سابق Gonzaga ستاره آدم Morrision قطب vaulter براد واکر برجسته 2020 واشنگتن ورزشی سالن از شهرت کلاس - Fri, 01 May 2020 PST

آدم موریسون و براد واکر که انجام شده بیشتر Spokane, لیگ, بنر, به ملی تحسین داشتن دستاوردهای خود را مفتخر به طو

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

آدم موریسون و براد واکر که انجام شده بیشتر Spokane, لیگ, بنر, به ملی تحسین داشتن دستاوردهای خود را مفتخر به طور دائم در دولت است.

موریسون سابق مید دبیرستان و Gonzaga University بسکتبال ستاره و واکر سابق دانشگاه دبیرستان و دانشگاه واشنگتن نیزه standout شده اند رای به دولت واشنگتن ورزشی سالن از شهرت.

همچنین در شش مرد کلاس 2020 در حال سابق دانشگاه ایالتی واشنگتن و سیاتل مارینرز بیس بال پارچ هارون آن را انتخاب ک; کیر, paul gibson یک بخش من بسکتبال داور برای بیش از 35 سال از ریچلند; همین زکریا یک قهرمانی دبیرستان و کالج بسکتبال مربی; سابق و مدیر ورزشی و مدیر جو کارنی.

موریسون 6-پا-8 رو به جلو که مجموعه ای GSL تک فصل و حرفه ای به ثمر رساند رکورد در مییاد رفت و تبدیل به یک اجماع اول تیم آمریکایی در گو و به اشتراک گذاشته شده از بسکتبال نویسندگان ملی بازیکن سال جایزه با دوک J. J. Redick در سال 2006 هنگامی که موریسون چراغ ملت در به ثمر رساند در 28.1 ppg.

پس از سه سال در GU او گرفته شد سوم در دور اول NBA پیش نویس توسط شارلوت بابکتس و چهار سال با شارلوت و لس آنجلس لیکرز. در ماه فوریه او افتخار گو و او شماره 3 نیوجرسی آویزان از تیر در مک کارتی ورزشی مرکز.

پس از فارغ التحصیلی از U-سلام جایی که او به دست آورده همه-GSL افتخارات به عنوان یک ارشد واکر رفت به مدیر و دو بار برنده NCAA پرش با نیزه داخل سالن قهرمانی بود و چهار بار NCAA همه آمریکایی. او برنده جهان در داخل سالن عنوان در سال 2006 و جهان, هوای آزاد, مدال طلا در سال های 2007 و 2009 و جهان شد مدال نقره در سال 2005.

او مجموعه ای از شکسته های آمریکایی, هوای آزاد, ثبت رکورد در سال 2008 در 19 پا, 9 3/4 اینچ و عضو دو تیم المپیک ایالات متحده.

آن را انتخاب ک از ردموند واشنگتن و North Kitsap دبیرستان, کمک WSU پیروزی سه مستقیم کنفرانس قهرمانی و 148-112 بیش از 15 لیگ برتر فصل. او 38-27 در سه فصل با ملوانان بود و دو بار در لیگ آمریکا همه ستاره در سال 1998 با تگزاس و 2000 با دریانوردان

Paul gibson مشغول به کار بیش از 1500 بازی به عنوان یک کشور برتر بسکتبال NCAA مقامات. او به نام NCAA Tournament بازی برای 24 سال و عضو NCAA بازی عنوان خدمه سه بار در پنج چهار نهایی حضور

زکریا 1963 Blanchet دبیرستان تیم برنده واشنگتن 4A تاج با 27-0 رکورد اول بدون شکست قهرمان در تاریخ ایالتی و او دو بار در زمان دانشگاه Puget صدا به NCAA Division II چهار نهایی برنده این عنوان در سال 1976.

کارنی یک شلتون واشنگتن بومی و Seattle Pacific گراد است که برای استخدام لازم جیمز به عنوان مدیر تیم فوتبال در سال 1975 و پس از تبدیل شدن به Michigan State ورزشی مدیر, استخدام دولت واشنگتن Hall of Famer Jud Heathcote به عنوان مردان بسکتبال مربی. که منجر به قهرمانی ملی با Magic Johnson پیشرو در راه است. کارنی به پایان رسید کار خود را به عنوان کمیسر غربی در کنفرانس ورزشی.

خود را در علاوه بر این به ارمغان می آورد کل به 228 مردان و زنان در حرم که تاسیس شد در سال 1960. خرما برای القای مراسم در حال انتظار. اطلاعات در سالن از شهرت و اعضای آن در دسترس است washingtonsportshof.org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن