نیویورک تاخیر در از سرگیری داخل سالن ناهار خوری در رستوران - Tue, 01 Jul 2020 PST

نیویورک — New York, شهر, شهردار, بیل د Blasio گفت که او به تأخیر انداختن برنامه ریزی شده سرگیری داخل سالن ناها

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

نیویورک — New York, شهر, شهردار, بیل د Blasio گفت که او به تأخیر انداختن برنامه ریزی شده سرگیری داخل سالن ناهار خوری در رستوران ها در این شهر از ترس این امر باعث افزایش عفونت کروناویروس.

شهردار دموکرات گفت که او نگران بود که اگر شهر مورد استقبال شام, بازگشت به فضاهای محصور از رستوران خود را ممکن است تجربه همان افزایش بیماری در حال حاضر دیده می شود در کشورهای دیگر.

"راستش حتی یک هفته پیش من امیدوار ما می تواند. اما اخبار ما بدست از سراسر کشور بدتر و بدتر می شود تمام وقت."

فضای باز ناهار خوری در رستوران ها آغاز شده است که حدود دو هفته پیش را می توانید در ادامه de Blasio گفت. او گفت: 6,600 رستوران ها در شهر برای اعمال مجوزها برای خدمت به مشتریان در خارج از منزل و او انتظار دارد که بیشتر به دنبال کت و شلوار.

"فضای باز ناهار خوری بدون شک شده است abgreat ضربه" د Blasio گفت. "و من فکر می کنم خط پایین این است که در خارج از منزل مشغول به کار دوره است. این یکی از چیزهایی که ما یاد گرفته ایم. در خارج از منزل است که در آن ما باید به حداکثر میزان ممکن است در این تابستان به عنوان ما به مبارزه با این بیماری است."

شهر نیویورک است که در فاز دوم از بازگشایی طرح است و انتظار برای دریافت تایید از رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو برای رفتن به یک سوم فاز در جولای 6.

در حال حاضر تحت قوانین گردهمایی های زیادی از مردم هنوز هم ممنوع اما فروشگاه های خرده فروشی شده اند مجاز به استقبال مشتریان در داخل و دفاتر بازگشایی به کارگران با برخی از اجتماعی فاصله قوانین در محل.

میزان عفونت و بستری شدن در بیمارستان برای COVID-19 شده اند کاهش در نیویورک پس از اوج در مارس حتی به کشورهای دیگر را دیده اند افزایش موارد جدید در هفته های اخیر. هر دو de Blasio و کومو باید ایراد گرفت متحده در جنوب و غرب برای آرامش coronavirus محدودیت بیش از حد به سرعت.

"ما می دانیم که بسیاری از دیگر نقاط کشور بسیار متاسفانه تصمیمات اتخاذ شده بر اساس چیزی غیر از اطلاعات" د Blasio گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب