حداقل هشت MLB تعهد بیشتر حق الزحمه به جزئی leaguers

نیویورک—حداقل هشت لیگ فرانچایز را مطلع جزئی leaguers آنها ادامه خواهد داد به ارائه کمک هزینه پس از 31 مه انقضا

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

نیویورک—حداقل هشت لیگ فرانچایز را مطلع جزئی leaguers آنها ادامه خواهد داد به ارائه کمک هزینه پس از 31 مه انقضا از لیگ اصلی بیس بال سیاست تضمین آن دسته از بازیکنان 400 دلار (ایالات متحده) در هر هفته است.

San Diego Padres و Seattle Mariners امیدوار کننده پرداخت از طریق اوت و لس آنجلس داجرز, New York Mets, Chicago White Sox, Tampa Bay Rays و تگزاس رنجرز را متعهد به انجام این کار از طریق حداقل ژوئن. جوراب سفید هستند و حتی ارائه آن حق الزحمه به 25 جزئی بازیکنان لیگ برتر به تازگی منتشر شده.

فیلادلفیا فیلیز همچنین برنامه ریزی برای ادامه کمک هزینه از طریق ژوئن, اما به احتمال زیاد در کاهش از $400 در این هفته رای دادن. مقدار است که مشخص شود این تیم گفت.

اوکلند گفت: آن را به حالت تعلیق در پرداخت برای همه جزئی leaguers در پایان ماه. دو و میدانی تنها تیم به اعلام پایان دادن به هزینه.

MLB به حالت تعلیق در بهار آموزش به تعویق افتاد و شروع minor league فصل در ماه مارس با توجه به این رمان coronavirus ترک کم پرداخت های جزئی بازیکنان لیگ برتر در تلو تلو خوردن. لیگ راه اندازی یک سیاست مارس 19 ارائه شده که اکثر غیر-40-مرد فهرستی از بازیکنان امضا به جزئی لیگ معاملات با حق الزحمه از طریق آوریل 8 و بعد آن را گسترش سیاست از طریق مه 31.

کمک هزینه شد افزایش دستمزد برای بسیاری از بازیکنان با حداقل حقوق اعم از $290 هر هفته در کلاس به $502 هر هفته در سه گانه-A در طول پنج ماه فصل است.

MLB و بازیکنان در انجمن در حال مذاکره شرایط برای شروع لیگ برتر فصل بعد در تابستان اما به نظر می رسد احتمال وجود خواهد داشت و نه جزئی لیگ فصل است. برخی از تیم ها باید گزارش شروع به انتشار بازیکنان که نیست چشم انداز بالا و نمی خواهد رقم را در سال 2020 MLB فهرست اسامی. جوراب سفید تنها باشگاه به آن می گویند را گسترش کمک هزینه به بازیکنان به تازگی منتشر شده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب