گرفتن در ورزش: PGA Tour غیبت طولانی به پایان می رسد با یک یا دو شگفتی با تشکر Bryson DeChambeau - Tue, 12 Jun 2020 PST

گرفتن در ورزش • ما فکر زنده گلف بود در تلویزیون ما دیروز. تصور کنید که تعجب ما زمانی که ما آن را روشن و دیدم ف

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

گرفتن در ورزش • ما فکر زنده گلف بود در تلویزیون ما دیروز. تصور کنید که تعجب ما زمانی که ما آن را روشن و دیدم فوتبال به رهبری آمریکا و تنگ پایان Bryson DeChambeau.

•••••••

• Coronavirus قرنطینه باید DeChambeau, عجیب و غریب ترین گلف باز در تور PGA عصبانی است. او رفت و به آن به دنبال مانند بیل بیکسبی و بازگشت با یک Lou Ferrigno بدن. ببخشید که کمی بیش از حد کهنه نیست ؟ اریک بانا و پروتز بهتر است ؟ نه ؟ چگونه در مورد مارک رافالو و برخی از CGI مرد پشت یک کامپیوتر ؟

چیزی که سعی دارم بگویم این است DeChambeau به نظر می رسد مانند هالک. و بازدید از آن توپ را روی گوه مانند او بیش از حد.

همه ما می دانیم داستین جانسون یک hitter وظیفه, حق? خوب بازی با جانسون در استعماری دیروز – PGA اولین رویداد پس از قرنطینه – DeChambeau outdrove شریک زندگی خود را به طور متوسط از 40 متری. بله هر بار که او آن را ضربه توپ را روی گوه DeChambeau یک رسانه بود-محدوده هدف زمینه جلوتر از جانسون.

البته که او DeChambeau نبود در مورد خود به اجازه جدید هیکل رفتن نشده است. با توجه به گلف, خلاصه, خود حساب رسانه های اجتماعی منتشر شد 15 دقیقه قبل از او teed خاموش تنظیم Rocky IV موسیقی تم.

سپس او رفت و 65. نمره به اندازه کافی خوب بود آقای DeChambeau. بدون نیاز به ویدئو. مگر, البته, شما به دنبال به یک پایه در آینده Avengers فیلم که در آن هالک مجبور است به ضرب و شتم ثور در یک دور از گلف در مشتری یا جایی.

• با گلف عقب البته بدون فن – ساخت آن آسان برای شنیدن زشت و ناپسند از نظر حدود دو دقیقه در – می توانید ورزش های دیگر به مراتب پشت ؟

بله و نه.

هر کس آماده شدن است از NFL به مدارس بالا است. برنامه در حال منتشر شد, دستورالعمل ها کشیده شده و امکانات تمیز. این طرح در حال حاضر است برای بدست آوردن همه چیز در حال حرکت در حال حاضر و در اواسط ماه جولای. وجود دارد تنها یک مشکل کوچک. این ویروس به نظر نمی رسد به همکاری.

تعداد افراد آلوده در حال افزایش در سراسر کشور است. بنابراین در حال بستری شدن در بیمارستان هر چند نه به عنوان سریع. وجود دارد بسیاری از توضیحات برای این شناور در اطراف با برخی از گفت: افزایش تست مقصر است و دیگران ارائه دلایل دیگر مانند کار و یا خانواده مبتنی بر شیوع بیماری.

آن است که آیا یک نشانه قابل توجهی از اخبار بد به در آمده می تواند بحث شود اما روز پنجشنبه نتایج در وال استریت – شما می دانید جایی که متکی به مردمی صرف پول و کسب و کار مصرف آن را در نشان داد افرادی که مطالعه این روند برای یک زندگی کمی نگران است.

چگونه است که اعمال می شود به ورزش ؟ شماره های بالاتر ممکن است منجر به بازگشت از محدود تر دستورالعمل. حداقل آنها را نمی خواهد اجازه می دهد یک کاستن از جمله تکنیک های ساده به عنوان با پوشیدن یک ماسک و برخی از فرم های اجتماعی فاصله. که ممکن است یک معامله بزرگ برای ورزش حرفه ای شده اند که بیشتر از یک تلویزیون نشان می دهد از یک فرد تجربه گذشته زن و شوهر, دهه, اما آن را نمی کند به خوبی جواب برای کالج ها و حتی جوان های ورزشی.

واشنگتن مدرسه دولتی سرپرست کریس Reykdal دیروز اعلام کرد او انتظار دارد که مدرسه در زمان شروع با معلمان و دانش آموزان با پوشیدن ماسک در طول روز با توجه به جیم آلن سخنگوی-نقد و بررسی داستان. که به ارمغان می آورد تا یک سوال ساده. اگر شما در حال رفتن به دانش آموزان ماسک می پوشند در یک کلاس درس که در آن اجتماعی فاصله نیز در بازی چه خواهد شد شما را در مورد انجام یک سالن که در آن بسیاری از ورزش تقاضا تعامل نزدیک برای مدت طولانی?

من جواب ندارد. و من مطمئن هستم که هر کسی که واقعا می کند.

•••

WSU: صحبت از بازگشت به برخی از صورت ظاهر از حالت عادی پاشنه بلند در حال استقبال از بازگشت ورزشکاران خود را به صورت داوطلبانه تمرینات. پت چون ملاقات با رسانه ها در روز گذشته و صحبت در مورد روند. تئو Lawson گوش در است و این داستان. ... تئو نیز می گذرد در طول این اخبار نیک Rolovich به نظر می رسد که خود را در بر داشت کارفرمایی از آینده است. سال اول مربی اول کارفرمایی استخدام می آید از جنوب کالیفرنیا. ... در جای دیگر در Pac-12 و کالج ورزشی NCAA مجموعه دستورالعمل آن برای مدارس به عنوان آنها آماده شدن برای آینده فوتبال فصل است. آنها اخذ خواهد شد زمان کمی بیشتر. ... آریزونا بازیکنان فوتبال مجموعه, برای بازگشت به دوشنبه. ... والتر کمپ پیش فصل همه آمریکایی تیم اعلام شد دیروز و همانطور که انتظار می رود وجود دارد بسیاری از کنفرانس بازیکنان ذکر شده است. Washington, اورگان و ایالتی اورگان در میان کسانی که در مدارس با بازیکنان نام برد. در واقع اردک تنها مدرسه با سه تیم اول انتخاب. ... بازیکنان در حال بازگشت به کلرادو آماده برای یادگیری یک دفاع جدید. ... شکستن یک چیز خوب برای یک اورگان دولتی گیرنده. ... هیچ کس در این کنفرانس بود و بیشتر بازیکنان گرفته شده در بیس بال پیش نویس از ایالتی آریزونا. ... وجود دارد یک یا دو شگفتی در ایالت اورگان با پیش نویس است.

آیداهو: NCAA در حال رفتن به بررسی دولت فراجنسیتی ورزشکار سیاست و تصمیم گیری در مورد احتمالا کشیدن قهرمانی. که بررسی خواهد شد در ماه اوت است.

Preps: جرمی وو-Yelland که فارغ التحصیل مرکزی دره بالا در سال 2017, شنیده می شود نام خود را به نام در دور چهارم از دیروز بیس بال پیش نویس است. دانشگاه هاوایی پارچ (او یکی در سمت راست در Jesse Tinsley عکس) گرفته شده توسط Boston Red Sox. دیو نیکولز است که تمام جزئیات در این داستان است.

شوک: سابق شوک مربی آدم Shackleford پیوست لری ویر دیروز برای آخرین مطبوعات جعبه پادکست.

Seahawks: پیت کارول صحبت با رسانه ها در روز گذشته ، به عنوان انتظار می رود می تواند به شاهین نمی امضای khezri در سال 2017 پس از او برای تمرین آمد. کارول دوباره به همان دلایل و این بار ابراز تاسف کرد. شاید این احتمال وجود داشته باشد به اصلاح نظارت?

Mariners: هر بازیکن M را انتخاب و در کوتاه پیش نویس بازی بیس بال. آن را تقریبا به عنوان اگر حق رای دادن در حال آماده شدن برای روز هنگامی که minor league baseball است تقریبا غیر موجود. شما می دانید مانند سال آینده.

رونالدینیو: MLS اعلام کرد این گروه برای جام جهانی خود را به سبک مسابقات در فلوریدا. خواهد سیاتل گروه کسب سرد مستعار مانند "گروه مرگ" ،

•••

• ممکن است زمان برای من انتخاب کنید تا یک ماسک جدید برای پوشیدن در اطراف محله. باید آن را یک تم بیس بال و یا شاید بسکتبال ؟ چگونه در مورد یک عکس از چیزی مهم است ؟ یا شاید فقط یک ساده یک رنگ غیر زرق و برق دار یکی که منطبق بر شخصیت من? من پاره شده. این بسیار خاص است. با پوشیدن یک ماسک خوب برای مردمی دیگر. آنها لازم نیست که برای دیدن من زشت لیوان. تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب