجوز "اجازه می دهد تا ما را به بازوی ما مراقبت های بهداشتی کارگران و اولین پاسخ دهندگان با یک خط مقدم راه حل برای COVID-19 تشخیص تسریع زمان برای تشخیص و درمان بالقوه," داگلاس برایانت, مدیر عامل شرکت Quidel در بیانیه ای گفت:.

این شرکت اعلام کرد این متخصص در تست برای بیماری ها و شرایط (از جمله آنفولانزا و بیماری لایم.

ایالات متحده تلاش کرده است تا سطح شیب دار به آزمایش با استفاده از روش ژنتیک اما این کشور روزانه تست شمارش شده است گیر در 250,000 200,000 تا هر روز دامنه برای چند هفته در حال سقوط به مراتب کمتر از میلیون ها نفر روزانه آزمون است که اکثر کارشناسان می گویند مورد نیاز برای بازگشایی مدارس کسب و کار کلیساها و نهادهای دیگر از زندگی روزانه است.

که به رهبری کاخ سفید مشاور دکتر دبورا Birx و دیگر مقامات فدرال به تماس برای "دستیابی به موفقیت" در آنتی ژن تست.

"وجود خواهد داشت هرگز توانایی در یک نوکلئیک اسید تست به انجام 300 میلیون آزمون در روز و یا برای تست همه آنها قبل از رفتن به محل کار یا مدرسه وجود دارد اما ممکن است با آنتی ژن تست" Birx به خبرنگاران گفت: در ماه گذشته.

به تازگی موسسه ملی سلامت اعلام کرد: 1.5 میلیارد دلار کمک هزینه های تحقیقاتی با هدف ردیابی سریع توسعه سریع آسان برای استفاده و تست روش – از جمله آنتی ژن تست – با سقوط.

Krisher گزارش از دیترویت. آسوشیتد پرس گزارش خبرنگار متی Perrone در واشنگتن کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب